preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
ja tam hlavne opravdu nevidim zadnou VYUZITELNOU vyhodu...instalaci vhodne vybraneho kulickoveho turba dosahnes vetsich vykonu nez timhle nesmyslem co hodlas provadet. Vaha navic a uzitek zadny. Pises ze tam budes mit tlak od nizkejch otacek...to je samozrejmne vyhoda...ale k cemu ti je plnej tlak pri 1500 otackach? na rozjezd? Kdyz budes mit 300 koni, prohrabes rozjezd i bez dalsiho motoru. Pri jizde? Stavis tady dvoumotorovou vec aby jsi to pak podtacel a jezdil na 1500 otacek?
Takze vysledek....vaha dalsiho motoru bude obrovsky minus, pokud honis kone aby sis zajezdil, stejne budes jezdit minimalne kolem 4tis otacek a to ti i turbo nafouka tlak. Auto bude mit obrovskou spotrebu, protoze i kdyz pojedes normalne, budou tam dva motory z toho jeden i v nizkych otackach bude muset dorovnavat mnozstvi tlaceneho vzduchu benzinem na spravne AFR.
Takze otazka...PROC?
Takze vysledek....vaha dalsiho motoru bude obrovsky minus, pokud honis kone aby sis zajezdil, stejne budes jezdit minimalne kolem 4tis otacek a to ti i turbo nafouka tlak. Auto bude mit obrovskou spotrebu, protoze i kdyz pojedes normalne, budou tam dva motory z toho jeden i v nizkych otackach bude muset dorovnavat mnozstvi tlaceneho vzduchu benzinem na spravne AFR.
Takze otazka...PROC?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Tequila: měj svojí hlavu
taky mě nebaví - kup si todle pak s tim udělej tohle a bude to takový. Třeba se spálíš, ale o tom je život. 


V6i 18"
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Jo jak pise MatesK....on ti pak ty zabity prachy a cas proplatiMatesK píše:Tequila: měj svojí hlavutaky mě nebaví - kup si todle pak s tim udělej tohle a bude to takový. Třeba se spálíš, ale o tom je život.

In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Ono bude pro začátek stačit,když 100% rozchodí ten motor s kompem 

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
1. Nemyslim si, že bych si tento přístup zasloužil, ale budiž bez zásluhy není respektu. Ale když budu upřímný - jak psal tequila "i cesta může být cíl" jestli toto nechápete, pak se ničemu nedivím.
2. předpokládám, že tequila má za cíl to hlavně sprovoznit a né s tim jezdit street racing.
3. To poslední co potřebuju je zviditelnění. Důvody má každý různý. BTW Hádanka: Zkus najít tři rozdíly mezi autem a padákem
Přislo mi to jako zajmavá myšlenka a určitě bych se rád podíval na realizaci. Jestli jsem vás nebo někoho jiného tím pobouřil, tak se omlouvám.
Za všechny loosers, Matěj.
edit: Sorry za OT - tohle byl poslední post
2. předpokládám, že tequila má za cíl to hlavně sprovoznit a né s tim jezdit street racing.
3. To poslední co potřebuju je zviditelnění. Důvody má každý různý. BTW Hádanka: Zkus najít tři rozdíly mezi autem a padákem

Přislo mi to jako zajmavá myšlenka a určitě bych se rád podíval na realizaci. Jestli jsem vás nebo někoho jiného tím pobouřil, tak se omlouvám.
Za všechny loosers, Matěj.
edit: Sorry za OT - tohle byl poslední post
V6i 18"
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
a od toho je takové forum,abe se mu sdělilo,že vymýšlí kokotiny,a že ameriku už objevili předním,a že ikdyž tu ameriku už viděl skro každý, žádnou novou už nenajde
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Chlape nic ve zlym ale pletes si pojmy s dojmy. To nebylo mysleny proti Tobe ani proti zakladateli tematu. Pokud se chces podivat na realizaci, investuj svoje penize a cas a postav si to- jednoduche ne?. Misto toho tady nabadas nejakyho kluka aby to postavil, utopil v tom more penez a casu a zjistil ze to bylo absolutne k nicemu. Kdyz ty penize investuje do rozumnych uprav toho micaka, bude ho to stat treba stejne penez, mozna i srovnatelne casu ale ve finale mu to auto udela mnohem vice radosti a bude s tim mene problemu.MatesK píše:1. Nemyslim si, že bych si tento přístup zasloužil, ale budiž bez zásluhy není respektu. Ale když budu upřímný - jak psal tequila "i cesta může být cíl" jestli toto nechápete, pak se ničemu nedivím.
2. předpokládám, že tequila má za cíl to hlavně sprovoznit a né s tim jezdit street racing.
3. To poslední co potřebuju je zviditelnění. Důvody má každý různý. BTW Hádanka: Zkus najít tři rozdíly mezi autem a padákem![]()
Přislo mi to jako zajmavá myšlenka a určitě bych se rád podíval na realizaci. Jestli jsem vás nebo někoho jiného tím pobouřil, tak se omlouvám.
Za všechny loosers, Matěj.
edit: Sorry za OT - tohle byl poslední post
Tequila se zeptal na verejnem foru jaky je nazor, nazory dostal a vetsinou od lidi co se o upravy zajimaji a realizuji. Vsichni mu az na tebe pisou ve smes to stejne. Je to jeho vec, bud se bude ridit radama co tady padaji, nebo ne a tu vec postavi. Jen jsme mu rekli ze to na 99% bude dira na penize a cas bez vysledku, zbytek je jeho boj

In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Větší frajeřina by byla ten kompresor hnát elektromotorem z rekuperace a váhově by to vyšlo i s akumulátorama myslím podobně. Nicméně opravdu se nemůžeš divit ostatním, že to nepovažují za cestu za efektivním výkonem,ale na druhou stranu máš úžasnou možnost překvapit 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
konecne myslenka k veci co me primela sem zase napsat
myslenka je to nadherna ale myslim ze by bylo zbytecne do ni zapojovat ten kompresor... kdyby uz bylo na kolech zarizeni schopne vyrabet elektrinu tak by bylo opravdu sproste ho nepouzit zpetne jako elektromotor. jinak kdybych ten kompresor opravdu chtel napajet elektromotorem myslim ze nejvetsi problem by byl samotny elektromotor s vykonem nejakych 50kw... i kdyz je pravdou ze uz sem tenhle "electric blower" nekde videl a nemyslim takove ty vetracky co nafoukaj 0.000nic bylo to rootsovo dmychadlo pohanene trema elektromotorama hodne podobnyma motoru ve spousteci zkusim to este nekde vylovit a hodim sem foto..

- Přílohy
-
- tak sem to nasel :)
- 0406tur_knight02_z.jpg (34.45 KiB) Zobrazeno 1422 x
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:46, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
jestli to nebylo taky tim ze pred 26lety se o forech este nikomu skoro ani nezdalo....
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:47, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 zář 2009 22:50
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
taboo prosimte kdyz teda o tomto elektro superchargeru davno vis proc si na nej rovnou konstruktivne neupozornil na zacatku fora a nenavrhl ho jako lepsi reseni nez pohanet ten kompresor spalovacim motorem? promin bliz k tematu bylo vlastne napsat otcenas v latine chapu....
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
electric supercharger sa tu v priebehu rokov preberal uz viac krat. klasicky sposob preplnania je v 95% pripadov proste vhodnejsi, takze myslim ze nieje nejak extra dovod to spominattequilaman-4G63 píše:taboo prosimte kdyz teda o tomto elektro superchargeru davno vis proc si na nej rovnou konstruktivne neupozornil na zacatku fora a nenavrhl ho jako lepsi reseni nez pohanet ten kompresor spalovacim motorem? promin bliz k tematu bylo vlastne napsat otcenas v latine chapu....
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
a myslíš že to elektricke je levnější?tequilaman-4G63 píše:2000aud je silena suma jen za turbo
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:47, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: preplnovani nezavisle pohanenym kompresorem....
když už tu takle vymejšliš tak to pohanej modelařskym nitromotrem umi točit až 40 tisic a vykon ma taky slušnej (4-5koni)nebo elektromotor taky modelařskej ale střidavej sistem ten toči 100 tisic a vykon uplne nehoraznej mluvim o autičkařskych motorech ne pro letadla ty jsou natom jinak.ale jinak si taky myslim že kdyby to bylo možne tak už to nekdo dela v seriovce:-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje