leštění sacích kanálků
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
leštění sacích kanálků
Snažím se leštit sací kanálky,,,mno z kraje se dá dostat dobře ale tam hloubš a do zatáčky blbě,, poraďte mi někdo jak nejlépe nato,,
ale ne ať si to necham někde udělat,,chci sám...
Mno a jak nejvic to mužu nechat drsné ?
Na zvětšení sem používal vrták a frezku mno a na začištění smirek a pastu ale nevim jak tam vzadu hluboko...
( Hlavu mam hotovou,,, tedy už sem koupil hotovou,,a zvětšoval jsem je kuly tomu aby mi lícovaly přesně s hlavou.. )
dík za rady foto zde: http://inet-club.cz/sani
ale ne ať si to necham někde udělat,,chci sám...
Mno a jak nejvic to mužu nechat drsné ?
Na zvětšení sem používal vrták a frezku mno a na začištění smirek a pastu ale nevim jak tam vzadu hluboko...
( Hlavu mam hotovou,,, tedy už sem koupil hotovou,,a zvětšoval jsem je kuly tomu aby mi lícovaly přesně s hlavou.. )
dík za rady foto zde: http://inet-club.cz/sani
http://www.elektrikari.cz passat VR6
Pokud si dobře vzpomínám, tak úplně do hladka by to být nemělo, snad kvůli nějakýmu konečnýmu promíchání směsi nebo co, nejsem si jistej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jo to by mohlo být ono, tudíž zřejmě se nechával o něco hrubší povrch kvůli víření směsi. Jako jednu z podstatných věcí bych stejně viděl řádnou úpravu přechodu sací potrubí/hlava, tam se občas objevujou dost brutální přesahy a slícování je určitě trochu znát.N.PJ píše:Beaver :no většinou se to leští úplně a nebo se to dělá jako do spirály
pro výření který líp spojí směs, ale tam je snad důležitej úhel. Takže jednoduší je to vzít do hladka.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..
http://www.elektrikari.cz passat VR6
- JardaSpider
- Příspěvky: 151
- Registrován: 23 srp 2004 19:16
- Bydliště: Bohdalovice
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Sakrble tu na favo mam to sem musel nějak přehlídnoutMark píše:Jinak je to taky popsáno v knížce Sportovní úpravy vozu Škoda Favorit / Felicia. Je tam i spousta jiných rad a nápadůmartynek píše:Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Tak dík za rady,, už to tak nějak nechám..tu knížku mám, četl jsem tam že lze zvětšit až na pruměr 40mm a to bych v hlavě asi neudělal bych se bál že bych se už dostal do vody..takhle maj cca 35mm..standart byl cca 30
http://www.elektrikari.cz passat VR6