leštění sacích kanálků

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

leštění sacích kanálků

Příspěvek od martynek »

Snažím se leštit sací kanálky,,,mno z kraje se dá dostat dobře ale tam hloubš a do zatáčky blbě,, poraďte mi někdo jak nejlépe nato,,
ale ne ať si to necham někde udělat,,chci sám...
Mno a jak nejvic to mužu nechat drsné ? :)
Na zvětšení sem používal vrták a frezku mno a na začištění smirek a pastu ale nevim jak tam vzadu hluboko...

( Hlavu mam hotovou,,, tedy už sem koupil hotovou,,a zvětšoval jsem je kuly tomu aby mi lícovaly přesně s hlavou.. )

dík za rady foto zde: http://inet-club.cz/sani

saus
Příspěvky: 6
Registrován: 01 lis 2004 18:23

Příspěvek od saus »

Na doleštění použij filcovej kartáč na vrtačku a pastu silichrom (koupíš jí do 50 kč v kdejaké drogerii). Jak se dostat do záhybů ti neporadím, asi by to chtělo ten kartáč dát na nějaký bovben :D .

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Pokud si dobře vzpomínám, tak úplně do hladka by to být nemělo, snad kvůli nějakýmu konečnýmu promíchání směsi nebo co, nejsem si jistej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

N.PJ

Příspěvek od N.PJ »

Beaver :no většinou se to leští úplně a nebo se to dělá jako do spirály
pro výření který líp spojí směs, ale tam je snad důležitej úhel. Takže jednoduší je to vzít do hladka. :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

N.PJ píše:Beaver :no většinou se to leští úplně a nebo se to dělá jako do spirály
pro výření který líp spojí směs, ale tam je snad důležitej úhel. Takže jednoduší je to vzít do hladka. :D
Jo to by mohlo být ono, tudíž zřejmě se nechával o něco hrubší povrch kvůli víření směsi. Jako jednu z podstatných věcí bych stejně viděl řádnou úpravu přechodu sací potrubí/hlava, tam se občas objevujou dost brutální přesahy a slícování je určitě trochu znát.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..

Uživatelský avatar
JardaSpider
Příspěvky: 151
Registrován: 23 srp 2004 19:16
Bydliště: Bohdalovice

Příspěvek od JardaSpider »

martynek píše:Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..

Tak jak to máš na fotkách to nech, nelešti to do zrcadla,vypadá to dobře.
VW Multivan 2.5tdi syncro
Felicia Kit 1.6 16V bergrennwagen

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Velbloud: no fuj takový žlutý zuby :smich:
PS: Já chci přes zimu taky leštit sání, ale nevim jak na to slícování jak to udělat přesně? Mam si to dělat sám nebo to nechat někde(ale kde?) udělat?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Mark
Příspěvky: 51
Registrován: 30 črc 2004 20:36
Bydliště: Ostrava - Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark »

martynek píše:Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..
Jinak je to taky popsáno v knížce Sportovní úpravy vozu Škoda Favorit / Felicia. Je tam i spousta jiných rad a nápadů 8)
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Mark píše:
martynek píše:Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..
Jinak je to taky popsáno v knížce Sportovní úpravy vozu Škoda Favorit / Felicia. Je tam i spousta jiných rad a nápadů 8)
Sakrble tu na favo mam to sem musel nějak přehlídnout :oops:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Mark
Příspěvky: 51
Registrován: 30 črc 2004 20:36
Bydliště: Ostrava - Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark »

Ty knížky jsou skoro stejné :?:

Rozhodně to chce nějaký pružný bovden, vrtačku a různé brusné kotoučky.
Ale i v té knížce píšou, že by to nemělo být do lesku :(
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz

Uživatelský avatar
kaipan
Příspěvky: 184
Registrován: 27 říj 2004 21:46
Bydliště: Nová Říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kaipan »

Než se s tím doma trápit, tak to radši dám někam do firmy. 3500,- stojí osmikanál z favorita.... :)
Škoda Rapid 130

martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

Tak dík za rady,, už to tak nějak nechám..tu knížku mám, četl jsem tam že lze zvětšit až na pruměr 40mm a to bych v hlavě asi neudělal bych se bál že bych se už dostal do vody..takhle maj cca 35mm..standart byl cca 30

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“