Písty

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Písty

Příspěvek od tom28 »

Ahoj

Mám dotaz. Stavíme s kamarádem přeplňovaný motor. Řeším jeden problém s písty. Vím že pro mou aplikaci jsou vhodné písty z jiného motoru stejné o stejném vrtání. Nemám potřebné znalosti o tom, v jaké toleranci by měli být rozměry průměr pístu a průměr vložky. Jde o to, že výrobce dodává písty od průměru např 83.8 - 84,2. Je to pouze příklad. Chci vědět pokud to nebude na NA motor ale na turbo motor, o kolik má být menší průměr pístu oproti vložce. Písty se budou ještě doupravovat, takže mohu jejich průměr uzpůsobit.
Díky

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty

Příspěvek od honza 2.0 16v »

téčka necháváme s vůlí zhruba 0,05mm

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Písty

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty

Příspěvek od JRD McLAREN »

nazorna ukazka na pieste KolbenSchmidt
Obrázek

Vrtanie valca na prvy vybrus ma byt 86,500 ..
piest je uz vyrobeny z priemerom 86,470

cize na tvojom pieste tiez budu uvedene nejake ciselka, z ktorych musi byt mechanikovi / strojarovi jasne
aky primer ma mat valec...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“