Zavada na BMW E46 320d 110kW
Moderátor: Idaho
Zavada na BMW E46 320d 110kW
Jak je psano vyse - je to E46ka 320d 110kW, vyrobena zacatkem roku 2004. Problem je ten, ze turbo posledni tri dny zacalo spinat nejprve pri 3000 otackach, pak 3500 a vcera az pri 4000. Cim dal vice se zacina dusit, ale zplodiny z vyfuku prakticky nejdou. Pri odpojeni EGR ventilu je to schopny chcipnou i na neutral. Turbo je 2 mesice nove - resp. po repasi, auto ma najeto 140tkm. Pri decentnim turovani se kolem EGRu zacina trochu kourit. Nestalo se nekomu z Vas neco podobnyho?
Edit
Edit
Naposledy upravil(a) SubTera dne 28 lis 2009 00:28, celkem upraveno 2 x.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
necim se ti ucpal vyfuk.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
To nas napadlo v prvni rade, ale na ajyk misto se orientovat...respektive na kterem miste by to zapricinilo, aby to melo takove priznaky?
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Vyreseno...ucpala se asi pry mrizka u svodu. Mrizka se vymlati a bude klid, novy modely ji uz pry nemaji.
Edit: nevyresneo.
Edit: nevyresneo.
Naposledy upravil(a) SubTera dne 27 lis 2009 17:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Tak bohuzel nevyreseno, svody jsou sice ciste, ale problem je jinde. Na turbu je packa ovladana elektronikou, po zapnuti klicku, naslednem nastartovani a pridavanim plynu ale zustava stale zavrena klapka na turbu. Tudiz neni pruchozi. Tak by to snad byt nemelo, ne? Napada nekoho neco? To posraty BMW stalo na mimoradnym servise od dubna uz 60 tisic.
Jinak v prvnim postu jsem udelal preklep, ma najeto 140tkm, spletl jsem si to s druhym autem, ale to asi na veci nic nemeni.

Jinak v prvnim postu jsem udelal preklep, ma najeto 140tkm, spletl jsem si to s druhym autem, ale to asi na veci nic nemeni.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Tak si stale nevime rady....je normalni, ze po sepnuti klicku vydava ta soucastka co hybe s klapkou takovy "pridreny zvuk"?
Na E46 clubu bohuzel zadna odpoved.
A dalsi problem mam s E46 330d 2000, ktera proste za tepla nechytne. Bylo vymeneno vsechno od vstrikovaci listy, vstriky, zhavice, cidlo pro studeny i teply start (snad jsem to napsal dobre), vyzkousena i jina RJ...a furt nic.
Na E46 clubu bohuzel zadna odpoved.
A dalsi problem mam s E46 330d 2000, ktera proste za tepla nechytne. Bylo vymeneno vsechno od vstrikovaci listy, vstriky, zhavice, cidlo pro studeny i teply start (snad jsem to napsal dobre), vyzkousena i jina RJ...a furt nic.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Nestraš na jaře chci kupovat 330D
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
mc-otka: treba budes mit stesti...b BMW chteli za diagnostiku 1600Kc a nezjistili vubec nic. Nechali vyjet udajne i udaje za posledni dny a prd zjistili. Jen platis, za nic...
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Tak 320d zatim jezdi bez EGRu, nejak se rozpomela. Zkusime ho procistit nebo se koupi novy
330d zatim spatny...

330d zatim spatny...
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
No, radost neni i kdyz to jezdi....nevim, nastupcem bud bude 3er 2006 a vys nebo Octavie II, ktera se tomu hrave vyrovna za uplne jiny prachy...
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
SubTera píše:Tak bohuzel nevyreseno, svody jsou sice ciste, ale problem je jinde. Na turbu je packa ovladana elektronikou, po zapnuti klicku, naslednem nastartovani a pridavanim plynu ale zustava stale zavrena klapka na turbu. Tudiz neni pruchozi. Tak by to snad byt nemelo, ne? Napada nekoho neco? To posraty BMW stalo na mimoradnym servise od dubna uz 60 tisic.![]()
Jinak v prvnim postu jsem udelal preklep, ma najeto 140tkm, spletl jsem si to s druhym autem, ale to asi na veci nic nemeni.
Tak asi tady bych hledal probém. Jinak to turbo je ok jo ? Máš na nej nějakou záruku ? Kdy to začalo dělat - hned po repasi ? Co ten EGR - je čistej? Nejde o to ho mít odpojenej, je důležitý aby nebyl zadělanej mastnejna sr**kama. Jinak 320d jsou takový víc srací než 330d
Jestli si myslíš, že OCta je jako vychytaný bezporuchový auto, tak by ses možná taky divil....SubTera píše:No, radost neni i kdyz to jezdi....nevim, nastupcem bud bude 3er 2006 a vys nebo Octavie II, ktera se tomu hrave vyrovna za uplne jiny prachy...
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
nevim,občas se stává že auto má prostě neřešitelnej problém a než se s tim srát tak to vyměnit
ovšem toje nějakej překlep tohle asi

[/quote]nastupcem bud bude 3er 2006 a vys nebo Octavie II, ktera se tomu hrave vyrovna za uplne jiny prachy...
ovšem toje nějakej překlep tohle asi

Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
no megaLOL a ROFL k tomu to vyměníš radost z jízdy za radost z chrochtajícího TDYSubTera píše:No, radost neni i kdyz to jezdi....nevim, nastupcem bud bude 3er 2006 a vys nebo Octavie II, ktera se tomu hrave vyrovna za uplne jiny prachy...



Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
jakoby naftový BMW taky nechrochtalo. Tady jde spíš o celkovou kvalitu jízdy.BIGPAPA píše:no megaLOL a ROFL k tomu to vyměníš radost z jízdy za radost z chrochtajícího TDYSubTera píše:No, radost neni i kdyz to jezdi....nevim, nastupcem bud bude 3er 2006 a vys nebo Octavie II, ktera se tomu hrave vyrovna za uplne jiny prachy...![]()
![]()
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
CommonRail od BMW je ševelící ticháček ne jako tvrde TDY PD 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Hele, ja se nebudu fanaticky zastavat ani jedny znacky. V obou vozech je velmi prijemny svezeni a kazdy ma svoje. Bohuzel BMW melo od dubna samy nevyzpytatelny zavady. A kdyz jste nekde s prateli, co maji "pitomy" Fabie a Favority a oni odtamtud odjedou a vy s BMW si volate odtahovku, to je pak pekne blbej pocit.
EGR se vycistil, chyba se smazala, jedna se soupla do sporadickych a zase to jezdi normalne. Az na provozni teplotu, ktera nepresahne 63 stupnu, ale na tom se pracuje. 330d zatim nejezdi.
EGR se vycistil, chyba se smazala, jedna se soupla do sporadickych a zase to jezdi normalne. Az na provozni teplotu, ktera nepresahne 63 stupnu, ale na tom se pracuje. 330d zatim nejezdi.
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
zkratky Ti jdou moc dobreBIGPAPA píše: no megaLOL a ROFL k tomu to vyměníš radost z jízdy za radost z chrochtajícího TDY![]()
![]()

Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
kamo, ty se nech vysetrit...machos píše:Zdarec, to co jsi tu zatím popsal mi přijde spis jako závada na řídící jednotce. Jdi na fórum e46. Par lidí tam má diagnostiku a umí s ní moc dobře, určitě s nimi bude domluva. Do servisu nikdy nechoď, jen tam z lidi tahaj prachy, pokud nejdes přímo do autorizaku. Ale tam si vezmou 2000 jen za vytažení informaci, za dalsi akce už se připlácíš .
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
u dieselů tohle většinou způsobuje nižší komprese z důvodu opotřebení motoru. Pokud nechceš řešit kroužky tak nech u nějaké chip firmy zvýšit startovací dávku paliva a ono to ještě nějaký ten km najede.SubTera píše:
A dalsi problem mam s E46 330d 2000, ktera proste za tepla nechytne. Bylo vymeneno vsechno od vstrikovaci listy, vstriky, zhavice, cidlo pro studeny i teply start (snad jsem to napsal dobre), vyzkousena i jina RJ...a furt nic.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Zavada na BMW E46 320d 110kW
Vy jste jak muj otec, v Budejkach se ho na neco zeptam a on odpovi v Praze
tohle uz je tri roky pase.
