snížení hlavy a vliv na časování.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Cau mam otazku.Jedna se o motor 2,0 turbo DOHC od roveru.

Nechci slyšet že snižovat hlavu o 1mm je kravina,jen mě zajímá následující.

Změní se snížením hlavy o 1mm poloha vaček vůči klice a tím časování?Je možné že to tim padem tak netáhne?Pokud ano vyřeší to stavitelná vačková kola?A kde je koupit pro rover.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od JRD McLAREN »

..este raz sa zamysli nad systemom casovania rozvodov...
..a dojdesh k odpovedi aj sam...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ano , časování se změní..

jde to vyřešit buď náhradou vodící kladky za druhou napínací a dolatit to na dvou napínacích kladkách (tak to mám já, a funguje to bez problému..)
,nebo štelovací kola, který jsou čistčí, ale taky relativně dražší varianta...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od JRD McLAREN »

no...
len mi neni celkom jasne...
preco znizovat hlavu na preplnovanom motore..
kedze u tychto motorov sa vacsina ludi snazi mat co najvacsiu kompresnu komoru..

EDITED:
Honzo, u "serioveho motoru" so "seriovymi vackami"..ta zmena tej dlzky toho remena
podla mojich skusenosti neni taka drasticka, ze by ten motor nesiel , pripadne "isiel strasne zle"..
ano je ten chod trosku iny, je to aj "pocutelne pre skusene ucho"..
ale "kazdodeny sofer", co vie len kde sa leje benzin a voda do ostrekovaca, nic nepoznaa..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

honza 2.0 16v: Dik, já mam bohužel jen jednu napínací, takže jedine ty stavitelny kola...pokud chci pouzit tuhle hlavu.Zatim dam seriovou co jsem tet sehnal a tuhle tam vrznu az sezenu ty kola.

JRD McLAREN:
Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE
Příspěvek Napsal:honza 2.0 16v 08 bře 2009 10:39

nízká komprese u turbomotorů - celkem přežitek , obzvlášť pro běžný ježdění a dnešních palivech. V anglii jezdí dost coupe s předělanými motory na úrovni 400-500 PS a kompresním poměrem kolem 9:1 bez problému (v serii 8 a 8,5:1), výhoda vyšší KP je lepší pružnost v "off boost" režimu. Ruku na srdce zas tak často (řekněme na okruhu) ve full boost asi jezdit nebudeš, abys potřeboval KP nižšší...

a zabiják pístů a ojnic - často to není vysokej plnící tlak, ale vysoký otáčky a nedostatečný mazání na ojničním čepu...
Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

JRD McLAREN:
Zitra ti napisu jak moc to ma vliv.Protoze tam dam seriovou hlavu a jestli to pojede lip tak to je 100% tim casovanim, protoze ta snizena hlava mela udelany sedla a vsechno takze tesnila pekne:)Obicejny ridic neleze na tenhle web:-D
Rover 620ti

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od JRD McLAREN »

OK...

daj vedet...
ja som zatial mal pod rukou vsetko ATMO motory...takze s turbinou moc skusenosti nemam...

Co sa tyka toho znizovania, tak co ja poznam par ludi naokolo, tak vacsinou hlavu neznizovali,
ale nechali jej vysku tak ako je... (maximalne tak zrovnavali..0.1-0.2mm)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od kentoya »

já se vyšší komprese nebojím zvedal jsem ji u turba až na 1/10,2 (pomocí pístů) ted zkouším další a tam se blížím 1/10,8, taky písty a rozdíl je neskutečný v chování toho motoru (u čtyřválce) v podstatě už ani nechci nízkokompresní motor v turbu, jediná výjimka jsou šesti a osmiválce, ale ten šestivál co si chystám má v serii 1/8,5 a půjde stejně na 1/9,2 až9,5, záleží jak to vyjde a plnit budu 1 bar
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od blázen »

kentoya píše:já se vyšší komprese nebojím zvedal jsem ji u turba až na 1/10,2 (pomocí pístů) ted zkouším další a tam se blížím 1/10,8, taky písty a rozdíl je neskutečný v chování toho motoru (u čtyřválce) v podstatě už ani nechci nízkokompresní motor v turbu, jediná výjimka jsou šesti a osmiválce, ale ten šestivál co si chystám má v serii 1/8,5 a půjde stejně na 1/9,2 až9,5, záleží jak to vyjde a plnit budu 1 bar
koncern tuším jezdí s 10,5:1 na té 1,8t ,pokud se nepletu,ale viděl bych tam jistý limit.. jestli chceš opravdu větší výkon,tak je takový KP asi překážkou
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od kentoya »

já si myslím že překážkou není, jen musíš umět nastavit přesně předstih, tím netvrdím že to tak již dělám, ale hodně se zajímám o programování jednotek a dávám dohromady peníze abych mohl motory profesionálně ladit, původně jsem měl v plánu naučit se i s nistune, ale je to strašně pozadu s tím co se učím, ale možná i pomocí nistune budu ladit nissany na maximální progresi tlaku ve válcích

ale stále si myslím, že vyšší komprese je vhodnější a je to hodně dáno konstrukcí spalovacího prostoru, prostě úzce s tím souvisí dalších 10 věcí a rozebírat to nemá smysl, to zvládá taboo, já na to nemám
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od blázen »

já bych odhadnul,že taboo na tom eclipse nebude mít tak vysoký KP.. ale třeba se pochlubí
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

A kde seženu ty vačkový kola na rover motor 20T4G? :(chci si to nastavit:)
Rover 620ti

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od Libor12 »

seba píše:A kde seženu ty vačkový kola na rover motor 20T4G? :(chci si to nastavit:)
Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:36, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od blázen »

tušil jsem to :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

JO a tet mi jeste poradte kde seženu ty stavitelny vačkovy kola na ten motor rover? spek
Rover 620ti

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od blázen »

na anglické ebay možná
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Už sem něco našel:)Je tam psany Kseries motory, myslim ze to padne.

http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... am-pulleys

http://www.elise-shop.com/piper-vernier ... -p-89.html

Obrázek Obrázek
Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Libor12 píše:Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.
Posli foto nakych tebou upravenych.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od crazyape »

Zdar, kdo ti delal tu hlavu a ventily? Nekdo z Roztok?

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Cuz, ne ne Pejšek je to u Slanýho.Rek bych ze to dela dobre a levne, i kdyz 2 ventili my po nem stejnak netesnili, stačilo by je ale po něm ještě zalapovat.I když on píše že jeho uprava je konecna a neni treba lapovat.NVM priste si to necham u nej sfrezovat a sam si to doma zalapuju.Jo a dělá do druhýho dne.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od crazyape »

Co je lapovani? :D jinak kolik si uctuje za ventil a srovnani hlavy? Chtel bych udelat alespon tu hlavu a celej motor pretesnit, mam tady motor z RS2000

Neni lepsi to dat do zadu do ty dilny za Pavlise? Nevim ted jak se jmenuje.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Tlak. zkouška, přerovnání, zafrézování sedel, přebroušení ventilů, dle typu hlavy 800 – 1000 Kč

Lapování zde... http://www.youtube.com/watch?v=Ls7TCQ0U2Pg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rover 620ti

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od crazyape »

Za vsechny ventily jo? A muzu mu dam dat kompletni hlavu? A on me ji vrati "repaslou" a slozenou? Nema nejaky stranky?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od Libor12 »

seba píše:
Libor12 píše:Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.
Posli foto nakych tebou upravenych.
Obrázek Obrázek
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od JRD McLAREN »

seba.. to "lapovanie" ..to je vec co sa ma bezne robit, pri zabrusovani sediel, ventilov..
vymene ventilov a pod...
..sa tomu hovori "zabrusenie ventilu do sedla" ..a su na to aj rozne hrubky brusnych past...

ked to nejaky "strojnik" nerobi ..tak neviem ci by som si k nemu dal spravit hlavu...

.. ku koleckam
ja mam tieto koleckaaa....
Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 13 ze 16 ventzilu tesnilo OK a 3 byly cerny a byla tam hosi komprese.Takze kdyz u nej tak jedine pak si to zalapovat, protoze on to nedela a rika ze to tesni tak jak to on vyfrezuje.Ma stroj sErdi nakej ci co..Ale ventili dela na normalni brusce takze to je kravovina a dela to blbe.

Crazyape no musis si ji rozebrat ale to stejne budes delat ne?to je nejlepsi zabava z cenyho motoru.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 66
Registrován: 30 pro 2008 14:50
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od seba »

Tak mam namontovanou seriovou hlavux jine turbo.Auto jede 2x tolik, ale na otazku jestli to bylo casovanim neodpovim kuli tomu ze tam slo jinaci turbo.Prestalo se coudit z vyfuku(tedy stary turbo zralo oil).Tak se da jen spekulovat jestli to snizeni vliv na casovani melo a nebo to bylo turbínou.Nicméně v ltě se to dozvíme protože dam sníženou hlavu na toto turbo a budu sledovat rozdíl, pokud bude, koupím stavitelná kola a T28ku a pokud nebude koupím jen T28 :) dik za rady.
Rover 620ti

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy a vliv na časování.

Příspěvek od JRD McLAREN »

aha...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“