snížení hlavy a vliv na časování.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
snížení hlavy a vliv na časování.
Cau mam otazku.Jedna se o motor 2,0 turbo DOHC od roveru.
Nechci slyšet že snižovat hlavu o 1mm je kravina,jen mě zajímá následující.
Změní se snížením hlavy o 1mm poloha vaček vůči klice a tím časování?Je možné že to tim padem tak netáhne?Pokud ano vyřeší to stavitelná vačková kola?A kde je koupit pro rover.
Nechci slyšet že snižovat hlavu o 1mm je kravina,jen mě zajímá následující.
Změní se snížením hlavy o 1mm poloha vaček vůči klice a tím časování?Je možné že to tim padem tak netáhne?Pokud ano vyřeší to stavitelná vačková kola?A kde je koupit pro rover.
Rover 620ti
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
..este raz sa zamysli nad systemom casovania rozvodov...
..a dojdesh k odpovedi aj sam...
..a dojdesh k odpovedi aj sam...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
ano , časování se změní..
jde to vyřešit buď náhradou vodící kladky za druhou napínací a dolatit to na dvou napínacích kladkách (tak to mám já, a funguje to bez problému..)
,nebo štelovací kola, který jsou čistčí, ale taky relativně dražší varianta...
jde to vyřešit buď náhradou vodící kladky za druhou napínací a dolatit to na dvou napínacích kladkách (tak to mám já, a funguje to bez problému..)
,nebo štelovací kola, který jsou čistčí, ale taky relativně dražší varianta...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
no...
len mi neni celkom jasne...
preco znizovat hlavu na preplnovanom motore..
kedze u tychto motorov sa vacsina ludi snazi mat co najvacsiu kompresnu komoru..
EDITED:
Honzo, u "serioveho motoru" so "seriovymi vackami"..ta zmena tej dlzky toho remena
podla mojich skusenosti neni taka drasticka, ze by ten motor nesiel , pripadne "isiel strasne zle"..
ano je ten chod trosku iny, je to aj "pocutelne pre skusene ucho"..
ale "kazdodeny sofer", co vie len kde sa leje benzin a voda do ostrekovaca, nic nepoznaa..
len mi neni celkom jasne...
preco znizovat hlavu na preplnovanom motore..
kedze u tychto motorov sa vacsina ludi snazi mat co najvacsiu kompresnu komoru..
EDITED:
Honzo, u "serioveho motoru" so "seriovymi vackami"..ta zmena tej dlzky toho remena
podla mojich skusenosti neni taka drasticka, ze by ten motor nesiel , pripadne "isiel strasne zle"..
ano je ten chod trosku iny, je to aj "pocutelne pre skusene ucho"..
ale "kazdodeny sofer", co vie len kde sa leje benzin a voda do ostrekovaca, nic nepoznaa..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
honza 2.0 16v: Dik, já mam bohužel jen jednu napínací, takže jedine ty stavitelny kola...pokud chci pouzit tuhle hlavu.Zatim dam seriovou co jsem tet sehnal a tuhle tam vrznu az sezenu ty kola.
JRD McLAREN:
JRD McLAREN:
Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru Rover T16- zvyšování výkonu ANO/NE
Příspěvek Napsal:honza 2.0 16v 08 bře 2009 10:39
nízká komprese u turbomotorů - celkem přežitek , obzvlášť pro běžný ježdění a dnešních palivech. V anglii jezdí dost coupe s předělanými motory na úrovni 400-500 PS a kompresním poměrem kolem 9:1 bez problému (v serii 8 a 8,5:1), výhoda vyšší KP je lepší pružnost v "off boost" režimu. Ruku na srdce zas tak často (řekněme na okruhu) ve full boost asi jezdit nebudeš, abys potřeboval KP nižšší...
a zabiják pístů a ojnic - často to není vysokej plnící tlak, ale vysoký otáčky a nedostatečný mazání na ojničním čepu...
Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
JRD McLAREN:
Zitra ti napisu jak moc to ma vliv.Protoze tam dam seriovou hlavu a jestli to pojede lip tak to je 100% tim casovanim, protoze ta snizena hlava mela udelany sedla a vsechno takze tesnila pekne:)Obicejny ridic neleze na tenhle web:-D
Zitra ti napisu jak moc to ma vliv.Protoze tam dam seriovou hlavu a jestli to pojede lip tak to je 100% tim casovanim, protoze ta snizena hlava mela udelany sedla a vsechno takze tesnila pekne:)Obicejny ridic neleze na tenhle web:-D
Rover 620ti
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
OK...
daj vedet...
ja som zatial mal pod rukou vsetko ATMO motory...takze s turbinou moc skusenosti nemam...
Co sa tyka toho znizovania, tak co ja poznam par ludi naokolo, tak vacsinou hlavu neznizovali,
ale nechali jej vysku tak ako je... (maximalne tak zrovnavali..0.1-0.2mm)
daj vedet...
ja som zatial mal pod rukou vsetko ATMO motory...takze s turbinou moc skusenosti nemam...
Co sa tyka toho znizovania, tak co ja poznam par ludi naokolo, tak vacsinou hlavu neznizovali,
ale nechali jej vysku tak ako je... (maximalne tak zrovnavali..0.1-0.2mm)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
já se vyšší komprese nebojím zvedal jsem ji u turba až na 1/10,2 (pomocí pístů) ted zkouším další a tam se blížím 1/10,8, taky písty a rozdíl je neskutečný v chování toho motoru (u čtyřválce) v podstatě už ani nechci nízkokompresní motor v turbu, jediná výjimka jsou šesti a osmiválce, ale ten šestivál co si chystám má v serii 1/8,5 a půjde stejně na 1/9,2 až9,5, záleží jak to vyjde a plnit budu 1 bar
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
koncern tuším jezdí s 10,5:1 na té 1,8t ,pokud se nepletu,ale viděl bych tam jistý limit.. jestli chceš opravdu větší výkon,tak je takový KP asi překážkoukentoya píše:já se vyšší komprese nebojím zvedal jsem ji u turba až na 1/10,2 (pomocí pístů) ted zkouším další a tam se blížím 1/10,8, taky písty a rozdíl je neskutečný v chování toho motoru (u čtyřválce) v podstatě už ani nechci nízkokompresní motor v turbu, jediná výjimka jsou šesti a osmiválce, ale ten šestivál co si chystám má v serii 1/8,5 a půjde stejně na 1/9,2 až9,5, záleží jak to vyjde a plnit budu 1 bar
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
já si myslím že překážkou není, jen musíš umět nastavit přesně předstih, tím netvrdím že to tak již dělám, ale hodně se zajímám o programování jednotek a dávám dohromady peníze abych mohl motory profesionálně ladit, původně jsem měl v plánu naučit se i s nistune, ale je to strašně pozadu s tím co se učím, ale možná i pomocí nistune budu ladit nissany na maximální progresi tlaku ve válcích
ale stále si myslím, že vyšší komprese je vhodnější a je to hodně dáno konstrukcí spalovacího prostoru, prostě úzce s tím souvisí dalších 10 věcí a rozebírat to nemá smysl, to zvládá taboo, já na to nemám
ale stále si myslím, že vyšší komprese je vhodnější a je to hodně dáno konstrukcí spalovacího prostoru, prostě úzce s tím souvisí dalších 10 věcí a rozebírat to nemá smysl, to zvládá taboo, já na to nemám
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
já bych odhadnul,že taboo na tom eclipse nebude mít tak vysoký KP.. ale třeba se pochlubí
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
A kde seženu ty vačkový kola na rover motor 20T4G? :(chci si to nastavit:)
Rover 620ti
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.seba píše:A kde seženu ty vačkový kola na rover motor 20T4G? :(chci si to nastavit:)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:36, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
tušil jsem to 

Re: snížení hlavy a vliv na časování.
JO a tet mi jeste poradte kde seženu ty stavitelny vačkovy kola na ten motor rover? 

Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
na anglické ebay možná
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Už sem něco našel:)Je tam psany Kseries motory, myslim ze to padne.
http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... am-pulleys
http://www.elise-shop.com/piper-vernier ... -p-89.html

http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... am-pulleys
http://www.elise-shop.com/piper-vernier ... -p-89.html


Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Posli foto nakych tebou upravenych.Libor12 píše:Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.
Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Zdar, kdo ti delal tu hlavu a ventily? Nekdo z Roztok?
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Cuz, ne ne Pejšek je to u Slanýho.Rek bych ze to dela dobre a levne, i kdyz 2 ventili my po nem stejnak netesnili, stačilo by je ale po něm ještě zalapovat.I když on píše že jeho uprava je konecna a neni treba lapovat.NVM priste si to necham u nej sfrezovat a sam si to doma zalapuju.Jo a dělá do druhýho dne.
Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Co je lapovani?
jinak kolik si uctuje za ventil a srovnani hlavy? Chtel bych udelat alespon tu hlavu a celej motor pretesnit, mam tady motor z RS2000
Neni lepsi to dat do zadu do ty dilny za Pavlise? Nevim ted jak se jmenuje.

Neni lepsi to dat do zadu do ty dilny za Pavlise? Nevim ted jak se jmenuje.
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Tlak. zkouška, přerovnání, zafrézování sedel, přebroušení ventilů, dle typu hlavy 800 – 1000 Kč
Lapování zde... http://www.youtube.com/watch?v=Ls7TCQ0U2Pg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lapování zde... http://www.youtube.com/watch?v=Ls7TCQ0U2Pg" onclick="window.open(this.href);return false;
Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Za vsechny ventily jo? A muzu mu dam dat kompletni hlavu? A on me ji vrati "repaslou" a slozenou? Nema nejaky stranky?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
seba píše:Posli foto nakych tebou upravenych.Libor12 píše:Můžu Ti je upravit z originálu. 2000,-ks.


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
seba.. to "lapovanie" ..to je vec co sa ma bezne robit, pri zabrusovani sediel, ventilov..
vymene ventilov a pod...
..sa tomu hovori "zabrusenie ventilu do sedla" ..a su na to aj rozne hrubky brusnych past...
ked to nejaky "strojnik" nerobi ..tak neviem ci by som si k nemu dal spravit hlavu...
.. ku koleckam
ja mam tieto koleckaaa....

vymene ventilov a pod...
..sa tomu hovori "zabrusenie ventilu do sedla" ..a su na to aj rozne hrubky brusnych past...
ked to nejaky "strojnik" nerobi ..tak neviem ci by som si k nemu dal spravit hlavu...
.. ku koleckam
ja mam tieto koleckaaa....

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 13 ze 16 ventzilu tesnilo OK a 3 byly cerny a byla tam hosi komprese.Takze kdyz u nej tak jedine pak si to zalapovat, protoze on to nedela a rika ze to tesni tak jak to on vyfrezuje.Ma stroj sErdi nakej ci co..Ale ventili dela na normalni brusce takze to je kravovina a dela to blbe.
Crazyape no musis si ji rozebrat ale to stejne budes delat ne?to je nejlepsi zabava z cenyho motoru.
Crazyape no musis si ji rozebrat ale to stejne budes delat ne?to je nejlepsi zabava z cenyho motoru.
Rover 620ti
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
Tak mam namontovanou seriovou hlavux jine turbo.Auto jede 2x tolik, ale na otazku jestli to bylo casovanim neodpovim kuli tomu ze tam slo jinaci turbo.Prestalo se coudit z vyfuku(tedy stary turbo zralo oil).Tak se da jen spekulovat jestli to snizeni vliv na casovani melo a nebo to bylo turbínou.Nicméně v ltě se to dozvíme protože dam sníženou hlavu na toto turbo a budu sledovat rozdíl, pokud bude, koupím stavitelná kola a T28ku a pokud nebude koupím jen T28
dik za rady.

Rover 620ti
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy a vliv na časování.
aha...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/