Načipovaný MOTOR 1.8T

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

elviiis píše:to auto by melo mit kompletni premapovani od MTM jinak u toho auta je tlak turba a variabylita lopatek rizena ridici jednotkou...
a jake je tedy doporučení - co s tím?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od elviiis »

To auto ma seriove 210ps... tady na tom grafu ma tech 210ps taky... je nerealne aby turbo neudrzelo vice jak seriovej tlak... pokud serie fuci 0.8bar tak 1bar musi ufucet... kdyby to spadlo a namerily by 230ps tak bych pochopil a rekl ze tovarni turbo je prefucne ale takhle bych rekl ze proste se louci... nebo je na nem nejaka zavada...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

elviiis píše:To auto ma seriove 210ps... tady na tom grafu ma tech 210ps taky... je nerealne aby turbo neudrzelo vice jak seriovej tlak... pokud serie fuci 0.8bar tak 1bar musi ufucet... kdyby to spadlo a namerily by 230ps tak bych pochopil a rekl ze tovarni turbo je prefucne ale takhle bych rekl ze proste se louci... nebo je na nem nejaka zavada...
aha aha aco muže být na turbu špatné?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od elviiis »

mno bud muze bejt uz kaput jak mel bob na RS4... olej nepousteli ale uz nefoukali... a nebo u tdi pd kde jsou ty variabylni lopatky se to casto zasekavalo ze se "nepreply" jestli u tebe nejni podobnej problem" takze natalcis napr 1bar jenze pak postupne klesna na trba na 0.8kolik mela serka...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od AlesShi »

kdyz jsou zalepeny lopatky, tak se nenaklopej, tlak vylitne nahoru a jednotka hodi nouzak
máš plnou tašku jó máš?

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

AlesShi píše:kdyz jsou zalepeny lopatky, tak se nenaklopej, tlak vylitne nahoru a jednotka hodi nouzak
to ne do nouzaku to neskáče

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od AlesShi »

co treba palivovy cerpadlo, to by nemohlo delat ten propad? ze to nestiha krmit
máš plnou tašku jó máš?

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

elviiis píše:mno bud muze bejt uz kaput jak mel bob na RS4... olej nepousteli ale uz nefoukali... a nebo u tdi pd kde jsou ty variabylni lopatky se to casto zasekavalo ze se "nepreply" jestli u tebe nejni podobnej problem" takze natalcis napr 1bar jenze pak postupne klesna na trba na 0.8kolik mela serka...
no nic vidim to tak ze tam nakopu budíky a uvidím jak to plní a neplní stejně jsem je tam chtěl implantovat

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od AlesShi »

kup spis bilej
mel jsem cernej a ve dne tam nebylo nic videt
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od AlesShi »

jeste k tem ropackejm naklapeckam
kdyz nenaklapej, tak to kolecko nahore, co ovlada packy lopatek, je zauhleny vrstvou sazi a neotaci se
staci stetec hadr a vycistit

todle uz je vycisteny
Obrázek
máš plnou tašku jó máš?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od blázen »

nám to na TDI když to je zasrané a nenatáčí se jede začne jet hůř jako holý diesel :-)))
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

blázen píše:nám to na TDI když to je zasrané a nenatáčí se jede začne jet hůř jako holý diesel :-)))
no a mě to u benzínu táhne a žádnej nouzák neháže nechápu tomu.

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

AlesShi píše:kup spis bilej
mel jsem cernej a ve dne tam nebylo nic videt
a černej jsi měl jakej (značku)? možná jiný výrobce to má podchycený

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Fazeey »

mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

Fazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? dík

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Fazeey »

Krapatol píše:
Fazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? dík
myslim tim diagnostiku.. projedeš auto v celym spektru otáček a sleduješ to budto online nebo ti to loguje do excelu
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

Fazeey píše:
Krapatol píše:
Fazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? dík
myslim tim diagnostiku.. projedeš auto v celym spektru otáček a sleduješ to budto online nebo ti to loguje do excelu
jo ták a v tom VAGu poznám aj kolik mi to tlačí ne?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od elviiis »

jo tak s tou netesnosti mel problem stana silc na rs4ce... byli na brzde nabyhalo to jak tobe a pak to umrelo jak tobe... a byla prdla hadice ale jen tro=chec... ver mi v cenove relaci do 5tis za kus vydet ty co jsou cerne fakt za dne nendou... odporucuji klasikce s s bilym nebo cernym pozadim...

Globalne si myslim ze v tomto pripade to neni zaleziotst seriovosti komponentu to auto ma v seriove podobe 210ps a melo byt upaveno na 250ps coz je 40ps neboli 19% neverim tomu ze by nemeli vstriky cerpadlo a turbo takovou rezervu... navic on ma namerino jen tech 210ps a pritom zacatek grafu jde vydet ze to na tech 250ps nastup ma...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od elviiis »

jinak netesnost sani si muzes zkontrolovat sam... ucpy sani misto airboxu dej ucpavku a nejakym podtalkem tam nacpy kompresor a do druheho jakej koliv barometr klidne za 100kc ze zelezarstvi... no a natlakuj to a uvydis jestli ztracis nebo tlak a kama utika... tohle ti klidne udela i Hauke jestli nemas kompresor...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

elviiis píše:jinak netesnost sani si muzes zkontrolovat sam... ucpy sani misto airboxu dej ucpavku a nejakym podtalkem tam nacpy kompresor a do druheho jakej koliv barometr klidne za 100kc ze zelezarstvi... no a natlakuj to a uvydis jestli ztracis nebo tlak a kama utika... tohle ti klidne udela i Hauke jestli nemas kompresor...
Tak s tím budíkem nevím asi koupím jen jeden a uvidím jesi na něm pujde něco videt chci at to v autě ladí i když na ukor 100% funkčnoti :) no kompresor nemám ale je dobré vědět že to muže být i tím snad někde bude křachlá hadice (aspon bude levnější oprava :) ) přece jen je auto starý 8let. Na jaře to hned pošefuju začnu tím jesi fakt někde není něco prasklého a pak pujdu dál

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od AlesShi »

jestli je praskla hadice, taky bych s tim moc nejezdil
takhle jsem udelal jedno turbo

jelo to stejne, podle budiku to tlacilo stejne, turbo hrozne rvalo jak se pretacelo, protoze melo malej odpor, ale na svetlech sem byl prvni :lol:
pak jsem z ic vysypaval loziska
máš plnou tašku jó máš?

Krapatol
Příspěvky: 25
Registrován: 23 led 2010 05:49

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T

Příspěvek od Krapatol »

AlesShi píše:jestli je praskla hadice, taky bych s tim moc nejezdil
takhle jsem udelal jedno turbo

jelo to stejne, podle budiku to tlacilo stejne, turbo hrozne rvalo jak se pretacelo, protoze melo malej odpor, ale na svetlech sem byl prvni :lol:
pak jsem z ic vysypaval loziska
Nestraš :) Ja ted naštěstí nejezdím a auto mám v garaži :) To mě v Milovicích upadla nejaka tenká hadice od turba syčelo to při vysokých otáčkách jsem myslel že to ventil tak jsem se dival a tahal hadice a najednou jsem jednu tahal nahoru :)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“