a jake je tedy doporučení - co s tím?elviiis píše:to auto by melo mit kompletni premapovani od MTM jinak u toho auta je tlak turba a variabylita lopatek rizena ridici jednotkou...
Načipovaný MOTOR 1.8T
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
To auto ma seriove 210ps... tady na tom grafu ma tech 210ps taky... je nerealne aby turbo neudrzelo vice jak seriovej tlak... pokud serie fuci 0.8bar tak 1bar musi ufucet... kdyby to spadlo a namerily by 230ps tak bych pochopil a rekl ze tovarni turbo je prefucne ale takhle bych rekl ze proste se louci... nebo je na nem nejaka zavada...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
aha aha aco muže být na turbu špatné?elviiis píše:To auto ma seriove 210ps... tady na tom grafu ma tech 210ps taky... je nerealne aby turbo neudrzelo vice jak seriovej tlak... pokud serie fuci 0.8bar tak 1bar musi ufucet... kdyby to spadlo a namerily by 230ps tak bych pochopil a rekl ze tovarni turbo je prefucne ale takhle bych rekl ze proste se louci... nebo je na nem nejaka zavada...
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
mno bud muze bejt uz kaput jak mel bob na RS4... olej nepousteli ale uz nefoukali... a nebo u tdi pd kde jsou ty variabylni lopatky se to casto zasekavalo ze se "nepreply" jestli u tebe nejni podobnej problem" takze natalcis napr 1bar jenze pak postupne klesna na trba na 0.8kolik mela serka...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
kdyz jsou zalepeny lopatky, tak se nenaklopej, tlak vylitne nahoru a jednotka hodi nouzak
máš plnou tašku jó máš?
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
to ne do nouzaku to neskáčeAlesShi píše:kdyz jsou zalepeny lopatky, tak se nenaklopej, tlak vylitne nahoru a jednotka hodi nouzak
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
co treba palivovy cerpadlo, to by nemohlo delat ten propad? ze to nestiha krmit
máš plnou tašku jó máš?
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
no nic vidim to tak ze tam nakopu budíky a uvidím jak to plní a neplní stejně jsem je tam chtěl implantovatelviiis píše:mno bud muze bejt uz kaput jak mel bob na RS4... olej nepousteli ale uz nefoukali... a nebo u tdi pd kde jsou ty variabylni lopatky se to casto zasekavalo ze se "nepreply" jestli u tebe nejni podobnej problem" takze natalcis napr 1bar jenze pak postupne klesna na trba na 0.8kolik mela serka...
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
kup spis bilej
mel jsem cernej a ve dne tam nebylo nic videt
mel jsem cernej a ve dne tam nebylo nic videt
máš plnou tašku jó máš?
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
jeste k tem ropackejm naklapeckam
kdyz nenaklapej, tak to kolecko nahore, co ovlada packy lopatek, je zauhleny vrstvou sazi a neotaci se
staci stetec hadr a vycistit
todle uz je vycisteny

kdyz nenaklapej, tak to kolecko nahore, co ovlada packy lopatek, je zauhleny vrstvou sazi a neotaci se
staci stetec hadr a vycistit
todle uz je vycisteny
máš plnou tašku jó máš?
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
nám to na TDI když to je zasrané a nenatáčí se jede začne jet hůř jako holý diesel
))

Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
no a mě to u benzínu táhne a žádnej nouzák neháže nechápu tomu.blázen píše:nám to na TDI když to je zasrané a nenatáčí se jede začne jet hůř jako holý diesel))
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
a černej jsi měl jakej (značku)? možná jiný výrobce to má podchycenýAlesShi píše:kup spis bilej
mel jsem cernej a ve dne tam nebylo nic videt
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? díkFazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
myslim tim diagnostiku.. projedeš auto v celym spektru otáček a sleduješ to budto online nebo ti to loguje do exceluKrapatol píše:Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? díkFazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
jo ták a v tom VAGu poznám aj kolik mi to tlačí ne?Fazeey píše:myslim tim diagnostiku.. projedeš auto v celym spektru otáček a sleduješ to budto online nebo ti to loguje do exceluKrapatol píše:Tak pokusím se pozjišťovat a co je VAG? a co je log? díkFazeey píše:mam podobnej problem, ve vyssich otackach klesa vykon, mohla by to prej bejt netesnot v potrubi.. na VAGu je videt ze elektronika to neni, pozadovanej tlak je tam vyssi nez skutecnej, nech si taky vyjet log
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
jo tak s tou netesnosti mel problem stana silc na rs4ce... byli na brzde nabyhalo to jak tobe a pak to umrelo jak tobe... a byla prdla hadice ale jen tro=chec... ver mi v cenove relaci do 5tis za kus vydet ty co jsou cerne fakt za dne nendou... odporucuji klasikce s s bilym nebo cernym pozadim...
Globalne si myslim ze v tomto pripade to neni zaleziotst seriovosti komponentu to auto ma v seriove podobe 210ps a melo byt upaveno na 250ps coz je 40ps neboli 19% neverim tomu ze by nemeli vstriky cerpadlo a turbo takovou rezervu... navic on ma namerino jen tech 210ps a pritom zacatek grafu jde vydet ze to na tech 250ps nastup ma...
Globalne si myslim ze v tomto pripade to neni zaleziotst seriovosti komponentu to auto ma v seriove podobe 210ps a melo byt upaveno na 250ps coz je 40ps neboli 19% neverim tomu ze by nemeli vstriky cerpadlo a turbo takovou rezervu... navic on ma namerino jen tech 210ps a pritom zacatek grafu jde vydet ze to na tech 250ps nastup ma...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
jinak netesnost sani si muzes zkontrolovat sam... ucpy sani misto airboxu dej ucpavku a nejakym podtalkem tam nacpy kompresor a do druheho jakej koliv barometr klidne za 100kc ze zelezarstvi... no a natlakuj to a uvydis jestli ztracis nebo tlak a kama utika... tohle ti klidne udela i Hauke jestli nemas kompresor...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
Tak s tím budíkem nevím asi koupím jen jeden a uvidím jesi na něm pujde něco videt chci at to v autě ladí i když na ukor 100% funkčnotielviiis píše:jinak netesnost sani si muzes zkontrolovat sam... ucpy sani misto airboxu dej ucpavku a nejakym podtalkem tam nacpy kompresor a do druheho jakej koliv barometr klidne za 100kc ze zelezarstvi... no a natlakuj to a uvydis jestli ztracis nebo tlak a kama utika... tohle ti klidne udela i Hauke jestli nemas kompresor...


Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
jestli je praskla hadice, taky bych s tim moc nejezdil
takhle jsem udelal jedno turbo
jelo to stejne, podle budiku to tlacilo stejne, turbo hrozne rvalo jak se pretacelo, protoze melo malej odpor, ale na svetlech sem byl prvni
pak jsem z ic vysypaval loziska
takhle jsem udelal jedno turbo
jelo to stejne, podle budiku to tlacilo stejne, turbo hrozne rvalo jak se pretacelo, protoze melo malej odpor, ale na svetlech sem byl prvni

pak jsem z ic vysypaval loziska
máš plnou tašku jó máš?
Re: Načipovaný MOTOR 1.8T
NestrašAlesShi píše:jestli je praskla hadice, taky bych s tim moc nejezdil
takhle jsem udelal jedno turbo
jelo to stejne, podle budiku to tlacilo stejne, turbo hrozne rvalo jak se pretacelo, protoze melo malej odpor, ale na svetlech sem byl prvni![]()
pak jsem z ic vysypaval loziska


