KW var.2 rada

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
lukk
Příspěvky: 40
Registrován: 02 pro 2009 17:12
Bydliště: FM

KW var.2 rada

Příspěvek od lukk »

Mám dotaz jestli má někdo zkušenosti s nastavováním tuhosti tlumičů. Myslím jestli jsou znatelné rozdíly mezi krajníma polohama. Momentálně to mám na cca na středu, ale už to tak bylo při koupi, tak se ptám jestli má cenu to řešit. Dík za rady.
Přílohy
100_3923.JPG
100_3923.JPG (36.14 KiB) Zobrazeno 735 x
100_3790.JPG
100_3790.JPG (55.04 KiB) Zobrazeno 735 x

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od Mirek-200sx »

u KW se tuhost nastavuje sesroubovanim pruziny? Nedela se tim nahodou jen vyska auta a na tuhost to nema vliv?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
lukk
Příspěvky: 40
Registrován: 02 pro 2009 17:12
Bydliště: FM

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od lukk »

To je jasný, ale u varianty 2 se dá tím šroubem nad tlumičem pod kapotou nastavovat i tuhost tlumičů.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od Mirek-200sx »

aha, srry zmatla me ta prvni fotka :D
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Hanuš
Příspěvky: 2412
Registrován: 14 črc 2006 00:09

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od Hanuš »

tak to zkus nastavit do roznych poloh a zacni pruzit s autem.. kdyz je tam ta regulace, tak stlaceni pistu tlumice se musi lisit v ruznych polohach. ale ze by to bylo na minimum mekke a na maximum tvrde jak beton, tak asi takovy rozdil tam nebude :D

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od fokr_jr »

hele tohle se neda takhle rict... proste to nekam nastav (pokud to neni moc prace) jdi se projet a uvidis... dystak uberes... pridas a az ti to bude sedet, nebo uz te nebude bavit furt rozebirat tlumice (jako ja na KONI), tak to tak nechas a je to... ja treba jezdim KONI sport uplne na max, mam tam asi 1/8 otacky do dorazu, jen tak pro sichr a staci mi to jak na rally, tak na kopec...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
lukk
Příspěvky: 40
Registrován: 02 pro 2009 17:12
Bydliště: FM

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od lukk »

Já bych to radši změkčil, ty to máš jak chápu na max. tvrdý?

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: KW var.2 rada

Příspěvek od fokr_jr »

jj, max. utazena pistnice proti telu tlumice = tvrdsi... ty to stelujes sroubem, takze naopak...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“