Problem s palivem
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Problem s palivem
Kamarad ma problem s odladenim SX. Motor je kupovany v JPN a bezel korektne, k nam prisel jako holy motor bez turba a ECU. Hodim to i sem, kdyby se nekdo s necim podobnym setkal u jineho motoru. Nejak nas nenapada co by to mohlo zpusobovat. Predem diky za pripadnou pomoc ci napady.
Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM
Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.
Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM
Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s palivem
bud jednotka nevi kolik má vzduchu nebo jsou špatně zadane prutoky vstřiku
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s palivem
jak na tom jsou svíčky? resp. vzdálenost elektrod ..podobnej problém jsme měl na coupe a po laborování (zvětšení vzdálenosti elektrod z 0.6 na 0. žádnej nespálenej benzín z vejfuku, žádný kouřový efekty a hlavně žádnej trhavej chod v nízkejch otáčkách... svíce Bosh Platinum FR5DP..
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Problem s palivem
Dekuju za tipy, o vikendu mrknu na ty svice. Vstriky jsou v AEM nastavene dobre. Nejdivnejsi je ze motor ktery je totalne prechlastanej bezi.....seriovemu motoru staci troska benzinu navic, zalejou se svicky a nechytne. Tady to tece proudem a normalne startuje i bezi...nehorazne bohatej..ale bezi
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Problem s palivem
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Problem s palivem
já tipuji že v klidu jsou ventily dosedlé (proto to nastartuje) a po roztočení díky vyššímu zdvihu nedovírají, ale je to jen tip
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Problem s palivem
to by mohlo být.. co ten dým?
Re: Problem s palivem
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Problem s palivem
jasně v podstatě s tebou ve všem souhlasím, jen mám pocit, že kromě změření kompresí už mirek všechno zkontroloval a prostě si myslím že lifters budou na doraz a ventily nebudou zcela těsnit i při startu, a sice nepředpokládám že by je tlak oleje natlakoval nějak extra, ale čistě teoreticky tam na volnoběh na studenej motor může být tlak oleje okolo 5 bar a tak si říkám, že by mohl tento tlak pomoci třeba jen jednu dvě desetinky, ale jak píšu je to jen tip, v podstatě je nejdůležitější změřit komprese
jinak tento typ motoru znám do detailů, a vím že v serii mají vačky zdvih 8,25, lifters mají maximální pohyb do 3mm, (můžu změřit přesně, mám jich na 100 kusů na dílně, a i v serii jsou tyto lifters trochu stlačené v okmžiku kdy nezdvihají ventil, a jelikož tam dal vačky se zdvihem 10,25, tak se domnívám že přišel o komprese, jelikož jsou ventily stále nepatrně otevřené
jen je tu ještě další problém proč je to tak bohaté, zda li to souvisí s vačkama a zdvihem či nikoliv
jinak tento typ motoru znám do detailů, a vím že v serii mají vačky zdvih 8,25, lifters mají maximální pohyb do 3mm, (můžu změřit přesně, mám jich na 100 kusů na dílně, a i v serii jsou tyto lifters trochu stlačené v okmžiku kdy nezdvihají ventil, a jelikož tam dal vačky se zdvihem 10,25, tak se domnívám že přišel o komprese, jelikož jsou ventily stále nepatrně otevřené
jen je tu ještě další problém proč je to tak bohaté, zda li to souvisí s vačkama a zdvihem či nikoliv
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Problem s palivem
Myslíte, že tímto změřím tlak paliva přes T-kus? Četl jsem, že někdo používá ty komunistické tlakoměry s hadičkou na pneu, tak mě napadlo zkusit toto. http://www.bmshop.eu/pneumeric-profesionalni-7-bar/" onclick="window.open(this.href);return false;