nemá to to klasický bouračkový čidlo s kuličkou a o žádnym jinym nevim. když by měl jít do pumpy proud (před startem), tak na zkoušečce 0.02, 0.03 a 0.01.
immobiliser by mel byt ok a jiskru to hazi.
kabelaz neni nikde viditelne prerusena.
zkousel jsem promerovat jak pripojit zkousecku na konektor, tak plus dat na plus konektoru a minus na kostru, abych vyloucil alespon preruseni kostroveho kabelu.
a ted babo rad. a co nejdriv prosim
renault safrane biturbo 94´
neaktivní pal. pumpa po nehodě
Moderátor: Idaho
neaktivní pal. pumpa po nehodě
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: neaktivní pal. pumpa po nehodě
na SX me timto zpusobem pekne potrapil imobilizer...taky sem si myslel ze je ok....na pojistce stavu mas?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: neaktivní pal. pumpa po nehodě
tak nakonec to byla uplna debilita.
mel jsem tu elektrikare a rekl mi, at zkusim najit kam vede ten kabel od pumpy.. ale nejdriv at zkusim napojit pumpu primo na baterku a nastartovat s tim, jestli to pujde.
no, tak jsem napojil pumpu na baterku a tim se zavzdusnenej system natlakoval. pumpa po cca 10 vterinach bezeni byla jako mrtva, nebo jak kdyz se vybila ta baterka. jako sla, ale jak chcipla. tak jsem zmeril baterku a ok. no, tak jsem tam proste zpatky vrazil konektor, ze to zkusim nastartovat a treba se to zazrakem chyti a pujde to vic nez par vterin dokud nedojde ten benzin, kterej je tam natlakovanej a kdyz to pak chcipne tak to napojim na tu baterku nafurt i na dobu, kdy bezi motor. ale chytlo se to. proste to chytlo, na volnobeh vrcelo a pumpa uz funguje. nechapu, ale jsem stastnej jak blecha.
mel jsem tu elektrikare a rekl mi, at zkusim najit kam vede ten kabel od pumpy.. ale nejdriv at zkusim napojit pumpu primo na baterku a nastartovat s tim, jestli to pujde.
no, tak jsem napojil pumpu na baterku a tim se zavzdusnenej system natlakoval. pumpa po cca 10 vterinach bezeni byla jako mrtva, nebo jak kdyz se vybila ta baterka. jako sla, ale jak chcipla. tak jsem zmeril baterku a ok. no, tak jsem tam proste zpatky vrazil konektor, ze to zkusim nastartovat a treba se to zazrakem chyti a pujde to vic nez par vterin dokud nedojde ten benzin, kterej je tam natlakovanej a kdyz to pak chcipne tak to napojim na tu baterku nafurt i na dobu, kdy bezi motor. ale chytlo se to. proste to chytlo, na volnobeh vrcelo a pumpa uz funguje. nechapu, ale jsem stastnej jak blecha.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo