Par problemu

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Tacmud

Par problemu

Příspěvek od Tacmud »

1, Bila sracka na vicku.
Zjistil sem ze mi z leveho dolniho zavitu pro nasroubovani tesneni pod karburator tece ze saciho chladici kapalina a je mozne, ze pod tesnenim i do saciho -> do valcu. Vubec nechapu jak, proc, nicneme deje se. Olej divne smrdi a je divny, takovy jakoby redeny. Ma otazka zni, muzu to v zavitu zatesnit silikonem? Ten vydrzi i + 150 stupnu, nicmene nejsem si jisty, aby se casem nak neuvolnil.

2, Zacal mi chcipat motor na volnobehu.
Najednou, zniceho nic, proste chcipne. Ale jen potom co automaticky klesnou otacky po zahrati motoru. Zaroven zaclo i pri akceleraci obcas takove mirne skubani, neni to plynule. Moc se mi to nelibi, zeby to melo neco spolecne s tou kapalinou? Taky pred casem byla hlava dole, a je po nakych KM dycky pak nutne znovu seridit ventily. Muze to byt taky tim?

3, V motorovem prostoru smrdi vyfukove plyny.
Ale nemyslim ze to jde od kolena od hlavy, protoze ac sem u nej cichal jak cichal, nic se necitil, spis vys. Zajimave je, ze filtr i pri volnobehu desne syci, jako kdyz akceleruju. Vim ze dycky se trocha vyfuku dostane do saciho, protoze vymena neni dokonala, ale je mozne, aby bylo neco v prdeli tak, aby sly vyfukove i ven pres filtr az tak ze by to slo citit? Tim by se taky mozna vysvetlilo to chcipani.

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

jeste bych dodal k tomu chcipani, ze otacky sou desne nestabilni a pak to dycky chcipne

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

hm, ale i kdyby sla ta kapalina do valcu zaroven s palivem, tak by ale stejne nesla do oleje, takze to spis vypada na tesneni :-/

jinak si tu pekne povidam sam se sebou :-)

Bobisek

Příspěvek od Bobisek »

Tacmud píše:hm, ale i kdyby sla ta kapalina do valcu zaroven s palivem, tak by ale stejne nesla do oleje, takze to spis vypada na tesneni :-/

jinak si tu pekne povidam sam se sebou :-)
A co jsi čekal?Na tomto WEBu se řeší jen VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany,kecá se o kravinách a ukazují se fotky tuzingových vykopávek.Tady se TECHNICKÉ odpovědi nedočkáš... Choď na www.skoda.panda.cz, nebo http://pandora.idnes.cz/conference/favorit .Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Par problemu

Příspěvek od Beaver »

Tacmud píše:1, Bila sracka na vicku.
Zjistil sem ze mi z leveho dolniho zavitu pro nasroubovani tesneni pod karburator tece ze saciho chladici kapalina a je mozne, ze pod tesnenim i do saciho -> do valcu. Vubec nechapu jak, proc, nicneme deje se. Olej divne smrdi a je divny, takovy jakoby redeny. Ma otazka zni, muzu to v zavitu zatesnit silikonem? Ten vydrzi i + 150 stupnu, nicmene nejsem si jisty, aby se casem nak neuvolnil.

2, Zacal mi chcipat motor na volnobehu.
Najednou, zniceho nic, proste chcipne. Ale jen potom co automaticky klesnou otacky po zahrati motoru. Zaroven zaclo i pri akceleraci obcas takove mirne skubani, neni to plynule. Moc se mi to nelibi, zeby to melo neco spolecne s tou kapalinou? Taky pred casem byla hlava dole, a je po nakych KM dycky pak nutne znovu seridit ventily. Muze to byt taky tim?

3, V motorovem prostoru smrdi vyfukove plyny.
Ale nemyslim ze to jde od kolena od hlavy, protoze ac sem u nej cichal jak cichal, nic se necitil, spis vys. Zajimave je, ze filtr i pri volnobehu desne syci, jako kdyz akceleruju. Vim ze dycky se trocha vyfuku dostane do saciho, protoze vymena neni dokonala, ale je mozne, aby bylo neco v prdeli tak, aby sly vyfukove i ven pres filtr az tak ze by to slo citit? Tim by se taky mozna vysvetlilo to chcipani.
Hádám fouklý těsnění pod hlavou, olej se ti ředí nemrzkou. Pokud není fouklý těsnění, je prasklá hlava a někde to prochcává. Doporučuju změřit kompresní tlaky ve válcích.

Jinak sací potrubí je u Favorita vyhřívaný chladící kapalinou, možná je tam někde problém a teče to rovnou do sání i když mě nenapadá kudma by to teda šlo.

Syčící filtr je divnej :D Já jsem u Favoucha kontroloval jestli funguje karbec dobře tak, že jsem celej ten airbox sundal a jednoduše se mrknul jestli se otevírá klapka a tryska sází palivo do hrdla. Možná že máš už nějakej špatnej karbec a sviští ti tam vzduch, myslím že u starýho karbecu býval problém s osičkou klapky nebo tak nějak, z hlavy už si nevzpomenu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

ja tam mam KN filtr, jak clovek prida plyn tak to tak syci, to je normal, ale ted to tak funi i na volnobehu

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

Bobisek píše:
Tacmud píše:hm, ale i kdyby sla ta kapalina do valcu zaroven s palivem, tak by ale stejne nesla do oleje, takze to spis vypada na tesneni :-/

jinak si tu pekne povidam sam se sebou :-)
A co jsi čekal?Na tomto WEBu se řeší jen VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany,kecá se o kravinách a ukazují se fotky tuzingových vykopávek.Tady se TECHNICKÉ odpovědi nedočkáš... Choď na www.skoda.panda.cz, nebo http://pandora.idnes.cz/conference/favorit .Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí...
Dik za tip

Mark
Příspěvky: 51
Registrován: 30 črc 2004 20:36
Bydliště: Ostrava - Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark »

Řekl bych taky,že to je prdlé těsnění pod hlavou. Podívej se na měrku oleje, jestli ti nestoupá hladina :)
Jestli máš na víčku opravdu bílou emulzi, tak je to jasné. 8)
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé :wink: ) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty. :x :x
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

Byl mi doporučený nějaký červený silicon, který je odolný do 350ti stupňů a prý se může přidat na těsnění pod hlavou asi pro zdokonalení a zaručení těsnění. Ale dnes sem měl řeč s jedním mechanikem a ten mi to nedoporučoval. Má s tím někdo zkušenosti?

oct

Příspěvek od oct »

Tacmud píše:Byl mi doporučený nějaký červený silicon, který je odolný do 350ti stupňů a prý se může přidat na těsnění pod hlavou asi pro zdokonalení a zaručení těsnění. Ale dnes sem měl řeč s jedním mechanikem a ten mi to nedoporučoval. Má s tím někdo zkušenosti?
Zkusenost ne, ale co vim je, ze na tesneni pod hlavu se nic nedava, jen na sucho.
Ta emulse muze byt ze vzdusne vlhkosti. mel jsem ji taky a motor je OK. vznika hlavne, kdyz se jezdi kratke trasy a motor se nestaci poradne ohrat. Po case zmizi.
Pekny den HM

Bobisek

Příspěvek od Bobisek »

horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé :wink: ) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty. :x :x
Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek. :x A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty... :wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tacmud píše:Byl mi doporučený nějaký červený silicon, který je odolný do 350ti stupňů a prý se může přidat na těsnění pod hlavou asi pro zdokonalení a zaručení těsnění. Ale dnes sem měl řeč s jedním mechanikem a ten mi to nedoporučoval. Má s tím někdo zkušenosti?
Těsnost se zaručuje rovnou dosedací plochou bloku a hlavy a řádným utažením hlavových šroubů, žádnej silikon bych tam nedával, nehledě na to, že výfukové plyny můžou mít teplotu poněkud vyšší než 350°. Těsnící silikon se dává jako dotěsnění například pod ventilový víka, olejovou vanu a podobně. Já na Supře například víka dotěsňoval nějakým modrým. U Favorita se někdy vyplatí utěsnit silikonem tu vanu, obyčejný těsnění nejsou žádnej zázrak a ten silikon je lepší.
oct píše: Zkusenost ne, ale co vim je, ze na tesneni pod hlavu se nic nedava, jen na sucho.
Ta emulse muze byt ze vzdusne vlhkosti. mel jsem ji taky a motor je OK. vznika hlavne, kdyz se jezdi kratke trasy a motor se nestaci poradne ohrat. Po case zmizi.
Pekny den HM
Souhlasím s tou emluzí, může to být i jen vysrážená voda v oleji. Když se olej ptařičně prohřeje, voda se odpaří.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

no ve stredu sem to viko cistil, bylo dost zanesene + hadice z vika byla uvnitr taky dost timhle zanesena, tak sem to ocistil, a vcera se tam to zas pomalu tvorilo.

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

Bobisek píše:
horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé :wink: ) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty. :x :x
Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek. :x A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty... :wink:
A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví. :x
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Bobisek

Příspěvek od Bobisek »

horan píše:
Bobisek píše:
horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé :wink: ) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty. :x :x
Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek. :x A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty... :wink:
A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví. :x
:-) Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

Bobisek píše:
horan píše:
Bobisek píše: Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek. :x A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty... :wink:
A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví. :x
:-) Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.
No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

horan píše:
Bobisek píše:
horan píše: A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví. :x
:-) Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.
No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.
A jsme u jádra problému. Co tři minuty je tu na WEBu nějaký příspěvek,ale jen 1% je technického rázu (a to ještě jestli bude světlo z Mazdy pasovat na Kadetta), takže odbornost = 0,0nic :wink: Jinak se tady z toho stal pěkný chat o nesmyslech :wink:

Bobisek

Příspěvek od Bobisek »

horan píše:
Bobisek píše:
horan píše: A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví. :x
:-) Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.
No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.
A jsme u jádra problému. Co tři minuty je tu na WEBu nějaký příspěvek,ale jen 1% je technického rázu (a to ještě jestli bude světlo z Mazdy pasovat na Kadetta), takže odbornost = 0,0nic :wink: Jinak se tady z toho stal pěkný chat o nesmyslech :wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

No specifický technický problémy se dost často řeší v klubových sférách (Kadetisti u sebe na webu, Toyota má taky fórum na www.toytaklub.cz, já zas technický aspekty mýho motoru rozebírám na www.supraklub.cz, protože pochybuju že by mi tu někdo s některýma problémama byl schopnej byť jen poradit).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“