Par problemu
Moderátor: Idaho
Par problemu
1, Bila sracka na vicku.
Zjistil sem ze mi z leveho dolniho zavitu pro nasroubovani tesneni pod karburator tece ze saciho chladici kapalina a je mozne, ze pod tesnenim i do saciho -> do valcu. Vubec nechapu jak, proc, nicneme deje se. Olej divne smrdi a je divny, takovy jakoby redeny. Ma otazka zni, muzu to v zavitu zatesnit silikonem? Ten vydrzi i + 150 stupnu, nicmene nejsem si jisty, aby se casem nak neuvolnil.
2, Zacal mi chcipat motor na volnobehu.
Najednou, zniceho nic, proste chcipne. Ale jen potom co automaticky klesnou otacky po zahrati motoru. Zaroven zaclo i pri akceleraci obcas takove mirne skubani, neni to plynule. Moc se mi to nelibi, zeby to melo neco spolecne s tou kapalinou? Taky pred casem byla hlava dole, a je po nakych KM dycky pak nutne znovu seridit ventily. Muze to byt taky tim?
3, V motorovem prostoru smrdi vyfukove plyny.
Ale nemyslim ze to jde od kolena od hlavy, protoze ac sem u nej cichal jak cichal, nic se necitil, spis vys. Zajimave je, ze filtr i pri volnobehu desne syci, jako kdyz akceleruju. Vim ze dycky se trocha vyfuku dostane do saciho, protoze vymena neni dokonala, ale je mozne, aby bylo neco v prdeli tak, aby sly vyfukove i ven pres filtr az tak ze by to slo citit? Tim by se taky mozna vysvetlilo to chcipani.
Zjistil sem ze mi z leveho dolniho zavitu pro nasroubovani tesneni pod karburator tece ze saciho chladici kapalina a je mozne, ze pod tesnenim i do saciho -> do valcu. Vubec nechapu jak, proc, nicneme deje se. Olej divne smrdi a je divny, takovy jakoby redeny. Ma otazka zni, muzu to v zavitu zatesnit silikonem? Ten vydrzi i + 150 stupnu, nicmene nejsem si jisty, aby se casem nak neuvolnil.
2, Zacal mi chcipat motor na volnobehu.
Najednou, zniceho nic, proste chcipne. Ale jen potom co automaticky klesnou otacky po zahrati motoru. Zaroven zaclo i pri akceleraci obcas takove mirne skubani, neni to plynule. Moc se mi to nelibi, zeby to melo neco spolecne s tou kapalinou? Taky pred casem byla hlava dole, a je po nakych KM dycky pak nutne znovu seridit ventily. Muze to byt taky tim?
3, V motorovem prostoru smrdi vyfukove plyny.
Ale nemyslim ze to jde od kolena od hlavy, protoze ac sem u nej cichal jak cichal, nic se necitil, spis vys. Zajimave je, ze filtr i pri volnobehu desne syci, jako kdyz akceleruju. Vim ze dycky se trocha vyfuku dostane do saciho, protoze vymena neni dokonala, ale je mozne, aby bylo neco v prdeli tak, aby sly vyfukove i ven pres filtr az tak ze by to slo citit? Tim by se taky mozna vysvetlilo to chcipani.
A co jsi čekal?Na tomto WEBu se řeší jen VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany,kecá se o kravinách a ukazují se fotky tuzingových vykopávek.Tady se TECHNICKÉ odpovědi nedočkáš... Choď na www.skoda.panda.cz, nebo http://pandora.idnes.cz/conference/favorit .Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí...Tacmud píše:hm, ale i kdyby sla ta kapalina do valcu zaroven s palivem, tak by ale stejne nesla do oleje, takze to spis vypada na tesneni :-/
jinak si tu pekne povidam sam se sebou
Re: Par problemu
Hádám fouklý těsnění pod hlavou, olej se ti ředí nemrzkou. Pokud není fouklý těsnění, je prasklá hlava a někde to prochcává. Doporučuju změřit kompresní tlaky ve válcích.Tacmud píše:1, Bila sracka na vicku.
Zjistil sem ze mi z leveho dolniho zavitu pro nasroubovani tesneni pod karburator tece ze saciho chladici kapalina a je mozne, ze pod tesnenim i do saciho -> do valcu. Vubec nechapu jak, proc, nicneme deje se. Olej divne smrdi a je divny, takovy jakoby redeny. Ma otazka zni, muzu to v zavitu zatesnit silikonem? Ten vydrzi i + 150 stupnu, nicmene nejsem si jisty, aby se casem nak neuvolnil.
2, Zacal mi chcipat motor na volnobehu.
Najednou, zniceho nic, proste chcipne. Ale jen potom co automaticky klesnou otacky po zahrati motoru. Zaroven zaclo i pri akceleraci obcas takove mirne skubani, neni to plynule. Moc se mi to nelibi, zeby to melo neco spolecne s tou kapalinou? Taky pred casem byla hlava dole, a je po nakych KM dycky pak nutne znovu seridit ventily. Muze to byt taky tim?
3, V motorovem prostoru smrdi vyfukove plyny.
Ale nemyslim ze to jde od kolena od hlavy, protoze ac sem u nej cichal jak cichal, nic se necitil, spis vys. Zajimave je, ze filtr i pri volnobehu desne syci, jako kdyz akceleruju. Vim ze dycky se trocha vyfuku dostane do saciho, protoze vymena neni dokonala, ale je mozne, aby bylo neco v prdeli tak, aby sly vyfukove i ven pres filtr az tak ze by to slo citit? Tim by se taky mozna vysvetlilo to chcipani.
Jinak sací potrubí je u Favorita vyhřívaný chladící kapalinou, možná je tam někde problém a teče to rovnou do sání i když mě nenapadá kudma by to teda šlo.
Syčící filtr je divnej

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Dik za tipBobisek píše:A co jsi čekal?Na tomto WEBu se řeší jen VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany,kecá se o kravinách a ukazují se fotky tuzingových vykopávek.Tady se TECHNICKÉ odpovědi nedočkáš... Choď na www.skoda.panda.cz, nebo http://pandora.idnes.cz/conference/favorit .Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí...Tacmud píše:hm, ale i kdyby sla ta kapalina do valcu zaroven s palivem, tak by ale stejne nesla do oleje, takze to spis vypada na tesneni :-/
jinak si tu pekne povidam sam se sebou
Zkusenost ne, ale co vim je, ze na tesneni pod hlavu se nic nedava, jen na sucho.Tacmud píše:Byl mi doporučený nějaký červený silicon, který je odolný do 350ti stupňů a prý se může přidat na těsnění pod hlavou asi pro zdokonalení a zaručení těsnění. Ale dnes sem měl řeč s jedním mechanikem a ten mi to nedoporučoval. Má s tím někdo zkušenosti?
Ta emulse muze byt ze vzdusne vlhkosti. mel jsem ji taky a motor je OK. vznika hlavne, kdyz se jezdi kratke trasy a motor se nestaci poradne ohrat. Po case zmizi.
Pekny den HM
Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek.horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty.
![]()


Těsnost se zaručuje rovnou dosedací plochou bloku a hlavy a řádným utažením hlavových šroubů, žádnej silikon bych tam nedával, nehledě na to, že výfukové plyny můžou mít teplotu poněkud vyšší než 350°. Těsnící silikon se dává jako dotěsnění například pod ventilový víka, olejovou vanu a podobně. Já na Supře například víka dotěsňoval nějakým modrým. U Favorita se někdy vyplatí utěsnit silikonem tu vanu, obyčejný těsnění nejsou žádnej zázrak a ten silikon je lepší.Tacmud píše:Byl mi doporučený nějaký červený silicon, který je odolný do 350ti stupňů a prý se může přidat na těsnění pod hlavou asi pro zdokonalení a zaručení těsnění. Ale dnes sem měl řeč s jedním mechanikem a ten mi to nedoporučoval. Má s tím někdo zkušenosti?
Souhlasím s tou emluzí, může to být i jen vysrážená voda v oleji. Když se olej ptařičně prohřeje, voda se odpaří.oct píše: Zkusenost ne, ale co vim je, ze na tesneni pod hlavu se nic nedava, jen na sucho.
Ta emulse muze byt ze vzdusne vlhkosti. mel jsem ji taky a motor je OK. vznika hlavne, kdyz se jezdi kratke trasy a motor se nestaci poradne ohrat. Po case zmizi.
Pekny den HM
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.Bobisek píše:Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek.horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty.
![]()
A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty...
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví.

VW SCIROCCO 1.8 GTi
horan píše:A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.Bobisek píše:Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek.horan píše:Radit nebudu,protože už tu odpovědi jsou. (myslím si to samé) ,ale musím zareagovat na blbiska,protože má plno keců. Hlavně že jsi mu ,chytrolíne, poradil ty.
![]()
A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty...
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví.

No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.Bobisek píše:horan píše:A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.Bobisek píše: Chyběl jsi ve škole? Neumíš číst. Můj NICK je Bobisek a ne Blbišek.A já mu poradil, ať se zeptá u odborníků,dal jsem mu i kontakty...
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví.Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.
VW SCIROCCO 1.8 GTi
A jsme u jádra problému. Co tři minuty je tu na WEBu nějaký příspěvek,ale jen 1% je technického rázu (a to ještě jestli bude světlo z Mazdy pasovat na Kadetta), takže odbornost = 0,0nichoran píše:No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.Bobisek píše:horan píše: A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví.Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.


A jsme u jádra problému. Co tři minuty je tu na WEBu nějaký příspěvek,ale jen 1% je technického rázu (a to ještě jestli bude světlo z Mazdy pasovat na Kadetta), takže odbornost = 0,0nichoran píše:No nikdo neodpověděl asi proto,že nevěděl čím to je.Bobisek píše:horan píše: A co si čekal za odpověď na ten blbej příspěvek kterej si tady napsal.
A zase se potvrdilo že když někdo nemá argumenty začne se ohánět vzděláním a pravopisem. Nikdo tě sem nenutí,takže sem nemusíš chodit a číst si ty hloupý příspěvky týkajíci se VT, komu ta jeho kára víc jede, jakýma pičovinama nadehnat zdechlé klokany.
Taky si tam měl větu: "Stačí se chovat slušně a dozvíš se vše a od lidí, kteří i něco umí..."
S tvým chováním tě tam zřejmě ani nikdo nepozdraví.Chodím se tu pobavit. Jinak já jsem nic neslušného nenapsal.Jen svůj názor na odbornost tohoto webu... A chtěl jsem mu poradit, kde se dozví odpověď na svoji otázku, když si tu povídal jen tak sám se sebou.


No specifický technický problémy se dost často řeší v klubových sférách (Kadetisti u sebe na webu, Toyota má taky fórum na www.toytaklub.cz, já zas technický aspekty mýho motoru rozebírám na www.supraklub.cz, protože pochybuju že by mi tu někdo s některýma problémama byl schopnej byť jen poradit).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"