Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Pokles výkonu při vysokých otáčkách
1,8T RS 132kw, chip cimbu, výfuk supersprint, kit sání BMC, blow off forge
Autu při vytočených otáčkách někde mezi 3-4000ot klesne výkon, přestane táhnout. Po chvilce zase výkon nabere. Dělá to dost pravidelně, místama netáhne vůbec ani od nižších. Při vytočení končí tah už někde při 4-5000ot dle aktuálního rychlosního stupně. Celou zimu jsem tankoval carreru 100, teď jsem vzal x u stejné pumpy (OMV) natural 95(obyč). Na Vag se chystám, beru sebou na zkoušku jiný N75 a váhu. Svíčky jsou nové, to samé palivový filtr i olej. Někdo nějaké typy? Za odpověď děkuju.
Autu při vytočených otáčkách někde mezi 3-4000ot klesne výkon, přestane táhnout. Po chvilce zase výkon nabere. Dělá to dost pravidelně, místama netáhne vůbec ani od nižších. Při vytočení končí tah už někde při 4-5000ot dle aktuálního rychlosního stupně. Celou zimu jsem tankoval carreru 100, teď jsem vzal x u stejné pumpy (OMV) natural 95(obyč). Na Vag se chystám, beru sebou na zkoušku jiný N75 a váhu. Svíčky jsou nové, to samé palivový filtr i olej. Někdo nějaké typy? Za odpověď děkuju.
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
pokles se projeví přesně jak..neškube to v boostu?
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Od 2500 turbo tlačilo a u 3000 najedou přestalo na 2-3s! pak zase najelo. Na dvoku to netočilo víc jak do 5000ot/min. Po nastartování za 3hodiny včše jak mělo být. Na Vagu nic problémy zmizeli. Jen se snížila maximálka. Horko-těžko tachometrových 240 při 6000ot/min jako by sem měl v 6000tis omezovač.
Ale to asi bude tím benzínem. Už nikdy tam nedám nic jiného než carreru...No hlavně že auto zase jezdí jak píchlé prase a o to jde..Každopádně kdyby někdo měl tucha co to mohlo být...

" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
abys neměl slabou pumpu
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
blázen: JJ benzínovou pumpu už psalo pár lidí, ale proč by to dělala jen někdy.. Za rok co to mám to udělal jednou a to až teď..Včera jsem najel 150km velice ostrým tempem a v pohodě.. Musela by dodělávat, protože poddimenzovaná nebude, zas takovej výkon oproti sérii tam není. Navíc VAG nic neukázal tak nevím no..
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
ono to může v podstatě způsobovat spusta jiných další věcí..od regulace tlaku toho paliva až snad po nějaký špatný kontakt u nějakého elementu který u toho motoru ovládá třeba předstih.. a náhodné projevy..je vždy zábava odstranit .. já ten tvůj motor neznám,..takže spíš ti poradí,někdo,kdo ho zná..
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
blázen: No zatím mi nikdo nic neřekl. Když to není na vagu je to problém. Zatím jede jak má no..
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
nemyslím,že diagnostika přijde na vše,podle mě ,jen na pár základních věcí.. některé prostě třeba kontrolovat přesně a jednotlivě.
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Problémy se opět objevily..Taky jsem zjistil že je protržená tahle hadička, může to být tím? Kde sehnat nejlevnějí? Dá se sehnat lepší co déle vydrží?? Poradí mi někdo díl podle ETKY?


" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Zakroužkováno vidím hadici odvětrání motoru (ventilového víka) a ta by problém nedělala i kdyby tam vůbec nebyla... Pak tam ale vidím i jednu co vede do sání za klapku (jde to blbě vidět) a ta by ten problém způsobovat mohla, resp. divil bych se, kdyby auto jelo normálně v případě jejího porušení/netěsnosti... 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
JJ tyhle hadice po 10 letech jsou na prach a jako orig díl za ně darda jak kráva
nahraď jakoukoliv gumovou hadicí 


Renault Megane Break 1.9DTi 100koní v naftě, jsem spokojený =)
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Je to ta u odvětrání ventilového víka.. Je to jakýsi ypsylon kus. Zkusím koupit origo a uvidím no, ale většina lidí se schoduje že to tímhle nebude tak už nevím..
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
ta by se projevila už na volnoběhuFifi píše:Zakroužkováno vidím hadici odvětrání motoru (ventilového víka) a ta by problém nedělala i kdyby tam vůbec nebyla... Pak tam ale vidím i jednu co vede do sání za klapku (jde to blbě vidět) a ta by ten problém způsobovat mohla, resp. divil bych se, kdyby auto jelo normálně v případě jejího porušení/netěsnosti...
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Stále cuká=hlavně při teplém startu, zjistil jsem že mám protrženou hadičku na odvětrání víka ventilů=objednána nová za 1056Kč která se teď vymění, nechávám vyčistit klapku na sání a váhu vzduchu a překontrolovat svíčky...No a uvidím jestli to zabere.
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Pokud tam je MAP, tak by možná nemusela, ale to je jen má domněnka... Teď jsem si uvědomil, že píše o váze, tak to mění situaci, máš pravdu...blázen píše:ta by se projevila už na volnoběhu
tholis: tak jsi asi vyhodil litr, jsi mohl rovnou koupit oct, ale na tu klapku a váhu určitě koukni... Tak mě napadá, katalyzátor šel ven spolu s originál výfukem? Kdyby byl nějak blbě prasklý/uštípnutý a občas ti přicpal výfuk?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Zkousel jsi jiny turbo?
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Výfuk od svodů do zadu je nocý celonerezový. Váha ukazuje normální hodnoty. Podle slov jednoho človíčka od nás je to přidřené turbo.. Tak nevím no.. Prý vyndat, vyčistit poslat na kontrolu a když bude KO tak za 7000 repas.. jiný turbo jsem nezkoušel, jsem uživatel, nemám dílnu.
" www.autowerks.cz "
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
Aha to mení situaci, jestli to má turbo s natáčecíma lopatkama tak se to umí takto chovat.. Vyčistit a bude zas Oktholis píše:Výfuk od svodů do zadu je nocý celonerezový. Váha ukazuje normální hodnoty. Podle slov jednoho človíčka od nás je to přidřené turbo.. Tak nevím no.. Prý vyndat, vyčistit poslat na kontrolu a když bude KO tak za 7000 repas.. jiný turbo jsem nezkoušel, jsem uživatel, nemám dílnu.
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
V pátek mi auto odešlo úplně, z neznámého důvodu přestalo jet a muselo se táhnout na laně. Baterie je na šrot, kontrolka dobíjení nesvítila, auto chcíplo hned po nastartováníśvětla nic zapnuté nebyli). V pondělí se na něj přijede podívat člověk který kamarádovi dával 1,8T do fábky a dělal elektriku v kamarádovo Fábce RSu, je prej dobrej jak s Vagem tak tomu rozumí i po mechanické stránce..No uvidíme, vypadá to na altík a regulaci turba..Snad to bude člověk co tomu rozumí a něco se bude dít..Zatím auto 3tí den stojí ve dvoře..
" www.autowerks.cz "
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokles výkonu při vysokých otáčkách
no ta hadice, je napojena na ventil a ten je napojenej do sání.. ty jí máš protrženou, nenasalo ti to podtlakem ze sání nějakej bordel a nesek se ten ventil? kterej by to pak přetlakem v sani foukal ven
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu