Dotaz ohledne turba

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
ja_ma
Příspěvky: 86
Registrován: 04 lis 2006 12:05
Kontaktovat uživatele:

Dotaz ohledne turba

Příspěvek od ja_ma »

menim cartrige na turbu CT26, turbo z celiky je stejne jako ze supry, jediny rozdil je, ze vstupni vrtule je ze supry vetsi, celica 40mm a supra 44,5mm vyfukova cast je stejna.
kdyz jsme to objenavali mysleli jsme ze jsou stejna, takze to tam chci dat, bude to prinos. jedna firma dela tuto upravu na "CT27" s tim ze je to na 46mm a vykonovy prinos bez uprav az 35koni, ale tam hraje vice faktoru. no to ted neni dulezite.
potrebuji vedet zda zalezi na tom jak se odsoustruzi ten housing a kolik ma byt mezi nim a vrtuli mezera??? tu chci udelat tak jako to bylo seriove, otazka je, zda ta mezera musi byt po cele delce vrtule stejna (zmereno na 2,5mm na prumeru, takze z kazde strany 1.25mm). ted nevim jestli me nekdo chape...

obrazek: oranzove oznacene je to co myslim, zda musi byt mezera housing/vrtule pora stejna, po cele jeji delce..

Obrázek
Toyota Celica turbo4wd

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od tsin »

kdyby si nabidl zajimavou cenu mame turba ct27b ze supry, kdyztak sz

PS. nevim jak bys to chtel soustruzit aby turbo zustalo funkcni
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od honza 2.0 16v »

šikovnej soustružník si poradí 8) několik lidí takhle vstupní část zvětšuje s poměrně velkou přesností..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od blázen »

jestli to dáš dohromady,dost se toho změní....doladit
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
ja_ma
Příspěvky: 86
Registrován: 04 lis 2006 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od ja_ma »

2tsin: CT27B??? tak to teda slysim poprve, myslim ze nic takoveho neexistuje. a kdyby jsi si to precetl poradne, tak nechci soustruzit vrtuli, ale housing, tak nevim proc by to nemelo fungovat a dela se to tak normalne..

stranky na CT27 http://www.atsracing.net/CT27.htm kde tuto upravu delaji!
Toyota Celica turbo4wd

Uživatelský avatar
ja_ma
Příspěvky: 86
Registrován: 04 lis 2006 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od ja_ma »

blázen píše:jestli to dáš dohromady,dost se toho změní....doladit
ja myslim ze se ladit nic nebude muset, viz ty stranky, mas tam i grafy z brzdy. A vzhledem k tomu ze dalsi uprava je, ze se dava misto ct26--- ct20b z gtfour 6g, ktere je jeste vetsi jako to co chci ja, tak problem nevidim.
Toyota Celica turbo4wd

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od tsin »

ja_ma píše:2tsin: CT27B??? tak to teda slysim poprve, myslim ze nic takoveho neexistuje. a kdyby jsi si to precetl poradne, tak nechci soustruzit vrtuli, ale housing, tak nevim proc by to nemelo fungovat a dela se to tak normalne..

stranky na CT27 http://www.atsracing.net/CT27.htm kde tuto upravu delaji!
no jeste abys soustruzil vrtuli.. jakoby saci housingy byli prehnane drahy ze musis vymejslit podobny veci
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
ja_ma
Příspěvky: 86
Registrován: 04 lis 2006 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od ja_ma »

no tak myslim ze kupovat novy housing by bylo mnohem narocnejsi na upravy...
Toyota Celica turbo4wd

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od Libor12 »

ct 27b neexistuje. Jen úprava od firmy co tu postoval. Jak píše Honza,šikovný soustružník....úpravy turba instalaci větší vrtule do stejného housingu jsou naprosto běžné. Rozdíl ct26 pro celicu a supru je ve dvou věcech. Vstup do výfukové části má ct26 twin port pro celicu a supra má jeden,kolo je stejné. Protože ct26 pro supru plní 3.0 tak má i větší kompresorove kolo. Každopádně to bude zajímavý výsledek. Řekl bych že plnícího tlaku bude dosahovat dříve. Výměna housingu za ten ze supry je nesmysl je jinak tvarovaný a kdo ví jak je umístěné ic nad motorem u celicy tak ví že by tam ten housing bez uprav vedení nešel dát. Kdo dal na celicu ct26 ze supry tak zaroven musel řešit předělaní ic dolu do naraznku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od elviiis »

Mno tato uprava zni zajimave... tu vrtulku jsi kupoval novou nebo jetou?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
daiman
Příspěvky: 206
Registrován: 20 čer 2007 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od daiman »

měl bych dotaz. jak vybrat správnou velikost turba a k němu "ideální" IC? mám doma IHI VL2 které má plný tlak v 2500ot/min a kolem 5000 už tlak ztrácím. diky za rady a poznatky

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne turba

Příspěvek od blázen »

turbo podle kompresorových map.. stáhni si maximum boost je to tam pěkně popsané..jak k turbu tak k IC
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“