jeste je na nem mrda prace... dalsi krok je uklidit v motorovem prostoru a predelat sani... nasladne to trochu zvendout pomoci jinejch lepcejsich pruzin a dostane kratkou prevodovku s jp verze takze v max klesna na cca 210 az 220km/h ale rekl bych ze zrychleni bude nekde jinde
http://elviiis.rajce.idnes.cz/celica" onclick="window.open(this.href);return false;
ted to vypada trochu jinak nouzove sani bylo predelano na funkcni nouzove sani

3"downpipe je omotana termotecem a to same potrubi od IC do sani termotecem s hlinikovou folii... jen proste nemam cas tam uklidit... a na instalaci vacek jsem si taky jeste nenasel cas

exedy spina tak jak ma i s touhle dlouhou prevodovkou to pusti vsecky ctyri

300m s neodstinenym sanim ( pipe tesne vedle trubky od ic (predelano) tlak turba 0.7 bar (umym az 1.1 ale s polofunkcnim IC jsem to nehctel riskovat) a spojkou v zabehu takze razeni probyhalo znacne pomaleji jsem na 17" 225/45 (finalni rozmer kol) zajel 12s stejne jako fiat coupe 220ps takze celkem spokojenost ted s odstinenym sanim je to nekde jinde navic uz tam muzu pustit 1.1bar no a vacky by to meli taky poznamenat a s kratkou prevodovkou sy myslim ze bych se mohl v klidu dostat hluboko pod 14s muj cil jev plne vaze se dostat na 13,4s na 400m...
jinak diky za pochavalu podle mne je tohle auto jedno s nejhezcich jp aut prelomu 80 tejch a 90let
