Corsa B 1.6 16V GSi
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
jaaaaaaj ... 200ps ...to by som xel aj jaaa.....
ale obavam sa ze na Hondy 2.0 to aj tak mat nebude...
tymto motorom chyba dost dolezita "fjúčrinka"...
a to je variabilne casovanie ventilov... (nech by bolo v ktoromkolvek prevedeni)
ale obavam sa ze na Hondy 2.0 to aj tak mat nebude...
tymto motorom chyba dost dolezita "fjúčrinka"...
a to je variabilne casovanie ventilov... (nech by bolo v ktoromkolvek prevedeni)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
No uvidíme co řekne brzda,vymýšlíme s Tigersem jednu takovou vychytávku.. No na sprint nesmí přijed Honda S2000
Ale Tigersova Tigra nebyla až tak moc upravená (186ps myslím) a na sprintech si to dával docela pěkně...

Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
No sak to , jak dojde S2000 ..tak je to vprrrrr..
Ja sa teraz stym motorom hrajem, stelujem vacku hore-dole..
a budt to krasne taha od spoda, ale u 5000ot to zdechne..a je to len o trapeni motora..
alebo to zacne tahat od 4000, a zastavi ho az omezovac...
..pokial necham "zlatu strednu cestu" ...co je na jazdenie po neste dobre..
tak ten vykon a krutak neni nic moc....
Ja sa teraz stym motorom hrajem, stelujem vacku hore-dole..
a budt to krasne taha od spoda, ale u 5000ot to zdechne..a je to len o trapeni motora..
alebo to zacne tahat od 4000, a zastavi ho az omezovac...
..pokial necham "zlatu strednu cestu" ...co je na jazdenie po neste dobre..
tak ten vykon a krutak neni nic moc....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
to věřím že to je hraní,možná mám výhodu,mám totiž přístup na brzdu,takže to můžu zkoušet na ní...chtělo by to sehnat programovatelnou řídící jednotku... náhodou nevíš o svodech lexmaul? Jsou větší (průměrově) nebo ne?
Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
No programovatelna jednoka by urcite pomohla..
Ja to asi planujem aj s kupou 4-klapky..
Brzdu nemaam, tak skusanie je viac menej "pokus-omyl" z GPSkou..
Zvody maju vacsi priemer trubky od kanalov urcite..ci aj konec trubky je miesto seriovych 50 aspon 55
to uz neviem...
spytaj sa tu: http://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=57&t=14916
Ja to asi planujem aj s kupou 4-klapky..
Brzdu nemaam, tak skusanie je viac menej "pokus-omyl" z GPSkou..
Zvody maju vacsi priemer trubky od kanalov urcite..ci aj konec trubky je miesto seriovych 50 aspon 55
to uz neviem...
spytaj sa tu: http://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=57&t=14916
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
Já už 4klapku mám
. Ty svody ani neměl,prej to byl pokus jestli se někdo chytne...
Třeba svody (No name) dělají 4x50 - 2x 55 - 1x60 ale v Německu hodně čtu že laděné jsou 4x46 - 2x50 - 1x 56,tak nevím no...potřebuju zjistit průměry a známej mě to údajně naohýbá...Kdyby jsi chtěl ,udělám navíc (samozřejmě přesně,jinak je dělat nebudu).


Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
No polkial je moznost, ..asi by som do toho siel...
ja sa este skusim popytat tu v jednej firmicke, co robia vyfuky ..
AMA Modra
EDITED:
Ono moc velky priemer trubky iduci od kanala hlavy je skor na skodu...
ja sa este skusim popytat tu v jednej firmicke, co robia vyfuky ..
AMA Modra
EDITED:
Ono moc velky priemer trubky iduci od kanala hlavy je skor na skodu...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
právě,proto bych chtěl někoho kdo ty svody má a změřit je...
Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
časem se mněkolikrát s2000 překonal .. ono to auto přeci jen vážilo o 200-300kg víc možná ještě víc nemám tušení kolik má kg ...
Jinak snad se to povede to mi pak nějaký hondy nezajímaj
Jinak snad se to povede to mi pak nějaký hondy nezajímaj

89´Corsa A Sport (motor nebudu psát
)
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
Povede
Corsa bude rychlejší než Honda!! 


Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
Tak to vam drzim palce at se povede 

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
nakonec vás stejně předjedu s fiatem:) ten moment času hluboko pod 14s se nezadržitelně a konečně po 4 letech vývoje blíží....sleze sníh a jde se testovat
svody - nevymejšlej hovadiny se zbytečně velkejma průměrama
mohl by si být zklamán z výsledku, kdy motor pojede pouze v posledních 2000ot/min
nejlepší průměr trubky jak pro turbo, tak pro NA je takovej, kterej plošně odpovídá ploše, která je rovna průřezu v nejužšším místě sedel ventilů... ostatní je pak o zachování velmi velkých rádiusů ohybu ( R ohybu=minimálně 2*průměr trubky) a plynulém zvětšování průměru trubek .. dejme tomu, že máme svod 4-2-1 s průměrem primáru 38mm (což je na většinu NA 2l motorů s výkonovým levelem 150-280PS více než dostačující.. viz předešlý pravidlo s průřezem na sedlech) a další větve + 25-35% průřezu...
dýlky trubek svodu ti můžu dát, když mi řekneš jaký máš vačky a kde si představuješ špičku MK max... ale svody s délkami trubek : primár 600-700mm a sekundár 300-250mm se jeví jako velmi univerzální svody s Mk max dle použitých vaček od 4000 po 5500..pokud dáš brutální průměry, tak to šoupneš klidně i vejš a totálně zabiješ spodek
krátkej primár je k prdu.. u ostrých motorů dochází díky krátkým větvím k tlakovýmu ovlivňování spojených válců, motor nevyplachuje, je třeba bohatší nastavení, aby motor nějak jel a vše ze sebe vlastně odevzdává od 4000vejš.. při testech pružnosti jsou tyto svody to nejhorší co může bejt (vlastně podobný chování mají i např. seriové litinové svody)..

svody - nevymejšlej hovadiny se zbytečně velkejma průměrama

nejlepší průměr trubky jak pro turbo, tak pro NA je takovej, kterej plošně odpovídá ploše, která je rovna průřezu v nejužšším místě sedel ventilů... ostatní je pak o zachování velmi velkých rádiusů ohybu ( R ohybu=minimálně 2*průměr trubky) a plynulém zvětšování průměru trubek .. dejme tomu, že máme svod 4-2-1 s průměrem primáru 38mm (což je na většinu NA 2l motorů s výkonovým levelem 150-280PS více než dostačující.. viz předešlý pravidlo s průřezem na sedlech) a další větve + 25-35% průřezu...
dýlky trubek svodu ti můžu dát, když mi řekneš jaký máš vačky a kde si představuješ špičku MK max... ale svody s délkami trubek : primár 600-700mm a sekundár 300-250mm se jeví jako velmi univerzální svody s Mk max dle použitých vaček od 4000 po 5500..pokud dáš brutální průměry, tak to šoupneš klidně i vejš a totálně zabiješ spodek
krátkej primár je k prdu.. u ostrých motorů dochází díky krátkým větvím k tlakovýmu ovlivňování spojených válců, motor nevyplachuje, je třeba bohatší nastavení, aby motor nějak jel a vše ze sebe vlastně odevzdává od 4000vejš.. při testech pružnosti jsou tyto svody to nejhorší co může bejt (vlastně podobný chování mají i např. seriové litinové svody)..
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
Honza 2.0 16v: Mám vačky
NW Hydro 280°/11.20/1.98/110°/34.0 (2.0 16V)
ffnungslänge: 280° KW
Hub max.: 11.20 mm
Hub OT: 1.98 mm
Spreizung: 110° KW
Grundkreis: 34.0 mm im Durchmesser
a auto je stavěné na sprinty,takže bych chtěl mít kroutící momement ve středním spectru ot., hodná s autem jezdim sem tam i na nějakej sraz,tak aby se stím dalo jezdit..
Díky moc 
NW Hydro 280°/11.20/1.98/110°/34.0 (2.0 16V)
ffnungslänge: 280° KW
Hub max.: 11.20 mm
Hub OT: 1.98 mm
Spreizung: 110° KW
Grundkreis: 34.0 mm im Durchmesser
a auto je stavěné na sprinty,takže bych chtěl mít kroutící momement ve středním spectru ot., hodná s autem jezdim sem tam i na nějakej sraz,tak aby se stím dalo jezdit..


Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
Re: Corsa B 1.6 16V GSi
jak pokračuješ na 2,0 16V????
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....