Garrett turbo propousti olej
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Garrett turbo propousti olej
Resili jste nekdo problem, ze Garretty GT propousti i s restriktorem moc oleje jak do vyfuku, tak do sani?
Je nejake reseni, restriktor je tam pouzity 0,9mm.
Diky
Je nejake reseni, restriktor je tam pouzity 0,9mm.
Diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Garrett turbo propousti olej
není problém v nesprávně voleném restriktoru?
Re: Garrett turbo propousti olej
Vsichni prave doporucuji tento restriktor 0,9mm na turba GT3071WG a GT2871R. Je divne ze oba dotycni maji stejny problem. Pri zahrati oleje se zacne prolinat do vyfuku i do sani. Pochybuju, ze by obe turba byly v haji. Turba byly uplne nove a zacalo to delat hned po statru po zahrati motoru.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Garrett turbo propousti olej
na jakým to máš motoru.. Idaho někde psal ,že se liší..
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garrett turbo propousti olej
A jaká je to aplikace? Výměna turba za větší nebo turbo na atmo? Co odvod- kapacita,vyústění? Odvětrání bloku?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Garrett turbo propousti olej
Jedno je Uno Turbo 1.3T, tedy turbo SWAP (2871R + integrovany wg). Dalsi je tusim Ford Escort Cosworth (3071WG + integrovany wg). Je divny, ze stejna vec dela objema lidem zaroven.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garrett turbo propousti olej
Jak to myslíš restriktor? Vy jste přidali další před ten integrovaný
? Pak asi vím, proč vám prolíná olej oběma... K tomu integrovanému restriktoru by se měl přivést olej tak pod tlakem 5 barů (v zátěži), jaký myslíš, že bude tlak za tím vaším 0.9mm restriktorem?

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Garrett turbo propousti olej
Takze obe GTcka mji uz integrovany restriktor? Pak nechapu proc ho dodavatel doporucuje :-/
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garrett turbo propousti olej
Vím, že to je ve stínu předcházejících faktů hloupý napsat, ale nemohl bys ostatním sdělit, kdo je ten dodavatel? 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Garrett turbo propousti olej
Jsou prave ze zahranici, Nemecko. Nikdo od nas.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Garrett turbo propousti olej
když sem měl GT2871 já tak žádnej integrovanej restriktor nemělo, díra na vstupu oleje byla 2,8mm, dodavatel řekl ať tam nic nedávám a stalo se přesně to samý... po instalaci 0,8mm restriktoru problém vyřešen... jestli sem to dobře pochopil tak průměr restriktoru je závislej na tlaku oleje konkrétního motoru
Re: Garrett turbo propousti olej
nevim jak ostatni auta, ale uno turbo 5 barů oleje nikdy nenatlačí 

Re: Garrett turbo propousti olej
Tento problém sme řešily dvakrát a pokaždé není jasná odpověď,Garette jako výrobce restriktor DOPORUČUJE vždy a to i když jak píše MarAt GT turba mají restriktor v sobě integrovaný (slouží i k zajištění středu turba) ale jeho velikost na GT28 je 1,6mm.Velikost restriktoru se liší dle aplikace turba=tlaku oleje který je v systému.Největší průser ale je ten že výrobce restriktor doporučuje nikoliv podmiňuje ním instalaci turba...Jak zde ale bylo psáno myslím že bude problém v tlaku oleje,chtělo by to vědět kolik auta mají tlak oleje neb podle něj se volí velikost restriktoru.Na fiatech coupe 20VT je tlak oleje nad 5BAR , používáme restriktory 0,9mm a zatím všechny jezdí,problémy s turbanastaly až na jiných motorech od jiných automobilek,na coupe za dva roky nic....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Garrett turbo propousti olej
Taky jsem měl 2871 a na vstupu restriktor nebyl, dokonce myslím, že to turbo bylo koupeno přes marata..
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garrett turbo propousti olej
Tak abych to upřesnil
externí restriktor se doporučuje,ale pouze v případě,že by ten tlak byl větší jak těch cca 4-5 barů. Na několika závodních motorech se nám ale stalo, že jsme naopak museli do turba přivést olej odjinud, než v serii, protože tlak v zátěži nedosahoval třeba ani 3 bary a to bylo pro turbo konečná už během tréningových jízd (používáme ALS). Kuličková turba jsou na tlak samozřejmě náchylnější, ale v těch nesčetně moc motorech jsem nikdy restriktor nepotřeboval a to mám gt2871r třeba sám již několik let ve svých dvou autech na denní ježdění. Obávám se,že pokud vedete do turba olej odněkud z hlavy a pak zůžíte průměr na 0.9mm před turbem, bude na vstupu turba tak mizivý tlak,že nemá šanci přežít.

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Garrett turbo propousti olej
dneska jsem dostal zajimavou odpoved na 3071R
der lader hat keine internen reduzierer.
der reduzierer wird eingeschraubt und hat auf der einen seite das 0,8-1,0mm loch und auf der anderen seite das große 3mm loch wo das öl drinsteht was der lader braucht, wenn der metallstift im ölzulaufloch offen steht.
Nevi nekdo kadzopadne jak tohle vyresit? Stalo se Vam, ze pokud to takto prolinalo byla jiz turba KO?
der lader hat keine internen reduzierer.
der reduzierer wird eingeschraubt und hat auf der einen seite das 0,8-1,0mm loch und auf der anderen seite das große 3mm loch wo das öl drinsteht was der lader braucht, wenn der metallstift im ölzulaufloch offen steht.
Nevi nekdo kadzopadne jak tohle vyresit? Stalo se Vam, ze pokud to takto prolinalo byla jiz turba KO?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Garrett turbo propousti olej
Pokuď je u těch tureb problém s netěsnosí zaměřil bych se na odvod oleje z nich. Jediný co donutí turbo k leaku je zvětšený tlak v CHRA nebo opotřebováné (zapečené) tesnící kroužky. Tlak přívodního oleje 4 bar bez restrikce nemůže být problém ale už pouhé desítky milibar přetlaku v klikové skříni potažmo v trubce odvodu oleje z turba způsobují za určitých okolností jejich tečení 

323 GTX BG
Re: Garrett turbo propousti olej
Tak jedno turbo vyreseno, sundal se restriktor a maka. Dalsi se vyzkousi az prijde z expertyzi.
Jinak diky vsem za postrehy.
Jinak diky vsem za postrehy.

Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: Garrett turbo propousti olej
situace z minulého týdne.na doporučení výrobce sme nechali udělat restriktor s větší dírou a ejhle začal se nám dostávat olej do výfuku,vrácen původní restriktor s mnší dírou a je klid....tak babo raď 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......