hele když se tak bavíš s klukama v revilu.. mám problém. Koupil jsem nový kola (menší ale širší ) a zjistil, že auto je až otřesně vysoko.. Tak ted mám problem... nechce se mi do toho auta tolika investovat .. ne že bych na to neměl ale prostě časem to chci vyměnit za uplně jinej stroj a tohle vsechno co do toho davam se mi nevrati ani v 50% .. takže co by na ě řekli v revilu... kdybych jim to tam dovezl na zkoužku pružin se seriovými koni tlumičema ? Ani nevím o kolik snižit právě... a kdyby to nešlo tak bych šel asi do celeho podvozku
nejlepsi kouknou do katalogu vyrobce pruzin.. ja koupil podvozek na vectru 2000 jelikož mám vectru 2000... ale byla na o dva roky novejsi... nechapu.. uplne stejny auto, stejny motor, podvozek, vsechno stejny... jen ty picusove dali na zadni tlumic na dolni oko jinaou diru.. proste mensi sroub. A ja tam ted ten svuj neprotahnu do oka na rameni takze podvozek v prdeli
Mikau.: pokud mužu poradit, tak se na pružiny vyprdni, je to taková mezifáze na chvilku, radši počkej, přišetři a kup komplet podvozek, já měl taky pružiny od JOMu na chvilku a pak jsem dával hned stavitelnej
Zdravim pánové tak se Vám taky musim pochlubit, dnes jsem si pořídil a nainstaloval nový repra dozadu od Alpine,,hrají dost krutě, zítra jedu přezout zadní pneu, a o víkendu budu asi nakupovat subwower a zesilovač,,myslíte, že je lepší koupit všechno zvlášt a nebo aktivní subáč? ale i tak konečně se díky brigádce která dost vynáší, začíná hýbat můj tuning kupředu
jj vyplatat po brigadě by se mi taky už hodila:D zítra nastupuju... hej s tim subačem já mám aktivini od fusiona max má 360W je docela dobrej na poslech v autě je to paráda nemusiš se sničim srá*t jediný co je na prd je to protahnou k baterce v kufru je to pohoda...když máš pasivní tak je to taky hustý má to zvuk když otevřeš kufr paráda rozhodni se podle sebe
Brozik: před koupí ti to dám samozřejmě poslechnout jak v zavřeném autě tak i s otevřeným kufrem a uvidíš. Aktiv je podle mě tak na sezonu a pak přesedláš na pasiv. Je to něco jako když koupíš jen sportovní pružiny na sérii tlumiče a další sezonu pak celej podvozek
Fresch: Já mám teď fávo na podvozku komplet HP Sporting, nej varianta na Favo/Feldu, dělaj i podvozky pro rally Fava a Feldy takže v tom jsou opravdu na vrcholku pro tudle značku auta.
Tomik_007: Jasny tak pasivní je rozhodně lepší, už se na ten tvůj subáč hroně moc těším to bude zase celá ulice vzhůru až přijedu někdy večer domů tak jakmile budeš mít čas tak mi dej přes icq vědět rád se na něj zajedu podívat a hlavně se mrknout jak se mi vejde do kufru a třeba už na příští týden se můžem domuvit na zadělání to bude parádní zvuk
ono mě se na ohle auto bílá nehodí právě.. když jsi se díval ze zadu ... tak všude trčely černé plasty a na bílé to nebylo moc pěkné.. Kdybych vše nalakoval do bravy.. tak to taky neni pěkné... takhle jsem to udělal k příležitosti vyvaření lemů a jsem za to rád.. ještě přibude stříbrný dělící pruh at to není tak z ostra. Prostě to neni hotovy
edit.. bílá je původní.. jen jsem dolakoval prahy a zrcátka
ja prave myslel ze i ta bila je nova... v jednoduchosti je krasa a tady se to potvrzuje.. spickovi kola , pekny lak, podvozek a origo narazniky.. jinak motor je asi dvoulitr 16v ? fakt jen par veci (kliky do barvy, vnitrek nadrze) bych udelal jinak..
jsem zni unesenej, furt na ni musim koukat..
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Takže popis srazu v Plasech očima Fáva: Začnu asi první větou - "Dojel jsem dřív, než jsem dojel"
Začalo to v týdnu že jsem byl aktivní a chtěl jsem být slušnej, jelikož jsem nvěděl jak jsou na tom příslušníci na plzeňsku, dal jsem značku z boku pryč a dal si originál doprostřed, což se nevyplatilo za Baranďákem v kopci u Autosalonu Klokočka, bylo vedro, přístup vzduchu minimální a silnice na prd, tak jsem jel vpravo za kamionem asi 30kmh a co se asi tak mohlo stát, kopec, vedro, přístup vzduchu 00 prd .... uvařili jsme to. Nechalo se vychladnout, dala se voda a pokračujeme. Na obchvatu Plzně najednou začalo Fávo tahat doprava, tak si říkám paráda, guma v prdeli tak zastavim za krajnicí, vylejzám na dálnici a guma OK, tak jsem jel dál a pořád to tahalo tak si říkám paráda, poloosa, zastavuju asi po 2km znova, vylejzám a koukám, zda něco neuvidím, nic ... Tak jsem preventivně dal plnej rejd doleva a kloub křupnul a skočil z5, vyrazil jsem a jedu pomalu za krajnicí asi 30-40kmh, vše se tváří OK, najednou kopec, podřadím ze 3st. na 2st. a křup a kuličky P poloosy se válej po dálnici. Zařizovala se odtahovka, ale kvůli "výšce" nepřipadala v úvahu, tak že přijedou s odtahovou tyčí, protože cílem bylo město Stříbro a ono cca 25km na laně by asi nebylo fajn pro brzdy (Na dálnici jsem čekal asi ve 30st. cca 3hodiny) ... už jsem se smřil že vystříháme mřížku v nárazníku na tažné oko, ale mechanici říkali, že jeden přejezd a nárazník křupne, takže na dálnici nárazník dolu, což jsou ven světla a maska Pak se zapřáhlo a jedem, asi 3-4km od toho kde mě zapřáhli, píchnu vůz, co táhl Fávo, parádní den. Vše se pak odtáhlo, opravilo, nakonec vprdeli jak vnitřní tak vnější klob a i hřídel nějaká omletá .... Závěrem výletu: Cesta cca 600kč, odtah a oprava 3600Kč a do Plasů jsem nakonec ani nejel, takže asi tak. Tomík
letos ta sezona začíná taky fakt super, nedávno se dostaví auto, ještě nebylo na žádném sraze a když už se má jet na Relax příští týden, tak to blafne...