Škoda Felicia Ice Kiss
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
protože chci zkusit v sobotu Tuning Cup, tak jsem sepsal seznam úprav podle předlohy .. fuj to sem si dal ... posuďte sami
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Ty ses debil.. kua, tohle sepsat tak si dam tejden dovolenou na rozdejchani..
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
a to sem toho určitě půlku zapomněl
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
nektere informace jsou vazne krute .. jak kdybys rozprodaval auto na dily ... nebo idealni reference pro nejakeho lapku
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Určitě, to muselo dát hodně práce, ale hodně věcí se mi na tom autě nelíbí, hádám, že vypisovat je asi nemá cenu.
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
kdybys je vypsal, třeba bys měl delší seznam než jáKein píše:Určitě, to muselo dát hodně práce, ale hodně věcí se mi na tom autě nelíbí, hádám, že vypisovat je asi nemá cenu.
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
no to asi nebude, ale tak dobrá, řek sis o to sám
Interiér:
- Místo bílé kůže bych volil béžovou s nějakým vzorem popřípadě směs bílé s alcantrou - takhle ty křesla působí jako erární totalitní ušáky co jsou doteď v nemocnicích.
- Na tapecích byl dal horní pruh, který tam je v sérii jakoby naznačený do jiné kůže nebo alcantary v závislosti jakou barevnou kombinaci interiéru bys zvolil (například černá-béžová tak pruh bude černý, tepec béžový)
- Lakované plasty do lesklé barvy se mi nikdy nelíbily a nechápu do teď proč se to pořád takto praktikuje ve velkém, potažení je vždy o moc hezčí a luxusnější.
- také se mi nelíbí, že to má švihadla a manuální zrcátka, když už jsi v tom utopil tolik peněz, tak myslím, že by si to nějakou elektriku zasloužilo.
- mřížky reprobeden tam působí jako pěst na oko, aspoň bych je nějak začlenil do designu interiéru (v tomto případě asi stříbrná nebo bílá)
Exteriér:
- zavaření celých pátých dveří, mi příjde jako přežitek, osobně preferuji pouze zamračení SPZ a zavaření lišty
- v předním nárazníku bych nechal otvory pro faceliftované mlhovky a ty tam také umístil spolu s mřížkou taky bych nějak zvýšil ďouru pro chladič, takhle to vypadá divně
- čelní světla jsou pěkný (pominuli že nesnaším samodomo xenoni, ale dobrá tohle je ten "stylynk" čico) jen bych asi nastříkal na černo neodrážecí plochy paraboly (to co je prakticky hned za sklem)
- paraboly blinkrů, bych nechal postříbřit tak jako máš plasty v interiéru ať sedí ke světlům a zase neodrazovou plochu parabol dal do černa.
- zadní světla bych zcela jistě vyměnil, nelíbí se mi vůbec, navíc na nich jde vidět "homemade" práce.
- V zadním nárazníku se mi díra pro výfuk jeví jako pěst na oko, ale cením si toho, žes tam nedal ještě větší. Aspoň bych ten stávající zastrčil víc do auta.
- potažení zrcátek je zajímavý nápad, bohužel tento zajímavý nápad je praktikován na špatných zrcátkách - origo v této úpravě by byly zajímavější a hezčí)
- nádrž bych dal do stejné barvy jako karoserie. Upozorňovat na ní je přežitek, který známe všichni z těch nálepek z pumpy, přitom to je pěkně hnusný a rušivý element.
- tu náplast z čelního okna, který většina lidí nazýva "stinítko", sundat. Já vím, že to tak mají "rallyautapyčo" ale toto není rallyautopyčo.
No a to je tak vše, sakra asi se dám na stylynk taky A ještě před tím, než mě tady zase všichni ukřižují za kaciřství tak bych chtěl upozornit, že sepsáno to bylo na tvou žádost a jedná se pouze o můj názor. Navíc tě může uklidnit to, že podle mého velice přísného měřitka toto auto nepůsobí tuzérsky, což se dá do jisté míry brát jako úspěch
We fight for peace!
Interiér:
- Místo bílé kůže bych volil béžovou s nějakým vzorem popřípadě směs bílé s alcantrou - takhle ty křesla působí jako erární totalitní ušáky co jsou doteď v nemocnicích.
- Na tapecích byl dal horní pruh, který tam je v sérii jakoby naznačený do jiné kůže nebo alcantary v závislosti jakou barevnou kombinaci interiéru bys zvolil (například černá-béžová tak pruh bude černý, tepec béžový)
- Lakované plasty do lesklé barvy se mi nikdy nelíbily a nechápu do teď proč se to pořád takto praktikuje ve velkém, potažení je vždy o moc hezčí a luxusnější.
- také se mi nelíbí, že to má švihadla a manuální zrcátka, když už jsi v tom utopil tolik peněz, tak myslím, že by si to nějakou elektriku zasloužilo.
- mřížky reprobeden tam působí jako pěst na oko, aspoň bych je nějak začlenil do designu interiéru (v tomto případě asi stříbrná nebo bílá)
Exteriér:
- zavaření celých pátých dveří, mi příjde jako přežitek, osobně preferuji pouze zamračení SPZ a zavaření lišty
- v předním nárazníku bych nechal otvory pro faceliftované mlhovky a ty tam také umístil spolu s mřížkou taky bych nějak zvýšil ďouru pro chladič, takhle to vypadá divně
- čelní světla jsou pěkný (pominuli že nesnaším samodomo xenoni, ale dobrá tohle je ten "stylynk" čico) jen bych asi nastříkal na černo neodrážecí plochy paraboly (to co je prakticky hned za sklem)
- paraboly blinkrů, bych nechal postříbřit tak jako máš plasty v interiéru ať sedí ke světlům a zase neodrazovou plochu parabol dal do černa.
- zadní světla bych zcela jistě vyměnil, nelíbí se mi vůbec, navíc na nich jde vidět "homemade" práce.
- V zadním nárazníku se mi díra pro výfuk jeví jako pěst na oko, ale cením si toho, žes tam nedal ještě větší. Aspoň bych ten stávající zastrčil víc do auta.
- potažení zrcátek je zajímavý nápad, bohužel tento zajímavý nápad je praktikován na špatných zrcátkách - origo v této úpravě by byly zajímavější a hezčí)
- nádrž bych dal do stejné barvy jako karoserie. Upozorňovat na ní je přežitek, který známe všichni z těch nálepek z pumpy, přitom to je pěkně hnusný a rušivý element.
- tu náplast z čelního okna, který většina lidí nazýva "stinítko", sundat. Já vím, že to tak mají "rallyautapyčo" ale toto není rallyautopyčo.
No a to je tak vše, sakra asi se dám na stylynk taky A ještě před tím, než mě tady zase všichni ukřižují za kaciřství tak bych chtěl upozornit, že sepsáno to bylo na tvou žádost a jedná se pouze o můj názor. Navíc tě může uklidnit to, že podle mého velice přísného měřitka toto auto nepůsobí tuzérsky, což se dá do jisté míry brát jako úspěch
We fight for peace!
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Kein, ja bych taky xxx veci udelal jinac nez koudy, ale prave jak si to napsal, coz nemeni na tom ze ta felda je hezky udelana...
Nastesti nejsem vsichni stejni a kazdej mame jinej vkus, jinac by ty auta byli nudny..
Nastesti nejsem vsichni stejni a kazdej mame jinej vkus, jinac by ty auta byli nudny..
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
On Kein neni uplně blbej ... ... ono totiž hodně věcí co si napsal, tak má hlavu a patu a já o tom vím. Jenomže těžko všechno vychytáš, když máš auto celý rozebraný a děláš každej díl zvlášť. Teprve když sem to před pár týdnama sestavil, tak jsem zjistil, jak to k sobě všechno ladí a co by chtělo udělat jinak. Trefit to všechno hnedka prostě nejde.
Abych byl konkrétní, tak do budoucna počítám s předěláním zadních světěl a předních blinkrů. Se sundáním náplasti na čelním okně. O mlhovkách už jsem taky uvažoval ... vlastně celkově o předělání obou nárazníků přes zimu! S tím spojená i výměna výfuku. Pořád tu ale nemam jasno co a jak. Mřížky repráků jsem uvažoval dát do chromu .. ale pořád si tím nejsem jistý - ta černá mi na nich vůbec nevadí.
S čim určitě nesouhlasim, tak je kůže na víčku nádrže. Původně jsem chtěl airbrush, ale to mi právě už dnes přijde jako velký přežitek. Dál nesouhlasim s tim, že by bílá barva v introši a lesklé plasty působily špatným dojmem - rozdělení barev pod "čarou ponoru" je jedna z možností, ale né jediná. Zrcátka bych opravdu neměnil ... to naopak vidím jako jeden z nej mých nápadů (taky nejdražších ) a kapky se pro ten účel podle mě hodí. atd
Každopádně díky za slohovku ... dal sis s tim práci
Jinak pokud tu někdo umí virtualy, tak mi klidně můžete sypat návrhy na předělání nárazníků a výfuku. Do toho se přes zimu asi sáhne
Abych byl konkrétní, tak do budoucna počítám s předěláním zadních světěl a předních blinkrů. Se sundáním náplasti na čelním okně. O mlhovkách už jsem taky uvažoval ... vlastně celkově o předělání obou nárazníků přes zimu! S tím spojená i výměna výfuku. Pořád tu ale nemam jasno co a jak. Mřížky repráků jsem uvažoval dát do chromu .. ale pořád si tím nejsem jistý - ta černá mi na nich vůbec nevadí.
S čim určitě nesouhlasim, tak je kůže na víčku nádrže. Původně jsem chtěl airbrush, ale to mi právě už dnes přijde jako velký přežitek. Dál nesouhlasim s tim, že by bílá barva v introši a lesklé plasty působily špatným dojmem - rozdělení barev pod "čarou ponoru" je jedna z možností, ale né jediná. Zrcátka bych opravdu neměnil ... to naopak vidím jako jeden z nej mých nápadů (taky nejdražších ) a kapky se pro ten účel podle mě hodí. atd
Každopádně díky za slohovku ... dal sis s tim práci
Jinak pokud tu někdo umí virtualy, tak mi klidně můžete sypat návrhy na předělání nárazníků a výfuku. Do toho se přes zimu asi sáhne
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Koudy > tvoje četní mi sebralo času .. a jedna otázka .. Hezkej sloh, ale není tam výsledná cena toho všeho ..? prozradíš ?
White Golf III GTI TDI + Trysky P764 + FMIC
Black Opel Corsa 1.5D - minulost ...
Black Opel Corsa 1.5D - minulost ...
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
já to popravdě ani nevim ... nějakej odhad bych spočítal, ale nechci. Určitě chápeš
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
připomínky k autu už si tu měl s některýma se tu shodnu, ale celkově se mi auto líbí a oceňuju především preciznost, ale já raději přiučím tebe, případně ostatní čtenáře něco o slově "viz" ... slovo viz je rozkazovací způsob slova "vidět" tzn. není to žádná zkratka ani nic podobného, takže pro slohovou korektnost jim do TC umaž tu tečku a dvojtečku ale to jen tak na okraj toť vše z dnešního koutku spisovné češtiny
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
a já myslel, že rozkazovací způsob od infinitivu "vidět" je "viď"
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Auto pěkné, pár věcí bych taky udělal jinak, ale o většině víš. Můj problém je to, že já spíš než leštěnku stavím něco závodního. Takže mě spíš než bílá kůže potěší krásně svařený rám
Jinak k tomu "viz". Správně se píše bez tečky - jak psal Simmy, je to rozkazovací způsob, ale spousta lidí milně píše místo "viz" radši "viz." Právem se češtině přezdívá jako jednomu z nejtěžších jazyků. Ruku na srdce - kolik členů z fóra si o sobě myslí, že umí 100% správně česky?
Jinak k tomu "viz". Správně se píše bez tečky - jak psal Simmy, je to rozkazovací způsob, ale spousta lidí milně píše místo "viz" radši "viz." Právem se češtině přezdívá jako jednomu z nejtěžších jazyků. Ruku na srdce - kolik členů z fóra si o sobě myslí, že umí 100% správně česky?
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
jirka: tak sedacky do svetly kuze a lesteny ram ???
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Líbí se mi i leštěnky. Třeba kombinace barev na tomto je pěkná. Dřív jsem koukal více po leštěnkách a o něco méně na závoďáky, ale pohled na věc se změnil. Ale nevylučuju, že až se pořádně za volantem vyblbnu a postavím všechno, co chci, tak že si na "stará kolena" nějakou tu leštěnku neudělám ( pokud se toho dožiju ). Zatím to ale u mě nehrozí
Ale když rám, tak v autě, u kterého v interiéru nejsou žádné zbytečnosti jako třeba koberec apod.
Ale když rám, tak v autě, u kterého v interiéru nejsou žádné zbytečnosti jako třeba koberec apod.
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
jirka v tohle s tebou souhlasim... pro me co se tyce dokonaleho interieru tak sou dve sedacky, koberecky pripevnene do plechu, ram, a jen cast stropu vepredu, predni tapece, zbytek auta plech
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
viz = "vokoukni informace zde" .. ne? kdybych to neměl už vytisknutý, tak to předělám ... díky za lekci češtiny ... a to jsem dřív psával povídky a platil jsem za dobrého češtináře (i když spíš slohaře než gramatika)
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
proč si to neřekl dřív, sem se s tim nemusel tak srátmaRkus píše:jirka v tohle s tebou souhlasim... pro me co se tyce dokonaleho interieru tak sou dve sedacky, koberecky pripevnene do plechu, ram, a jen cast stropu vepredu, predni tapece, zbytek auta plech
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
koudy to zni jakobys to auto stavel pro me. kdy se pro nej muzu stavit ?
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
vyhrabal jsem v kompu nějaké "tajné" materiály ... podle tohodle virtualu sem postupoval při tvorbě introše .. myslím, že se to nakonec docela povedlo
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - HOTOVO
Prodám zadní světla i s diodovýma žárovkama - vlastní výroba - první svého druhu Moje představa asi 3000kč. Zájemci pište na
stepan.domorad@seznam.cz
stepan.domorad@seznam.cz
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
Tak jsem právě dokončil zbrusu nové a dlouho očekávané video Obsahuje skutečně obrovské množství materiálů a mapuje celou přestavbu od úplných počátků!! Právě se nahrává na youtube .. zhruba za hodinu hodím odkaz. Pokud se někdo těší, tak ať mi to sem klidně napíše .. budu rád .. to video mi dalo hodně moc práce! A za reakce na video budu taky moc rád ... jsem hodně zvědavej, jestli se to bude líbit tak jako to předchozí, které vidělo už 60 tisíc lidí na youtube a nebo jestli dostanu kartáč
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
uz ?
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
rejpale trvalo to, ale stojí to za to (doufám)
a jestlis to myslel tak, jestli už to je nahraný ... (to bys měl kliku) .. tak ještě chvíli ... asi půl hodiny to píše
a jestlis to myslel tak, jestli už to je nahraný ... (to bys měl kliku) .. tak ještě chvíli ... asi půl hodiny to píše
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
uz?
uz to je nahrany ? kapesnicky uz sou pripraveny na stole
uz to je nahrany ? kapesnicky uz sou pripraveny na stole
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
10 minut ještě .. mam tu jednoho věrnýho fanouška
Škoda Felicia "Ice Kiss" styling by Koudy
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
Takze kolaudace videa v posteli jo?
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
taky už čekám na videó
Grafický servis | www.georgerob-design.cz
Re: Škoda Felicia Ice Kiss - NOVÉ VIDEO JE KONEČNĚ NA SVĚTĚ!!!
To musí bejt dlouhý video . Čekáme,čekáme
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM