C20NE a úpravy

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Čekám, kdy JOM začne vyrábět i svoje motory :-D LOL XEčko JOM, to se vyplatí :lol: :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od PepeGSi »

Kdyz uz je rec o svodech neznate nekoho kdo uz predelaval svody z XE-cka (16V) na NE-cko (8V). Ted jsem sehnal z 16V za 1000kc svody a potreboval bych vykres na prirubu. Vypalit si ji muzu nechat v praci ale nechteji se mi sundavat moje svody abych sesmolil vykres, pokud by nekdo mel docela by mi to usnadnilo praci. Pripadne by jsme se domluvili i na nejakych rozumnych autorskych pravech :D .
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Nejde ciste jen o prirubu,ale o tvar sacich kanalu... 16V ma ovalny a NE kulaty,pokud se nepletu 8) takze budes muset asi kousek tech svodu uriznout a udelat kulatou trubku k ty prirube... dej si HODNE zalezet na spasovani kanalu s prirubou a svodama,to je nejdulezitejsi 8)
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od PepeGSi »

Jo nepletes se maji oval, ale trubky jsou napasovany do priruby tkze stejne nezbyva nez je zakratit az kus za prirubou tam uz jsou svody normalne kruhoveho prurezu a tim spasovanim myslis jako prumer der v prirube oproti kanalum z motoru jo? Chtelo by to nekoho kdo to jiz delal pripadne ten zminovany vykres, ktery by mi to dost ulehcil.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Presne tak.. uriznul bych jeste kus tech svodu,az tam jak jsou kulaty az budes mit udelanou prirubu,tak ji normalne priloz ke kanalum a diry musej perfektne sedet na kanaly,pokud ne,tak dopilovat,dobrousit.. pak bych udelal kus ty trubky,co ti bude chybet k ty prirube,klidne bych ji rozdelil jeste napul,aby ses pak vzduchovou fortunou,nebo necim takovym dostal dovnitr aby jsi obrousil ty sople co ti to tam nahazi od toho vareni a takhle bych to dovaril az do konce a nakonec privarit prirubu a zase zabrousit 8)
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Tak jak je to s těma svodama ? Kdo je dělal ? Mám ty kalhoty už pěkně zrezlý tak zvažuju že bych tam dal taky z XE jak nějaký seženu a nebo se na to vykváknu a dám tam nový na NE...
Není třeba...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od m.artty »

Nechceš tam dát celé XE? :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Martty - nechci... Mám 3 NEčka a to jedno půjde do auta :wink: Už jsem to řešil než jsem koupil ty od Kubiho a došel jsem k závěru, že jsem s tím vlastně spokojen (myslím výkon) a netřeba si přidělávat starosti s elektrikou a papírováním skrze legalizaci motoru :zadek:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Chosse píše:Martty - nechci... Mám 3 NEčka a to jedno půjde do auta :wink: Už jsem to řešil než jsem koupil ty od Kubiho a došel jsem k závěru, že jsem s tím vlastně spokojen (myslím výkon) a netřeba si přidělávat starosti s elektrikou a papírováním skrze legalizaci motoru :zadek:

8) 8) kdybych tehda tušil, co za sraní s tím bude, nechal jsem tam vesele C13N.... což se možná ještě opět stane, protože mě to už přestává bavit... poslední kapka bylo to VIN z třídvéřa :kladivo:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Měl bych to Kubo jednodužší s tím 3dv. ale trtkám na to :wink: Jo sehnat tak časem pěknej kousek 16V a přeházet Championa :D ale na to beztak nedojde...

btw. viděl jsem že stříbrnej Kadett Gsi 16v 6q od Opavy je na prodej...
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

stribrne GSi 6q od opavy ?? kdo to jee :shock:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Kua měl jsem včera špatnej den asi... Myslel jsem Lukášovo stříbrné Gsi a 6q tam má vlastně Saša :oops:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Pepa teď dělá ochutnavače pro národní protidrogovou centrálu jsem slyšel :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Začátky jsou vždycky težký... spek
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Rikal ze by chtel Astru Bertone turbo, tak to hodil na inzerci.. ale vis jak to je, starsi clovek uz tohle nekoupi a mladi na to nemaji. A nez by se fakt hodne pod cenu tak by si ho asi nechal. Vsak se mi to porad mota v hlave, ze bych to vymenil :cry:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Bere tě Kadett jo ? :D má svoje kouzlo :wink: a s XE pod kapotou ještě větší :)

btw. čím dál víc se setkávám s názorem lidí co už kadetta měli dřív, že by ho brali zase jako auto pro volný čas :D
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

všechny takové nevšední staré auta mají své kouzlo :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Šak mu dej Astru a vem Kadetta, to je docela rozumné 8) ten Kadett přece jenom nadělá víc parády 8)

Jinak u nás obdrženo povolení od Opela k přestavbě karoserie (bohužel ne k výměně karoserie) :cry: ale snad aspoň to k něčemu bude...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

co by on tim vyresil, ze by smazal inzerat na kadetta a vytvoril na astru ? :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Jinak u nás obdrženo povolení od Opela k přestavbě karoserie (bohužel ne k výměně karoserie) :cry: ale snad aspoň to k něčemu bude...[/quote]


Kua,proc to ty smejdi furt tak resej??!! Tady v ty republice je fakt vsechno v P.CI!!!!!!!!! No neni to snad jedno,jestli na ten motor pripravis tuhle kastli,nebo jinou?Kokoti.... kurva snad staci aby to melo vse z GSI ne?Brzdy,tlumice atd... a tim padem je to totozne a bezpecne auto... a neni co resit.... bum,razitko,potvrzeno... a jedem... ale ve skurveny CR NELZE.... banda idiotu... :x :x :x :savle: :savle: :savle: :kladivo: :kladivo:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Ono je to težký... Lidi jsou různí a někdy stačí na kastli jiná tloušťka plechu a už může být třeba po 5 letech průser, říká se že opatrnosti není nikdy dost a u nás to platí pořád ale asi to nemáme tak obšláplý jak v cizině kde to dělaj běžně... Třeba u nás tak byly 120cítky kde byl přesně postup a vědělo se, že přehodíš jen tohle a zbytek auta je úplně stejnej... Pak to dopadá tak, že se převařujou čísla, než aby to někdo absolvoval i když by to třeba vše splnilo :roll: Jo a přístup lidí na našich úřadech je taky kapitola sama pro sebe...

A jak napsal Kubi jinde, věřím že jsi jeden z 5 lidí co to řeší, ale ti 4 už maj dávno jiný auta a nikdo o tom nic neví :lol:
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

ja sem jim ale nedivim, jak ten prosty urednik muze vedet, ze jsi opravdu udelal totozne brzdy, tlumice, vyztuhy a kde co.. kdyz se ten ourada pod to podepise, a nedejboze se hned stane bouracka.. chtel bych videt to vysetrovani.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Co je úředníkovi po tom? Když se něco stane, vytasí potvrzení od Opela, protokol z STK a báj báj mis emrikn páj!!!! Nejsem ocas abych dělal něco, co vím, že nebude bezpečné a tak jsem si to ověřoval, psal jsem si s chlapíkem z NL, ten tvrdil, že do 1,3i narvali LET Phase 3 a mělo tuším k 420 PS.... jezdilo to pár let v pohodě.... pak se kastle pokrútila ale furt to mělo skoro o 300PS víc... Totéž se stačí juknout ma migweb nebo astra-mk2.com tam je to oblíbené, vezmou 1,3i, naserou tam LET a nechaj to v sérii... to je pak nasírač....

tady je např. jeden http://www.astra-mk2.com/forum/showthre ... .3l-c20let" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

ja to beru, ale tohle si tak muzem povykladat mezi sebou tady. Ten ourada od stolu ani nevi jak nejaky kadett vypada a jak ten motor funguje. I ten technik by musel byt Chuck Norris aby u kazdeho auta poznal co tam patri. Kdybych ja vydaval takove potvrzeni, taky bych to asi zamital.. ruku na srdce, takove home made svarene auta uz maji po sezone. Kdyby se opravdu neco stalo, nekoho bys tim autem tezce zranil.. a ted kdo za to muze, ty.. ze jsi jaky sroub malo dotahl???, technik.. ktery to nedostatecne prekontroloval?? zastoupeni Opela ze to vubec schvalilo bez papiru o odborne montazi ?? je to slozita zalezitost a kazdopadne ze zakona to vyplyva jednoznacne, ze do vozidla nesmis nijak zasahovat :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Pokud bys takhle chtěl uvažovat, tak by ses nikdy nesvezl, a to nejen proto, že by ti Astra nikdy neprošla STK... 8) šroub se ti povolí na tom 20ti letém autě na který nikdo nešáhl co je ČR demokratická spíš, než na autě, se kterým se morduješ půl roku aby vše fungovalo, přidáváš tam servo, kotouče dozadu atp...
Nevim, jestli má úředník pochyby, tak ať jde dělat hrobníka, tam už není co poplést, mrtvej je mrtvej, konec zvonec....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Bohužel přístup úředníka jaký píše Lukin je běžnější... Nevím,neumím,nemůžu... Než aby se mrknul do papírů a pak s tím měl startosti tak ti řekne že to nejde a má tě z krku...
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Podívej, já už jsem teď v takovém stavu, že slovo nejde neznám! Opel mi to povolil, STK to projde, na netu to maj uvedené že to lze a že třeba neznaj metodiku nikoho přece nezajímá... Zaplaťpámbů mi tady v Opavě docela poradili, takže doufám, že v praxi nebudou dělat vlny... Jednou je to schválený postup a hotove! :mavani:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od m.artty »

Mám doma komplet vršek z 18E (hlava, vačka, sání,.....). Tak to zkusíme nějak složit dohromady a uvidíme co se bude dít :lol: Neleží někomu doma svody z XE?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Me :D
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Mě zatím ne :D jestli budeš nechávat dělat přírubu tak 2x :D
Není třeba...

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“