popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:
vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG
z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91
Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.
nějaký foto :



čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:
-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum
no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.
Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.



no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla
-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky
auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...
padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15

pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích

-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil

no jaro se blížilo tak nějaký foto



na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.

nějaký blbinky...


no pak přišla taková smutna doma


fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak

a zpět k origo looku světel!


když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...






no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...
čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...


hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!

změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm

dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné

BIGBMW 2010

no zase nějaký díly:
Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)


-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...
auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!
no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !
přišlo čisté porno


Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola

no dovolenka v beskydech na podzim 2010...




no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :
-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.
aktuální stav 1.10.2010






snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit
