Výroba vložek
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Výroba vložek
Potřeboval bych zjistit, na koho se obrátit kvůli výrobě vložek válců z důvodu nedostupnosti origo nových?
Děkuji
Děkuji
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Výroba vložek
otec mi vypravel ze pan Šercl dělal do škodovek vložky ze starejch nábojnic co je na tom pravdy nevim
ale zkus je kontaktovat
firmu už tuším přebral pan Šercl mladší
http://www.armytech.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ale zkus je kontaktovat
firmu už tuším přebral pan Šercl mladší
http://www.armytech.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výroba vložek
IMHO z nabojnic mohl delat tak maximalne vazy na kvetiny. Nabojnice byvaji mosazne a navic tloustka steny neni zrovna velka, takze i kdyby pouzival delostreleckou munici, tak by z toho mel akorat tenkostenou trubku. Jinak zrovna do hlinikovych Skoda motoru (typicky Favorit) jsou vlozky litinove a z litiny jsem zatim jeste zadne nabojnice nikdy nevidel 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Výroba vložek
z ceho sou seriove vlozky vim ale na druhou stranu mosaz asi nebude tak uplne nejhorsi material na vlozku valce kdyz se pouziva v modelarskejch motorech ktery tocej 25000 rpm a vic ale tam je samozrejme uplne jina konstukce.... jinak s tou tloustkou steny to fakt nevim delostreleckou nabojnici sem nikdy nevidel . a vubec vite jak to je s tim ze fotr vypravel.... kazdopadne firma sercl existuje a sou to motorari a vlozky valcu by meli byt soucasti jejich vyrobniho programu at uz budou z jakyhokoli matrrialu 

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vložek
např. v hasičskejch stříkačkách se používají motory TAZ 1500 s původním objemem 1433ccm... při předělávání na hranici 2l ( a pár vyjímek v čr i přes..) maj vrtání 82 (serie 72mm) při klasickejch vložkách, nebo 83mm u vlastního vývoje, kdy se dělá novej monoblok..
již 82mm vložka je jak papír a motor se nesmí moc ohřát (zpravidla v zátěži běží cca 10s, při prohřejvání oleje max 10minut na volnoběh s přestávkama..), jinak vložky praskaj, protože se používaj nějaký polotovary z polska, z českou litinou to je lepší ale naposled jsem takový vložky viděl před 2ma rokama..
ohledně výroby vložek by mohl poradit p. Muck ze studénky - ten dělá vložky do zmíněnejch stříkačkovejch motorů a nějakejch AR V6
již 82mm vložka je jak papír a motor se nesmí moc ohřát (zpravidla v zátěži běží cca 10s, při prohřejvání oleje max 10minut na volnoběh s přestávkama..), jinak vložky praskaj, protože se používaj nějaký polotovary z polska, z českou litinou to je lepší ale naposled jsem takový vložky viděl před 2ma rokama..
ohledně výroby vložek by mohl poradit p. Muck ze studénky - ten dělá vložky do zmíněnejch stříkačkovejch motorů a nějakejch AR V6
Re: Výroba vložek
čekal jsem něco konkrétního, s čím už má někdo zkušenost. zkusím kontaktovat toho pana Mucka, ale nevíte někdo ještě o něčem? hlavně kvalitně, žádný experimenty.
nebo jak jinak to udělat, když se dělá generálka, dávají se nové kroužky, ale tvar válců (vložek) už není ok?
nebo jak jinak to udělat, když se dělá generálka, dávají se nové kroužky, ale tvar válců (vložek) už není ok?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Výroba vložek
necháváme vložkovat motory při přestavbě 1ZZ bloku toyoty-origo nemají vložky a nevidím v tom problém.Konkrétně to dělá motorárna Kasl v řevnicích.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Výroba vložek
byl bych rád, kdyby mi někdo odpovědný poradil, na koho se konkrétně obrátit ohledně výroby vložek a i pístů a jsou s ním dobré zkušenosti.
mimochodem, jak se pozná, že je píst kovaný? pokud jde o "sériový" motor (resp. seriove upraveny)
jinak Krosmen díky. ale chtěl bych více referencí
mimochodem, jak se pozná, že je píst kovaný? pokud jde o "sériový" motor (resp. seriove upraveny)
jinak Krosmen díky. ale chtěl bych více referencí
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba vložek
poznáš poměrně snadno.. odlitek: na vnitřku pístu budou tenký čáry od dělících rovin formy, kovanej píst nic takovýho nemá...
http://www.vackykrejbich.cz/kovove-pisty" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vackykrejbich.cz/kovove-pisty" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výroba vložek
Více referencí?Tady na tomhle foru?????To si musíš zajít někam kde se jich více dozvíš a ne jen jak nalepit samolepku tak aby si ji neztratil na první dálnici....Zkus si něco vygůglit a uvidíš referencí dost...
Nám vložkoval H22 motor do hondy,standartně pro nás vložkuje 1ZZ toyotí bloky....
Nám vložkoval H22 motor do hondy,standartně pro nás vložkuje 1ZZ toyotí bloky....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......