
to jen tak, aby jste nevyšli ze cviku a nesešlo vám z chutí




a žádné plastové kryty



debata nezhasla dokud neřeknu jákubi píše:cut the crap, C20XE je nejlepší a tím debata hasne, zpět k pics![]()
a ty už taky nevíš co ti leze za hovinka z hlavyLukin_GSi píše:tak ten černý je unikátní, jen se mi hnuí ten Vectra systém hadice![]()
a ty už taky nevíš co ti leze za hovinka z hlavy[/quote]Lukin_GSi píše:tak ten černý je unikátní, jen se mi hnuí ten Vectra systém hadice![]()
nejsem podrážděnej..... navíc na chladiči nic neleží to max u těch mini motoráků starejch šupliku já mám chladič schovanej pod příčkou se zámkem kapoty a štítkemm.artty píše:Bigpapa: Nejseš nějakej podrážděnej poslední dobou? Nějak moc všechno prožíváš.....![]()
Opravdu u té Vectry to není nejšťastnější řešení - vypadá to dost divně, ta hadice co leží na hladiči. Jinak Kadetti s ABS to mají stejně jako Vectra....
je zajímací,že já nemám s X16XEL žádnej problem co se týče poruchovosti...... ale asi to bude tím, jak se k tomu kdo chovásetik píše:Lukin_GSi mas pravdu,ty hadice u vectry to je des a hruza!navic motor X16XEL - ten je sam o sobe odstrasujici pripad,ten prostor tam stoji za prd!clovek musi vedet kde a jak sahnout aby se vubec nekam dostal,ale na druhou stranku,je to tak "kvalitni" motor ze se celkem sere (jak ktere kusy), takze pokud to nedavas do servisu a delas si na tom sam,tak se to vsechno naucis
BIGPAPA píše:je zajímací,že já nemám s X16XEL žádnej problem co se týče poruchovosti...... ale asi to bude tím, jak se k tomu kdo chovásetik píše:Lukin_GSi mas pravdu,ty hadice u vectry to je des a hruza!navic motor X16XEL - ten je sam o sobe odstrasujici pripad,ten prostor tam stoji za prd!clovek musi vedet kde a jak sahnout aby se vubec nekam dostal,ale na druhou stranku,je to tak "kvalitni" motor ze se celkem sere (jak ktere kusy), takze pokud to nedavas do servisu a delas si na tom sam,tak se to vsechno nauciss autem to hejbe docela solidně a ani to moc nežere 7 - 8 litru je fajn