ahoj chlapy, chtel jsem se zeptat jsem v tomto trochu laik a chci si nechat snížit hlavu na 323i, nevím jaké proporce potřebuju vedet abych řekl že mužu snížit o desetinu nebo milimetr, jdeme oto aby nesnížil moc nebo tak - hledal jsem tu dlouho ale nic konkrétního jsem nenašel abych se to dozvedel dekuji za odpoved
ještě by me zajímalo jak se řeší kompresní pomery potom dkeuji
Na hlavu nesahej. O desetiny (spíš ale méně) se snižuje v případě, že se hlava rovná (po fouklém těsnění např.). V takových případech je komprese ovlivněná minimálně. Ovšem ubírat materiál cíleně je prasárna (ano u Škodovek to fungovalo, ale tím se nemůžeš univerzálně řidit), porušuješ tvar spalovacích prostor. Pokud chceš vyšší kompresní poměr, tak použij vysokokompresní písty (a taky lepší těsnění a šrouby hlavy).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
jak píše Beaver šestiválec 2,5 od BMW je trochu jinde než nesmrtelnej hliníkáč s třikrát uloženou klikovkou a rozvodem OHV takže je blbost na hlavu sahat razantním snižováním
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
pokud si dobre pamatuji tak hlavu muzes max snizit po vylisek co je udelany v hlave nekde je to jen prohluben kolem 1mm a neco mela by to mit kazda hlava jinac jen tak orientacni snizeni hlavy vuci kompresy si muzes udelat tady http://skoda.daves.cz/Zmena_kompresniho ... vani_hlavy" onclick="window.open(this.href);return false;