výroba laděných svodů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
výroba laděných svodů
zabývá se tím někdo? potřeboval bych na řadovou sestku......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: výroba laděných svodů
p. grabiec
Re: výroba laděných svodů
jo kdysi jsem s ním mluvil, ale už na něho nemám číslo..... nemáš ho??? a treba nějaký linky ohledně téhle problematiky..... jako délka svodu v závislosti používaných ot apod.....
Re: výroba laděných svodů
Dopovec... pokud chceš, mohu poskytnout kontakt
dělal mi na Swifta komplet výfuk... opravdu ví co dělá
(mám pocit, že dělal i panu Vonkovi na okruhové Porsche výfuk)
dělal mi na Swifta komplet výfuk... opravdu ví co dělá
(mám pocit, že dělal i panu Vonkovi na okruhové Porsche výfuk)

Naposledy upravil(a) Aladin dne 31 říj 2010 22:33, celkem upraveno 1 x.
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Re: výroba laděných svodů
zapa vyfuky tišnov u brna dělají jak svody tak výfuky na míru
fungujíci teda ne žadny okrasný picovinky 


E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: výroba laděných svodů
ok hodte sem kontakty, zkusím to provolat...... díky
Re: výroba laděných svodů
5sekund hledání na seznamutom28 píše:ok hodte sem kontakty, zkusím to provolat...... díky

http://www.bestforcar.cz/Vyfuky-Prodej- ... Tisnov.php
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: výroba laděných svodů
alebo ze ... A-M-A Modra
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: výroba laděných svodů
tak svody se budou vyrábět. Mám ještě jednu otázku hlavně pro motoráře.... jelikož budu vyrábět příruby k "dodatečně vyráběným svodům" mohu si zvolit průměr trubek....., padla tam otázka jaký je průměr výfukového kanálu...... konkrétně mám 2,5l 6válců a kanál má 32 v průměru ...asi to není moc, ale otázka zní zda by nějaké rozšíření při ustí kanálu a výroba laděných svodů ve větším průměru byl přínos. Jde o to že už je jedno, jako cestu zvolím... bude to stát stejný peníze..... motor chci využívat v běžných otáčkách a svody cíleně vyrobit na běžné otáčky se zaměřením na lepší průběh středních a vyšších otáček. Chápu dobře že zvětšením průměru bych teoreticky zmírnil tok plynů a vznik žádoucích kmitů se posunut do vyžššího pásma otáček, a tím přišel ještě o "mn" ve středním pásmu? Na motoru jsou lehce poupraveny spalováky kolem ventilů, sedla a ventily nakulato, a nabroušeny pod lepším úhlem. Jinak nic zásadního....motor bude točit do 6,5 tis. Auto bude jezdit nějaké hobby rally, skijoring apod sranda cupy..... díky za odpovědi. zná někdo zákonitosti co způsobí větší nebo měnší průmer trubek u výfuku?
Nečekám 300 koní, jen když už se to bude vyrábet, aby to mělo hlavu a patu....
Nečekám 300 koní, jen když už se to bude vyrábet, aby to mělo hlavu a patu....

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: výroba laděných svodů
spocitaj plochu vyfukovych ventilov...
a budesh vedet plochu potrebnej vyfukovej trubky...
z coho nasledne vypocitash priemer..
pokial nebudesh davat ostrejsie vacky, a chcesh ostat v tych otackach, v korych je motor naladeny teraz...
tak do vacsieho priemeru nema zmysel ist...
ja som po tych zakonitostiach "raz patral"...a racej som si nechal urobit zvody u chalana..
co uz par tych vyfukov na tieto motory urobil..
a budesh vedet plochu potrebnej vyfukovej trubky...
z coho nasledne vypocitash priemer..
pokial nebudesh davat ostrejsie vacky, a chcesh ostat v tych otackach, v korych je motor naladeny teraz...
tak do vacsieho priemeru nema zmysel ist...
ja som po tych zakonitostiach "raz patral"...a racej som si nechal urobit zvody u chalana..
co uz par tych vyfukov na tieto motory urobil..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: výroba laděných svodů
ano bude to dělat človek co udělal velké množství...... Řeším to proto, protože se u toho trochu pozastavil... nad tím průměrem, ale je fakt že většinou tam asi řeší motory, které jsou kompletně překopány, které pracují ve vyšších otáčkách, a jsou překrmovány webery apod......
jde mi o to že není zas takový problém to předělat...... kdyby to v mé aplikaci mělo pomoct k nějakému výkonu.
Příkladně motorář co bydlí kousek ode mě "p. fiedler" tvrdí, že 1,6 jezdí na vetších průměrech, to je v přepočtu na šetstiválec 2,4l.
jak jsi to myslel s tou plochou ventilu? ventil je serie a kanál taky.... tak snad v bmw věděli co dělají......
jde mi o to že není zas takový problém to předělat...... kdyby to v mé aplikaci mělo pomoct k nějakému výkonu.
Příkladně motorář co bydlí kousek ode mě "p. fiedler" tvrdí, že 1,6 jezdí na vetších průměrech, to je v přepočtu na šetstiválec 2,4l.
jak jsi to myslel s tou plochou ventilu? ventil je serie a kanál taky.... tak snad v bmw věděli co dělají......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: výroba laděných svodů
no mash dieru..teda vnutorny priemer sedla povedzme 26mm 2x...(dva vyfukove ventily)
z toho vypocitash plochu cca=1060mm2
a to potom je na vnutorny priemer novej trubky cca 36,7mm
(najblizsie su tusim 38,ci 40)
z toho vypocitash plochu cca=1060mm2
a to potom je na vnutorny priemer novej trubky cca 36,7mm
(najblizsie su tusim 38,ci 40)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: výroba laděných svodů
ono i pro velký otáčky, přeplňování na nesmyslný výkony stačí průměr trubky jejíž průtočnej průřez je stejnej jako je průřez ventilových sedel.. 370PS-400 a klidně i víc na 2l přeplňovaným 4 válci nemá problém s 34mm vnitřní průměr...
Dýlku u systému 3-1 (6-1) od cca 800 do 1000mm, nebo 600 primár, 200 sekundár plošně větší o 25% než je primár a ještě doplním na správný "spárování" válců dle pořadí zapalování (u 4 válce s pořadím zapalování 1-3-4-2 to je logický 1-4 + 2-3)
p. Fiedler - odkud jsi? já sem přímo z lomnice a mam to k němu pár kroků .Na průměry co doporučuje p. Fiedler a p. Albrecht nedávám (mě doporučily na 2l astamatika co mam v coupe a dost nadopovanýcho 45mm průměry ale šel jsem si svou cetou a myslím že i bez ztráty kytičky) - ano jejich motory jezděj, ale po debatě s. p. Grabiecem jsou tyto průměry nesmysly..
Když p. Grabiec viděl svody na Abartha a Tipo 16v tak je okomentoval, že jsou plně dostačující na 230PS+ (průměry trubek vnitřkem 35-42-50) a v anglii tomu dávaj za pravdu - tam jezdí dost aut v hladině 220PS a více na těchto seriových svodech, který jezdilo každý seriový 16v NA tipo/Coupe..jen tady někeří čecháčkové tomu nevěřej a na "seriovýho" 2l abarta narvou 45mm jako by se nechumelilo a pak se divěj
to samý vidím na stříkačkách PS 12 s motory o objemu až 2l - proč maj svody 4-2-1 od p. Mucka trubičky 32mm pak 38mm a pak 45mm? je to ozkoušený léty na brzdě a najednou příjde někdo co to kopíruje ve větších průměrech a na brzdě to neudělá nic (možná lehkej propad v otáčkách od volnoběhu po 3000) krom hrubšího zvuku..
Dýlku u systému 3-1 (6-1) od cca 800 do 1000mm, nebo 600 primár, 200 sekundár plošně větší o 25% než je primár a ještě doplním na správný "spárování" válců dle pořadí zapalování (u 4 válce s pořadím zapalování 1-3-4-2 to je logický 1-4 + 2-3)
p. Fiedler - odkud jsi? já sem přímo z lomnice a mam to k němu pár kroků .Na průměry co doporučuje p. Fiedler a p. Albrecht nedávám (mě doporučily na 2l astamatika co mam v coupe a dost nadopovanýcho 45mm průměry ale šel jsem si svou cetou a myslím že i bez ztráty kytičky) - ano jejich motory jezděj, ale po debatě s. p. Grabiecem jsou tyto průměry nesmysly..
Když p. Grabiec viděl svody na Abartha a Tipo 16v tak je okomentoval, že jsou plně dostačující na 230PS+ (průměry trubek vnitřkem 35-42-50) a v anglii tomu dávaj za pravdu - tam jezdí dost aut v hladině 220PS a více na těchto seriových svodech, který jezdilo každý seriový 16v NA tipo/Coupe..jen tady někeří čecháčkové tomu nevěřej a na "seriovýho" 2l abarta narvou 45mm jako by se nechumelilo a pak se divěj
to samý vidím na stříkačkách PS 12 s motory o objemu až 2l - proč maj svody 4-2-1 od p. Mucka trubičky 32mm pak 38mm a pak 45mm? je to ozkoušený léty na brzdě a najednou příjde někdo co to kopíruje ve větších průměrech a na brzdě to neudělá nic (možná lehkej propad v otáčkách od volnoběhu po 3000) krom hrubšího zvuku..
Re: výroba laděných svodů
honza 2.0 16v píše:ono i pro velký otáčky, přeplňování na nesmyslný výkony stačí průměr trubky jejíž průtočnej průřez je stejnej jako je průřez ventilových sedel.. 370PS-400 a klidně i víc na 2l přeplňovaným 4 válci nemá problém s 34mm vnitřní průměr...
Dýlku u systému 3-1 (6-1) od cca 800 do 1000mm, nebo 600 primár, 200 sekundár plošně větší o 25% než je primár a ještě doplním na správný "spárování" válců dle pořadí zapalování (u 4 válce s pořadím zapalování 1-3-4-2 to je logický 1-4 + 2-3)
p. Fiedler - odkud jsi? já sem přímo z lomnice a mam to k němu pár kroků .Na průměry co doporučuje p. Fiedler a p. Albrecht nedávám (mě doporučily na 2l astamatika co mam v coupe a dost nadopovanýcho 45mm průměry ale šel jsem si svou cetou a myslím že i bez ztráty kytičky) - ano jejich motory jezděj, ale po debatě s. p. Grabiecem jsou tyto průměry nesmysly..
Když p. Grabiec viděl svody na Abartha a Tipo 16v tak je okomentoval, že jsou plně dostačující na 230PS+ (průměry trubek vnitřkem 35-42-50) a v anglii tomu dávaj za pravdu - tam jezdí dost aut v hladině 220PS a více na těchto seriových svodech, který jezdilo každý seriový 16v NA tipo/Coupe..jen tady někeří čecháčkové tomu nevěřej a na "seriovýho" 2l abarta narvou 45mm jako by se nechumelilo a pak se divěj
to samý vidím na stříkačkách PS 12 s motory o objemu až 2l - proč maj svody 4-2-1 od p. Mucka trubičky 32mm pak 38mm a pak 45mm? je to ozkoušený léty na brzdě a najednou příjde někdo co to kopíruje ve větších průměrech a na brzdě to neudělá nic (možná lehkej propad v otáčkách od volnoběhu po 3000) krom hrubšího zvuku..

semily pneuservis pod čerpačkou pento ze směru žel brod ... se zastav někdy