Asi jsem ještě málo znalý (přece jen mam sopla necelej pul rok) a našel jsem dneska tabulku rozdelení motorů v níž jsem se dočetl že se dělali 3 druhy dvolitrových motorů. Do teď jsem si myslel že se dělali jen dva a to 2,0 8V 85kw a 2,0 16V 110kw ale koukám že se dělal ještě 2,0 16V 100kw. Zajimalo by mě jaký je v nich rozdíl na pohled? Ten 16V 110kw by měl být tento viz. foto s označením C20XE potom ten 2,0 8V 85kw s označením C20NE a ted jaky je ten 2,0 16V 100kw s označením X20XEV?? Já jsem v astře f jine než tyto dva zatím neviděl..
Ony dvoulitrové motory z 80. a 90. let nejsou jen 2, ale v podstatě mají všechy dost podobnou stavbu.... X20XEV je už tuším Ecotec, sníženej výkon tam je asi kvůli tomu, že ten motor by měl plnit již euro 2.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
neee ještě se pak dělal s 95kW
jinak X20XEV má 100kW z důvodu snížení emisí, takže má EGR ventil, 2x lamda sondu, nemá klasickej rozdělovač ale cívku z níž jsou kabely
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
JInak motory C20NE 85kw a C20XE 110kw byly jeste jako verze bez katalizatoru 20NE 95kw a 20XE 115kw pismeno "C" oznacuje Katalizator..... jestli se pletu a pisu hovadiny,ta me nakopejte
osmiventilové dvoulitry
20NE - 85 kW - bez katalyzátoru a lambdy, o něco málo větši krouťák oproti C20NE
20SE - 90 kW
20SEH - 95 kW - jiná vačka, jiná klikovka, jiné písty, jiná klava,.....
C20NE - 85 kW - s katalyzátorem a lambdou
C20NEJ - 73 kW
C20NEF - 74 kW
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
krásně rozepsaný de o to ze bych se rád dozvěděl co já mám vubec za motor koupil jsem cabrio uz s transplantovanym dvoulitrem ale to je tak jediny co vim ze je to 2,0 8V ale víc nic. Vim jen ze to jede jak šlak. Podjel sem s tim znamyho lehce upravenou audi a3 1,9tdi se 167ps a dokonce i 16ti ventilovou astru se 110kw. Takze bud tam predchozi majitel delal nejake upravy a nebo mam tu nejsilnejsi 8mi ventilovou verzi tj. 95kw a hejbe to s tim cabriem velice slusne. Neberte to jako nejake vytahovani jen bych se rád dopídil k tomu co mam vlastne presne pod kapotou
abych pravdu rek za pul roku co to mam sem na to nejak detajlnejs nekoukal udelal sem na aute hodne veci ale co je vyrazenyho na bloku nevim jen jestli dobre pamatuju OHC Injektion tam je nekde vyrazeny primo treba C20NE?
Na bloku u 4. válce je to vyraženo (ten u rozdělovače). Ale pokud je to swapnuté, tak tam nejpíš bude přeražené označení motoru - jinak by byl problém při evidenčce. Až budeš mít cestu do Litvínova, tak napiš a mrkneme na to
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Jen bych ještě dodal, že 20SEH je poměrně raritní motor, takže to, že bys ho měl v Astře se mi nezdá on ten C20NE frčí fakt super i v základu U toho SEHu je výhodou, že má stejnou kompresi jako 16v takže jak jsem někde vyčetl na UK fóru, lze nahodit hlavu z 16v s ostatními nezbytnostmi a v podstatě legálně přestavět 8v na 16v a beze strachu, že se spodek odporoučí....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Nebylo nahodou o tomto uz tady mnohokrat rec jak o motorech atd, nebo si zalozte topic na kazdy model a tam rozebirejte dane verze, takhle kouskovat jednotliva temata, je nesmysl muzu lock nebo nekam presunout?
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange