byť se ti může zdát, že ochrana za tu dobu nic moc, tak třeba jde jen o lokální problémy a určitě není pozink špatný po celé podlaze, a nejde jenom o pozink .. dál tam máš úpravu fosfátováním a elektroforézou ... a to vše nanášené na dokonale odmaštěný a jakýchkoliv nečistot prostý materiál holé karoserie ... tím, že to sundáš dolů a půjdeš až na plech, tak se o to zbytečně připravíš, přitom můžeš ochranné vrstvy jakoby ještě rozšířit a jistě sám uznáš, že se ti ani náhodou nemůže podařit dosáhnout tak ideálních podmínek, jaké měla holá karoserie ve "sterilním" prostředí ... jasně, v místech, kde už je rez až na kov, tak nepomůže ani svěcená voda, tam fakt třeba tu flexu, jen říkám, že je škoda dělat celou podlahu, když je to podle mě kontraproduktivní
no jarem to asi opravdu nebude to nejlepší

spíš nějaké průmyslové odmašťovadlo ... ale to ti bude muset poradit spíš někdo z praxe