Když budu dělat celolak světle zlatou metalízu a použil bych místo nějakýho světlýho plniče plnič černej, dosáhnu tim zvýraznění metalízy? Myslím tím, že více vystouplé části budou na světle světlejší než než "utopené" části. Jestli by se tím prostě zvýraznily různé prolisy (prostě by byl výraznější rozdíl kam dopadá světlo a kam méně) nebo je to blbost a jen bych tím spotřeboval víc barvy a při případnym opravování v budoucnu bych si znemožnil například rozstřik atd, protože bych musel zase podstříkávat černou..?
Nebo jak jinak dosáhnout takovýho efektu? Prostě jakoby aby byl o něco vyšší kontrast
měl jsem Mařku stříknutou černým plničem a po obroušení jsem probroušené místa
zapravil béžovým plničem a po nalakování se žádný "speciální "efekt nekonal
To co chceš najdeš třeba zde :http://www.autolaky-airbrush.cz/eshop/0 ... olaky.html
Me bylo lakosem receno ze je to jedno pac barva musi kryt.
Ale ja vzal motorku stejne cernym plnicem. Stal stejne a ja chtel videt jak by vypadala v cernem matu
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
Plnič v určité barvě se používá proto, že té metly je tam potřeba dát jen nezbytně nutné množství (je drahá), no a pokud něco nazakreje na 100%, tak to aspoň nebude na sluníčku pod tím prosvítat nějakej jinej odstín. Pokud se té metly nalejou dvě silný vrstvy, tak ten podklad pod tím může být klidně flekatej a neprojeví se to nijak.
no teda nevim, ja jsem v lete strikal bok u jednoho auta a bylo to castecne v rozbrouseny stejny barvě a částečně v plniči (tam, kde se kytovalo) a měl jsem problémy s tím, to zakrýt (kvůli tomu jsem tam nablil několik vrstev) a stejně je to na sluníčku poznat, když se na to člověk zaměří, takže od tý doby jedině celý do plniče.
Mimochodem metly by se zrovna neměly "lejt" silný vrstvy. Já osobně teda dávám jednu - zakrýt a druhou - poprášit, aby se neutopily zrna.. když se dá silná vrstva, tak je to pak většinou tmavší
To je jedno, prostě použitím plniče v určitý barvě celkovýho efektu nedosáhnu...