SPEEDY píše:bóďa píše:pokud menit strechu, tak vyměň jen střechu - jen ten plech, v kterym mas sibr - odvrtej na bodech a zase navař. řezání ve sloupcích mi přijde jako prasárna.
To není hop na krávu a je tele... Ono to zní hrozně jednoduše - odvrtej na bodech, ale kdyby to měl dát nějakýmu karosáři, tak ho pošle s chutí do prdele, nebo si za to bude účtovat takovej ranec, že by za to koupil Punta dvě. A sám se do toho zřejmě pouštět nebude.
A vytáhnout okno je práce na půl hodiny, to je to nejmenší.
to sice neni, ale nechápu, proč by ho za to měl karosář posílat do prdele, je to naprosto běžnej postup, jak myslíš, že se jako měněj blatníky, sloupky atd? Navíc je rozhodně míň pracný, s menším zásahem do karoserie a bezpečnější vyměnit jen střechu - plech, kterej nemá na tuhost karoserie asi tak téměř žádnej význam, než řezat sloupky, který jsou třeba trojitý a svařovat je v jednom místě housenkou

Kam by ho pak měl posílat karosář s požadavkem na převaření na sloupcích?
a pokud má starší auto, na kterym mu nevadí, že nebudou krásný sváry někde pod těsněním a má nějakýho kámoše s cočkem, tak by to mohl udělat i svépomocí
pokud je okno lepený a tak jak má bejt, tak je to občas fuška, ale to už je věc jiná, musel by ho vyndávat tak jako tak...
rozhodně pokud měnit střechu, tak jen střechu jak se má a ne někde v půlce dílů navařováním. toť můj názor
