Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Krosmen »

SZ čtu ale nějak nevím co víc ti nasat,přesné označení jsi dostal a internet používat umíš.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

jj.. OKI..
len podla IW-153 mi to nic nenaslo
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Libor12 »

Taboo prosímtě jaký konkrétní typ toho DC/DC konvertoru od power stream by jsi mi doporučil?? A druhá otázka: jaké používás palivové čerpadlo? Mám takový problém. Sériová ecu mého vozu řídí napětí palivového čerpadla v rozmezí 10.5V-13.2V. Kvůli montáži nitrokitu (30-75hp od NX) a dostatečné dodávce paliva jsem namontoval walbro 255lph. Při plně otevřené klapce s použitím nitro dodávka paliva,tlak,směs ok. Jenže v režimu close loop,malé a střední zátěže ecu pouští do čerpadla napětí do 11.5V a v tu chvíli je problém. Dodávka paliva je nestabilní,tlak kolísá v rozsahu +/- 5az 8psi. Je problém se směsí,ecu vyhazuje chybu chudé a bohaté směsi. Myslel jsem že je to čerpadlem,ale druhé se chová úplně stejně. Ještě podotknu že palivová lišta má jen vstup,není průchozí s vrácením do nádrže. Když dám originální denso je problém zase při použití nitro. Ve chvíli kdy aktivujes dojde k poklesu tlaku pod 30psi a dochází ke zpoždění než se ujak vyrovná a systém aktivuje a opět dochází k problémům se směsí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od honza 2.0 16v »

to co libore popisuješ mám vyřešený + i - taženým ve 4mm^2 kabelech přímo od baterky s tím, že + je spínanej relátkem napojeným na původní napájení...z nějakejch 11V na pumpě při nastartovaným motoru mám nyní nějakejch 14V...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Libor12 »

Pánové oběma děkuji. S tím napojením čerpadla na přímo jsem takovou myšlenku měl,jen jsem ji potřeboval potvrdit. :) díky. Alternator mám 95A to si myslím že je tedy dostačující. Příznivcem megawat sterea nejsem :) raději poslouchám motor "zpívající" v 9000rpm :) powerstream jsem objednal v porovnání s accuvolt cena zanedbatelná (200 i s dopravou). Jsem rád že jsem dospěl k stejnému poznání jako ty Taboo :) ono propálit pist nebo zničit motor detonacemi pomocí i wet n2o není az takový problém. Marren je super. Předtím se mi ručička na budíku se sériovým fuel dumper chvěla kopírovala rázy v liště,ale po jeho montáži se ani nehne. Další dík za typ. S tím regulátorem tlaku naprosto souhlasím. Je třeba mít pořád stejný tlak a nemá smysl kupovat regulátor za pár "kaček" který při každém zapnutí kličku dělá jiný tlak. :D
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Libor12 »

takže v rychlosti (tj dráty od baterky k čerpadlu vytažené z pod kapoty okýnkem dovnitř k čerpadlů pod zadní sedačku :D)ale napětí je 13.7V stabilně a všechno funkční jak má! Super!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

bez stabilizatora ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Libor12 »

Ano,zatim bez něj. Napětí tam sice kolísá o nějakou tu desetinu,ale nespadne pod 13V a to je důležité. S regulátorem to bude lepší. Jinak asi to znáte,ale u te moji "staré paštiky" 4age je u původní ecu docela zajímavě řešené obohacení(zvýšení tlaku) při akceleraci. Je tam taková nadobka (vacuum tank) která je ovládaná dvěma elmg ventily jeden je spojeny se sanim a druhý jde do regulátoru tlaku paliva. Za volnoběhu podtlak vytvořený motorem otevře ventil a "uschová" ho v nádobce,při sešlapnuti plynu se první zavře druhý otevře a krátkodobě se zvýší tlak paliva z 3 na 3.6bar. V době programovatelných ecu je to o ničem,nicméně mi to přišlo jako zajímavé technické řešení.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

zmeraj si kolisanie, a buudes vediet ci pumpa bude potrebovat neaky ten stabilizator alebo nie..

zmeraj napatie pri vypnutych spotrebicoch, pri "bezne" pouzivanych spotrebicoch (svetla, blinkre a pod.)
a nakoniec pri zapnutych vsetkych spotrebicoch.

pokial to bude kolisat do povedzme 0.5V, tak by to neako moc nemuselo vadit

samotna ECU nema v sebe nejaku korekciu .???
kedy podla vysky napatia koriguje dobu otvorenia vstreku ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od Libor12 »

bez zátěže a s zátěží je teď rozdíl 0.8V předtím to bylo jak jsem už uváděl. Stabilizátor je objednaný,tak to bude v pořádku az se namontuje.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše:Vetsina ECUs nemonituruje tlak paliva, protoze se z jeho vykyvy s patricne dimenzovanym tovarnim palivovym cerpadlem a jeho elektrickym vedenim nepocita. Problemy nastanou vetsinou az tehdy, kdy nekdo vymeni to tovarni cerpadlo za vykonejsi, pro ktere to originalni elektricke vedeni a / anebo vykon alternatoru pote nemusi byt dostatecne.
nemyslel som korekciu pre tlak paliva, ale korekciu vykyvov napatia v systeme...
mne napatie kolise cca od 13,6V po 14,3 ..
(pokial alternator funguje tak ako ma)
(ale kedze ten moj je prudko naladovy, tak to je od 11,7 po 14,5)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

u VWAG su alternatory BOSCH, ktore pri minimalnom odbere davaju 14.1V uplne v pohode,
a v MAX zatazi 13.6V
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel Line

Příspěvek od JRD McLAREN »

sme OT ...ale je to tak ... :D
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Libor12 »

tak kdy jindy než o volnu je čas na vlastní auta. :) powerstream už mi tu nějakou dobu leží a konečně jsem ho namontoval. Taboo opětovně děkuji za super tip! Abych to nějak shrnul. Zlepšila se odezva na plyn,tlak paliva ok,afr stabilní žádné kolísání,motor se přestal na volnoběh klepat. Nikde žádné poklesy ani přepětí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

jen takova troufala otazečka kdybych mel dvojite vtřiky a ty co jsou na standart miste blizko ventylu bych nechal origo pro bežny provoz a druhy dal k usti trychtyřu nejake velkokapacitni zavodni šlo by to udelat přepinatelne pro bežny provoz a pro sport?
přepnuti si představuji tak že při normal jizde bych jezdil na standart vstřiky a třeba origo mapy
kdežto pokud bych se postavil nekam na zavodny drahu přepnul bych motor by přešel na sportovni mapy a začal použivat velke vstřiky a ostatni zmenene parametry???
nekamenujte me hned ale ža za chvilku:-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:55, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

takže vlastne myšlenku dvojich vstřikovaču schvaluješ ale bez přepinani map a udelat to tak že auto v bežnem provozu při normalni jizde bude použivat standart vstřiky a druha čtveřice vstřiku se připoji jen když bude potřeba při třeba uprku z křižovatky nebo předjiždeni proste když se motor pořadne nafoukne pochopil jsem to spravne?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:55, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

ja ted pracuji na takovemto sacim traktu mel jsem v umyslu použit dvoji vstřikovani tak se my toto tema bezvadne hodilo.
obavam se jestly ty velke vstřikovače nebudou daleko od ventylu (cca 350mm)při použiti v bežnem provozu a naopak aby
velke vstřikovače nedelaly neplechu v blizkosti ventylu při vižšich vykonech a otačkach (cca 100mm) proto toto řešeni s
dvojim vstřikovanim.
vstřikovače zatim nemam ale v planu jsou 550ccm až 600ccm
jedna se o přeplnovany motor
Přílohy
sani.JPG
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od semysak »

neni jednodussi pouzit progresivni fpr? a jednoduche vstriky?

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

no jestli se nepletu ve vyžšich otačkacch je lepši mit vstřiky dal od ventylu proto tadle kombynace
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Libor12 »

A ty stavíš vysokootáčkové n/a? V případě turba postačí jedna tam kde je teď,pokud tedy neplánujes nějakou 1000hp bestii.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

bohužel tak dalece me vedomosti nesahaji takže tech otaček bude do 8000 a vykon bych chtel 350-400ihahačku i tak možna jen dost snim
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od Libor12 »

na 400hp ti postačí 1 řada vstřiku 650cc.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojity vstrekovaci system - Dual Injection - Dual Fuel

Příspěvek od kozorozecek »

a ta vzdalenost vstřiku nechat je na origo miste nebo je umistit před trychtiře???(jelikož to už mam skoro hotove tak možna to vyzkoušim )
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“