to jsou vsechno auta co potrebujou peci a servis... to neni nic na zacatek podle me...matt píše:Já jako mladý jsem si říkal že pro začátek sáhnu po nějaký "Motokáře" (Nakonec to tak nedopadlo)...
Takže radím pokud se chceš jako mladej student relativně dobře svézt (Né tak v přímce jako v zatáčkách) s relativně obyčejným autem tak bych volil VTS,Uno T, 1O6, Punto GT,2O5 GTi atd.. Samozřejmě pokud chceš auto jen na obyč ježdění tak bych vzal něco co málo žere a lehce se seženou ND
Which one ? :-)
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Re: Which one ? :-)
1991 VW Golf GTI
Re: Which one ? :-)
Ten Escort je fakt mazec, ještě to proberu s tátou, ale asi do něj fakt půjdu. Jelikož prostě je mnohem hezčí než felda, levnější a je opravdu široký výběr 
Sice bych chtěl combíka, ale tohle je mazec: http://img718.imageshack.us/i/10553780.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://img820.imageshack.us/i/fasf294escort.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; ..to mě fakt dostalo
Úplně mazec ty blatníky a křídlo 

Sice bych chtěl combíka, ale tohle je mazec: http://img718.imageshack.us/i/10553780.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://img820.imageshack.us/i/fasf294escort.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; ..to mě fakt dostalo


Daily car: Ford Mondeo 2.0i, rv. 1999
Past: Ford Escort 1.6 16V, rv. 1998, 3dv.
Past: Ford Escort 1.6 16V, rv. 1998, 3dv.
DP píše:Jen mi je divný to broušení pod vodou... To jako když lakujou v lakovně celý auto tak ho potopí do rybníka a tam to brousí potápěčí?
Re: Which one ? :-)
Spiral
To já vím ale nákupka aut je někde jinde..Pod padesáti tisíci
Kluk tady kouká po sonátě (Myslím si že servis bude dokonce o něco větší než u aut co jsem vypsal) a chce jí koupit jen tak tak s penězma podle mě absolutně netuší že téměř každé jeté auto po koupi ještě něco spolkne do sevisu 
To já vím ale nákupka aut je někde jinde..Pod padesáti tisíci


Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: Which one ? :-)
nechápu co za šílence od fordu mohlo navrhnout to křídlo 

Re: Which one ? :-)
taky to nechapu... ale na cossie to fungovalo evidentneDacan píše:nechápu co za šílence od fordu mohlo navrhnout to křídlo

1991 VW Golf GTI
Re: Which one ? :-)
to, cos tady nahodil je něco jinýho, kámo.To je Escort Cosworth.S Escortem jako takovým toho moc společnýho nemá.Předně je skelet postaven na podvozku ze Sierry Cosworth 4x4, takže motor podelně, převodovka MT75 a náhon na všechna kola.Vzadu vlečná s podelnýma ramenama místo klasika tuhý.
Dacan:To křídlo je extrém, ale svý opodstatnění u toho auta má.Nicméně je i decentnější varianta, která byla určena pro trh ve Švýcarsku.Cena slušnýho Escorta Cosworth je jak za novou fobii v HTP.....
pokud chceš něco extra, tak vol z XR3i, vážně zlá hračka.Bad toy for a bad boy...Nebo větší pilu-RS2000.Ten motůrek z RS mám doma a vážně, je to maso....
Dacan:To křídlo je extrém, ale svý opodstatnění u toho auta má.Nicméně je i decentnější varianta, která byla určena pro trh ve Švýcarsku.Cena slušnýho Escorta Cosworth je jak za novou fobii v HTP.....
pokud chceš něco extra, tak vol z XR3i, vážně zlá hračka.Bad toy for a bad boy...Nebo větší pilu-RS2000.Ten motůrek z RS mám doma a vážně, je to maso....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
Zdravím tě
A musím souhlasit že pokud přežiješ o něco větší spotřebu za to o dost lepší svezení tak XR3 a RS2ooo 


Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: Which one ? :-)
tay tě zdravím
já myslím, že u těhle aut záleží spotřeba na řidičovi a bude velká 


svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
Jo jen jsem zvědav,jest-li najdeš vůbec zdravého Escorta.
Motorově budeš se divit ale ta 1.4 žere stejně jako 1.8 Zetec
A sehnat XR3i (1.8 130k) už není taková sranda,to samé platí o Escortu RS 2000 (2.0 150k)
Motorově budeš se divit ale ta 1.4 žere stejně jako 1.8 Zetec
A sehnat XR3i (1.8 130k) už není taková sranda,to samé platí o Escortu RS 2000 (2.0 150k)
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
Hoši moc bych Vám chtěl říct,jak je to RSo uchlastaný ale bohužel v průměru jsem kolem 8-9 litry
Naposledy upravil(a) Jerikkk dne 09 úno 2011 00:00, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
Vzhledem k tomu, že mám rád Japonce tak jako první auto jsem si vybral to co vidíš tady v avataru a jsem spokojenej....
taky student a aspoň mě ta litrová nádhera učí dost silně předvídat a přemejšlet o situacích
jsem si jistej, že kdybych si koupil nějakýho 150hp zmetka, tak se buď zabiju a nebo mě to přinejmenším nenaučí chápat provoz tak jak bych měl (před microu jsem řidil jen závodní auta a je to pořád na mým jízdní stylu dost znát
..i když předpisu neporušuju tak jízdní styl typu v zatačce se vždycky drží plyn a nebo vytočenej motor nepotřebuje k řazení spojku) ..je to fakt jen co od auta čekáš a co si od toho slibuješ
já si koupil takovýhle monstrum, hlavně aby mi došlo, že ne každý auto udělá stovku za 7 vteřin a že s tím prostě musím v provozu počítat
btw:křídlo fungovalo a parádně, mám známýho v D, kterej postavil Escorta WRC a říkal, že s tou lopatou auto bylo stabilnější než s tím malým WRC křídlem při rychlostech nad 120km/h




btw:křídlo fungovalo a parádně, mám známýho v D, kterej postavil Escorta WRC a říkal, že s tou lopatou auto bylo stabilnější než s tím malým WRC křídlem při rychlostech nad 120km/h

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Which one ? :-)
Za tuhle cenu, takové krásné auto ? Je to jasný prostě
http://ford.sbazar.cz/ford-escort-1-8-8 ... 77519.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Daily car: Ford Mondeo 2.0i, rv. 1999
Past: Ford Escort 1.6 16V, rv. 1998, 3dv.
Past: Ford Escort 1.6 16V, rv. 1998, 3dv.
DP píše:Jen mi je divný to broušení pod vodou... To jako když lakujou v lakovně celý auto tak ho potopí do rybníka a tam to brousí potápěčí?
Re: Which one ? :-)
Tead: Ano máš pravdu,to křídlo na Cossworthu začíná pracovat až od cca 120km/h kdy zvětšoval přítlak na zadní nápravě.Každej že to je hnus ale svůj význam to fakt má.
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
jo, přesně s takovým mikroscopem jsem taky lítal.Klasika nissan, zupa řazení, motokára, ale......malej motor, nemám rád malý motory.Jezdil jsem naloženej, hnal to a víc jak 80 do kopců jsem s tím nejel, taky spotřeba snad desítka.....ale ve městě super, hezky za pět při padesátce a táhlo to, když jsme přidal....
Jerikkk:za kolik s tím jezdíš?Já teď jedno N7A hodlám implantovat do sierry....
Jerikkk:za kolik s tím jezdíš?Já teď jedno N7A hodlám implantovat do sierry....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
8-9 průměr přes léto,kdy sním jezdím skoro každý den.
Jinak když ho držíš otáčkách a furt u omezovače tak kolem 12l
Jinak když ho držíš otáčkách a furt u omezovače tak kolem 12l
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
To pak chápu, že tě to auto nebavilo já jezdím prakticky jen město a max ve dvou lidech
jinak jsem koukal do majli když sme to se známým řešili a při 130km/h měla lopata přítlak cca 30kg


jinak jsem koukal do majli když sme to se známým řešili a při 130km/h měla lopata přítlak cca 30kg

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Which one ? :-)
ale jo, bavilo, možná jsem to jen blbě podal.byl to tenkrát rozdíl oproti dvoulitrový sieře.Jezdil jsem trasu, co znám, běžně tam jezdím 120 a vejš, jde to, ale s tou microu.Honil jsem ju jak nadmutou kozu, bral všecky auta po cestě, ale většinou bylo auto plný, tak nejela....jinak to byla motokára....
Jerikkk:to de.U mě ten motor tak moc seriovej nebude, ale chvlu jsem o tem uvažoval.Mrcha je to poměrně těžká, v dílně s tím šoupu sám a minulej tejden jsem si kvůli tomu zkurvil záda
Jerikkk:to de.U mě ten motor tak moc seriovej nebude, ale chvlu jsem o tem uvažoval.Mrcha je to poměrně těžká, v dílně s tím šoupu sám a minulej tejden jsem si kvůli tomu zkurvil záda

svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
Quide: Ten kombík nevypadá špatně ale fakt nechat si auto zvednout a štourat a štourat kvůli hnilobě,nosníky,rohy podlah,prahy.Prostě všude možně.
Pak motor,jakej má chod,otáčky jest-li drží atd.
Pak motor,jakej má chod,otáčky jest-li drží atd.
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
Breakthru: Co sním máš v plánu???Já mám taky ještě jeden na dílně a my ho budem implantovat do žigula 

Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
tfuj, sme si odpliv.Proč do žigula?Svůj k svému, narvi to do nějakýho RWD forda nebo do fiesty......No, ITB, vačky, úprava řj, komplet výfuk, bez katu, chladič oleje a přes samosvor hezky na zadní kola.V sieře.Akorát ze sierry plánuju původní jen karoserii a techničák, zbytek bude lego z jinejch fordů....
- Přílohy
-
- 1.JPG (70.51 KiB) Zobrazeno 1850 x
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
Protože jednoho žigula máme doma,takže motor z RSa,převodovka ze Sirky a náhon na zadek.
V první evoluci byl v Maluchovi,náhon na zadek,motor vzadu
V první evoluci byl v Maluchovi,náhon na zadek,motor vzadu

Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
kdo si hraje, nezlobí....já su holt moc zásadovej.Ncméně mě ten motor fascinuje, těším se, až to ozkouším naživo.....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
Na to jak ten motor je starej tak je fakt neskutečnej a nechá si líbit hodně.Třeba já u něho nevím,co je dolít olej mezi výměnami,co naleju na začátku tak pak i vypustím.
Ford Escort RS2ooo MKV
Re: Which one ? :-)
S felicií se to má asi tak. Ano, možná má levné náhradní díly, ale provoz jako takový? To auto se rozpadá před očima (jako student jsem jí měl a to v hodně pěkném stavu ovšem necítil jsem žádnou výhodu od kámošů co měli Fordy, Pažouty nebo Clia spíše naopak) Předně bych chtěl upozornit na ty díly. Ano možná stojí o něco méně ovšem jejich výdrž, těch levných, je taktéž menší. Brzdové kotouče možná stojí pár stovek, ovšem vzhledem ktomu, že to je jen kus kulatého kovu tak oproti, sice o něco dražším, sériově větraným kotoučům například Clia, nejsou vůbec, ale vůbec výhodné. Někdo tu zmínil převodovku. Sní to je asi takto. Nejdříve se vyžvíká kulisa řazení a pak začnou postupně odcházet synchrony. Všudy přítomná rez, prosakování oleje odevšad, či komfort létajícího koštěte nebo řízení typu "vana plná vody" netřeba dále zmiňovat. Navíc její pořizovací cena je stále hodně vysoká oproti zahraniční konkurenci.
Felicie je v dobrém stavu jen pokud se sní nejezdí a je zakonzervována někde v nějaké egyptské hrobce. Jakmile sní někdo pravidelně jezdí rozkládá se na písek a ropu. Pokud i přesto uvažuješ o felicii koupil bych jen a jen takovou o které bych věděl, že ji měl doma nějaký děda v garáži a bude to pro mě pouze stroj, který mě bude převážet z bodu A do bodu B je mi jedno jak. A rozhodně bych do ní neinvestoval ani korunu, jelikož to nemá cenu. Jen kapaliny popřípadě myčku aby mi to sůl dřív nesnědla.
Než felicii já osobně bych bral raději Renault Clio 1.4 nebo ze sedanů dvoulitrové japonce Mitshubishi Carisma či Nissan Primera
Felicie je v dobrém stavu jen pokud se sní nejezdí a je zakonzervována někde v nějaké egyptské hrobce. Jakmile sní někdo pravidelně jezdí rozkládá se na písek a ropu. Pokud i přesto uvažuješ o felicii koupil bych jen a jen takovou o které bych věděl, že ji měl doma nějaký děda v garáži a bude to pro mě pouze stroj, který mě bude převážet z bodu A do bodu B je mi jedno jak. A rozhodně bych do ní neinvestoval ani korunu, jelikož to nemá cenu. Jen kapaliny popřípadě myčku aby mi to sůl dřív nesnědla.
Než felicii já osobně bych bral raději Renault Clio 1.4 nebo ze sedanů dvoulitrové japonce Mitshubishi Carisma či Nissan Primera
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Which one ? :-)
sice ST220 zajímavá kára, ale kde budeš shánět motor? Moc jich není tak či tak, čili na díly jich bude ještě míň a náhr.díly jsou totálně nic v originál bo sem sháněl na základní 2,5 V6 125kW a nic, todle je navíc narvaná cca 150kW, to by ho zabilo...milonovo píše:Asi budu jedinej,ale samozřejmě Mercedes.Na druhou stranu,pokud Ti jde prioritně o provozní náklady,tak asi něco menšího,ale rozhodně ne feldu,nikdy
Breakthru zmiňoval Scorpio,měl jsem jich několik MKI i II a to můžu doporučit,kolem 1000E se dá koupit i MKII,ale spíš bych volil mezityp 93/94 2,0 DOHC,skvělej motor,úspornej a máš dospělý auto.Díly stojej pár korun.
Z těch malejch bych šel radši do Punta,než tu feldu.
Blázen:Jestli o tom ještě přemejšlíš,mrkni na ebay,je tam ST220 se špatným motorem a mohlo by jít za slušný peníze.Na druhou stranu nevím,jak je to s případnou opravou.
Ty kecy že to bude žrát atd.šířej zpravidla lidi,který o tom hovno vědí.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Which one ? :-)
Rudi:Vím o tom,každopádně kdybych měl zájem,tak mu zavolám co s tím je (myslím,že jsem kdysi někde četl,že to samo o sobě žere víc olej a musí se to hlídat,takže bych předpokládal z toho pocházející vadu) a zkusíl zjistit jaký jsou možnosti,vím že u nás je to bída,ale třeba v PL by to mohlo bejt lepší a třeba to půjde opravit,Blázen je šikovnej,ale o to nejde,vím že o něm přemejšlel,tak jsem hodil odkaz,to je celý.
Breakthru:Já mám doma ještě jeden CA18DET a taky přemejšlím na takovým falešným Cosworthem
Původně jsem měl schovanej 3L 24V ze scorpia,ale ten je dost těžkej.Sierr jsem měl taky hodně,ještě před Scorpiama a byla to taky super kára.Byl jsem o dost mladší,nebyly žádný body,to se to jezdilo 
Breakthru:Já mám doma ještě jeden CA18DET a taky přemejšlím na takovým falešným Cosworthem


- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Which one ? :-)
To je u 2,0 celkem normální spotřeba ne?Jerikkk píše:8-9 průměr přes léto,kdy sním jezdím skoro každý den.
Jinak když ho držíš otáčkách a furt u omezovače tak kolem 12l
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Which one ? :-)
milonovo:to je motor z dvoukila Nissana, ne?No, já bych taky rád takovou repliku coswortha, akorát s N/A motorem, taková hračka na neděle.....
Jo, sierra je zupa kára.Spousta známejch a příbuznejch mě přemlouvali ať ju prodám a koupím si feliciu.Dlouho jsem byl a i tak trošku jsem pořád na felicie alergickej.Jednak to auto jezdilo za míň než felda, jezdit s tím 130km/h tam, kde felda jela sotva 90km/h nebyl problém, neřešil jsem spotřebu ani rychlost jestli jedu sám nebo naloženej, to auto prostě jelo.Díly nebylo skoro potřeba dělat, páč co?Ramena jsem udělal vždy na začátku, brzdy v půlce, olej taky na začátku a nic víc.Hlavně to bylo velký, tichý a pohodlný auto, což se o feldě říct nedá.....
Mám špatný záda, kolikrát mi stačí jet na jeden zátah 30-40km a musím vystoupit a protáhnout se jaký mám bolesti ze sedačky v autě.U Feldy sotva těch 50km vydržím, favorit to stejný.V sieře jsem dokázal sedět celou noc, když jsem se nudil a nebyl problém s ní najezdit na jeden zátah třeba 200km a nebejt zničnej.A pak mám ještě v jedný origo fordí Recaro.To je teprv žrádlo, z tý se člověku opravdu nechce vylíst....
Jo, sierra je zupa kára.Spousta známejch a příbuznejch mě přemlouvali ať ju prodám a koupím si feliciu.Dlouho jsem byl a i tak trošku jsem pořád na felicie alergickej.Jednak to auto jezdilo za míň než felda, jezdit s tím 130km/h tam, kde felda jela sotva 90km/h nebyl problém, neřešil jsem spotřebu ani rychlost jestli jedu sám nebo naloženej, to auto prostě jelo.Díly nebylo skoro potřeba dělat, páč co?Ramena jsem udělal vždy na začátku, brzdy v půlce, olej taky na začátku a nic víc.Hlavně to bylo velký, tichý a pohodlný auto, což se o feldě říct nedá.....
Mám špatný záda, kolikrát mi stačí jet na jeden zátah 30-40km a musím vystoupit a protáhnout se jaký mám bolesti ze sedačky v autě.U Feldy sotva těch 50km vydržím, favorit to stejný.V sieře jsem dokázal sedět celou noc, když jsem se nudil a nebyl problém s ní najezdit na jeden zátah třeba 200km a nebejt zničnej.A pak mám ještě v jedný origo fordí Recaro.To je teprv žrádlo, z tý se člověku opravdu nechce vylíst....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Which one ? :-)
jo, ty tam máš laďák, no
No, tata mi tehdá na modrý vyvařil celej výfuk.Předtím to řvalo jak starej Transit Di, ale pak to byla slast.Tichý jak blázen.Švicu sem tenkrát vozil ke koním cca 15km za Třebíčí.Je tam slušná cesta, akorát děr, dlouhej táhlej kopec, zatáčky, tak 140km/h tam nebyl problém.Švica ani nedutala a já se šťoural v nose,ale v autě bylo ticho.....No, já měl vždycky ten ohyzdnej čtyřramenej sieří volant, teď mám v sierrách jeden RS asi zender a druhej z coswortha.Ten si nehcám zrenovovat a OMP taky plánuju.Ozkoušel jsem a bezvadnej volant....Mě teda v sieře záda nebolely, jen se mi potila prdel.V létě jsem jel 80km k brnu v pařáku jak blázen a měl jsem na řiti Wolfův revír, ale záda cajk.....V recarech su zase spocenej celej.Tam přemejšlím o polokůži, páč v kůži se nepotím jak v semišu.....Jinak mám doma dvě MT75, ta jedna je z kombíka.Chodila precizně, žádný vyskakování, přesný a vcelku rychlý řazení, žádný praní s tím a gumovej chod, prostě zupa.Pak mám jednu ,takovej průměr, tak uvidíme.Jinak ta převodovka mě srala vždycky....Když jsme chtěl z vyšších podřadit na dvojku nebo urvat prdel, tak natvrdo to nešlo.S touhle kupodivu jo
největší hardcore byl ale u mý první sierry.Tam jsme musel meziplyn házet i nahoru, jinak se cukala jak blbá, asi po čtvrt roce jsem ju rozchodil a jakžtakž šla, až na tu prokletou dvojku....ale stejně, stačila mi sierra se špérou (nemyslím tvýho kombíka
) mám absťák na jaro, jak dostavím turniera do plný polní....

No, tata mi tehdá na modrý vyvařil celej výfuk.Předtím to řvalo jak starej Transit Di, ale pak to byla slast.Tichý jak blázen.Švicu sem tenkrát vozil ke koním cca 15km za Třebíčí.Je tam slušná cesta, akorát děr, dlouhej táhlej kopec, zatáčky, tak 140km/h tam nebyl problém.Švica ani nedutala a já se šťoural v nose,ale v autě bylo ticho.....No, já měl vždycky ten ohyzdnej čtyřramenej sieří volant, teď mám v sierrách jeden RS asi zender a druhej z coswortha.Ten si nehcám zrenovovat a OMP taky plánuju.Ozkoušel jsem a bezvadnej volant....Mě teda v sieře záda nebolely, jen se mi potila prdel.V létě jsem jel 80km k brnu v pařáku jak blázen a měl jsem na řiti Wolfův revír, ale záda cajk.....V recarech su zase spocenej celej.Tam přemejšlím o polokůži, páč v kůži se nepotím jak v semišu.....Jinak mám doma dvě MT75, ta jedna je z kombíka.Chodila precizně, žádný vyskakování, přesný a vcelku rychlý řazení, žádný praní s tím a gumovej chod, prostě zupa.Pak mám jednu ,takovej průměr, tak uvidíme.Jinak ta převodovka mě srala vždycky....Když jsme chtěl z vyšších podřadit na dvojku nebo urvat prdel, tak natvrdo to nešlo.S touhle kupodivu jo


svět dospělých je pro mne záhadou......