cometic-ano či ne....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

cometic-ano či ne....

Příspěvek od Krosmen »

Hej hola pašáci,tak jak s těma pokaženejma cometicama mám hodit těsnění pod hlavu od nich nebo ne?Mám orovnaný jak blok,tak hlavu navíc těsnění lepíme "permatexem" .... Jedná se o motor 3S-G(T)E původně 129kw nyní s potenciálem 400+....
Takže bych nerad zase motor vyndal jen kvůli nekvalitnímu těsnění......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od blázen »

nechat vyřezat ze žáruvzdorné nerezi :D
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja mam Victor-Reinz ,...
musel som dat hrubsie kvoli presahu, ..(mi aj kruzky odisli kvoli tomu) ..

Cometic pocuvam same chvali na oplackych XE/LET,
a tiez ma moc ludi nahovaralo aj na Spesso Racing....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Používám na identickej motor s obdobnýma ambicema jejich klasický MLS. Pokud selže, chyba bude jinde :wink:
Jo a na tu chemii se vys.r :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:42, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Nám ještě nefouklo a to ho používáme hlavně na vyjmenovaných motorech přičemž odešlo jinak kde co, včetně expanzního systému na chladícím okruhu, nebo praskla hadice k chladiči a vytekla voda (zrovna mi loni na mé 4g63 cestou na Mimoň) :D Spíš jsem přemýšlel jestli přesto nepoužíváte příliš malou drsnost :wink: Mě hlavy rovná soused už strašně dlouho a protože jsem neměl problém, tak jsem se tím nezabýval, musím se ho ptat na kolik to dělá...
Jo málem bych zapoměl na smajlíka :lol:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Květoslávek »

pardon za OT ale myslíš souseda Honzu co má galanta combi? :D
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Jj toho :wink:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Libor12 »

já jen můžu říct že ten cometic nám odešel na 4 motorech od toy a dva byly atmosféra. Všechny kolem 5000km. A ještě každý z jiné brusirny. Od kolegy mám informaci že jemu na turbo odešly dvě cca stejně km. Na různých fórech evropských,usa se dají najít informace podobného typu. Já už mám do svého motoru připravené trd :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:42, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od JRD McLAREN »

sledujem dobre, ze ste vseci mali tie tesnenia na "open-deck" bloku ..??
mne MLS na oplacmom drzi uz cca 10tkm a nejakosi nepozorujem nic zleho
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od LJay »

Taky se připojím s otázkou. Co si myslíte o použítí cometic těsnění na honda motoru D16Z5 (v americe ZC) přeplňovaným turbem T2525 s očekávaným výkonem na klice cca 170 koní (komprese zůstane seriová 9,5:1). V týdnu mi budou na motoru měnit seriové (grafitové) těsněné za MLS od cometic. Mám od toho čekat problémy, nebo by to mělo takhle slabý setup vydržet?
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Řeknu to tak, na mé hondě drží už několik let (cca 6 )
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Květoslávek »

MarAt píše:Jj toho :wink:
šikovnej je:) taky u něj děláme hlavy:)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od LJay »

MarAt: Tak doufám, že na mojí to bude podobný. Každopádně asi furt lepší MLS od Cometic, než grafit od Hondy, protože ten by to přeplňování asi neustál.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od elviiis »

ja s uspechem pouzivam na 3SGTE pri 1.2bar oem... i pred GO jsem jej mnel a po sundani bylo jako nove a diky malim originalnim utahovacim momentum nebylo vubec vymackana... s cometic melo vice lidi problem a uprimne dostal se mi do ruk jeden 4G63t s cometic a teda zadnej zazrak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od LJay »

U mně je právě blbý to, že OEM těsnění je na tenhle motor z grafitu a MLS honda nedělá. Jinak bych to asi neřešil a nechal tam originál hondu.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:42, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Pochybuju, že tvá 442 má takový pracovní tlaky ve válcích :lol: :lol: :lol:
ale od toho je to fórum, aby si každý mohl názory ostatních pročíst a rozhodnout se. Je pravda, že některé nýtky odstraňujeme, když potřebujeme změnit tloušťku těsnění tak všechny a pak je jen provizorně scvakneme. Já se nesnažím o vyzdvihování MLS, ale jak jsem napsal dříve, nám ještě neselhalo a možná bude chyba jinde. Pokud to vyřeší lepidlo nebo jiné těsnění, nemusíte se zabývat tím, že někomu jinému funguje cometic za 70usd :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Libor12 »

Mne osobně cometic zklamal,já už ho do žádného motoru nedám. Rovinost bloku a hlavy kontroluji barvou která se používá při zaškrabavaní a přesto to fouklo a blok od toy není open deck. V použití permatex vidím pouze přínos. Obsažena měď funguje potom jako nosič tepla a zbylé složky spreje utěsní nějakou tu odchylku. Když jsme tak u toho,tak jaký utahováci moment používáte třeba na hlavu? Sériový? Já při použití arp šroubů pridávám +30% k sériovému.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od elviiis »

Ja jsem naprosto pokojen s tovarnim tesnenim... vydrzelo dalnicni jizdu proti audi S6 kdy jsem jel nekolik desitek kilometru rychlosti okolo 250km|h nekdy i vice v otackach okolo 6ti s talkem turba na 1,2bar a bez problemu... myslim ze ivelice zalezi na zvolenem dotahovacim momentu kdy mnoho lidi utahne tesneni moc tim narusi jeho stavbu nebo zkrouti hlavu ci blok...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od MarAt »

Systém dotahování hlavy považuji tak trochu za výrobní tajemství ( a jak je vidno oprávněně :D ), ale použitý moment mj. odvisí od průměru a typu šroubu, lubrikantu, materiálu bloku a hlavy. Většinou dodržujeme předepsanou hodnotu (výrobcem šroubů).
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od elviiis »

Myslim ze vice nez ty srouby jde o design a material hlavy a bloku. A jak jsi napsal je to vyrobni tajmesntvi...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: cometic-ano či ne....

Příspěvek od Taboo »

Smazano
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“