Takze zacneme od zacatku, pise se rok 1996 a z vyrobniho pasu sjizdeji prvni oktavky a mezi nemai ta moje, konkretneji v prosinci. Vzhled na tu dobu byl perfektni, no kouknete se sami jak vypadala, sedivka moje
No jo, jenze cas de dal a na cestach stale vic a vic pribivaji dalsi a dalsi oktavky a zacinala byt potreba se odlisit. Vse to zacalo, kdyz okta najela na obrubnik a pri couvani se urval kus predku. Padla jasna volba na RS naraznik. A aby ten sportovni vzhled trosku ocenili i ti, kteri me vidi jen zezadu, take WRC kridlo si naslo sve misto na zadecku

Pise rok 2010, konkretneji unor. Blizi se moje narozky a co je nejlepsi darek na 18tiny? No jasne, ze ridicak a auto. Takze jsem se zacinal rozhlizet po rouznych autech, neco jako fabie, CRXka, civicy a podobne "sportacky". Kdyz jsem zahledl tudle sedivku, nijak moc me nezaujala. Vybrakl jsem si uplne jinou oktu, byla krasne modra, stresni okno, kuze . . . proste ta nej vybava. Cestou pro ni jsme se ale stavili podivat na tudle sedivku a ejhle, byla to tzv. laska na prvni pohled

No a tak byla okta konecne doma.
Byla to nadhera, co si budeme vykladat, mit v 18ti oktavku . . . Jenze uplynul nejaky ten mesic a okta uz ztracela svoje kouzlo

Zase po nejakem case, me vzhled prestal "bavit" . . . vzal sem pilku a vyrizl do predniho narazniku velky otvor, zasel na urad pro US spzetku a udelal tak jedinecnou image auta


Na radu prisel zvuk . . . posvarovalo se par trubek a vyfuk bl na svete. Zvuk perfektni (dam odkaz)
Jedna z poslednich uprav byl stelovatelny podvozek

To by byly pro zacatek snad vsechny upravy.
Nyni pres zimu probiha velika zmena na aute. Vnitrni plasty pujdou kompletne do laku, sedacky a detaily do kuze. Prijde celolak auta + hodne detailu. A nazaver do kufur poradna hudba.
Pokud jste to docetli az sem, gratuluju a mate muj obdiv

[/color]