Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Jelikož plánuju přeplňování svýho motoru (D16Z5), tak sem si na něm teď nechával změřit tlaky, abych věděl jak na tom je.
Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.
Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?
Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5
Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.
Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?
Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5
www.jfperformance.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
no ona výměna kroužků bez vybrusu na motoru co má za sebou 200000km je oprava spíš na prodloužení posledního tažení.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
no bolo by dobre vedet, kolko ma ten motor "nabruseneeee"...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Podle tachometru, pokud nekecá, tak 150 000km.
www.jfperformance.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
zapomeň na přeplňovani dej motor do 200% kondice pořádnou GO s tím že ho na to turbo připraviš. Tím že ho tam daš teď jen urychlís jeho konec.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Libor12: jj s přeplňováním motoru v tomhle stavu sem se po dnešku už rozloučil, protože by to bylo uplně k ničemu a jen bych ten motor dřív odpálil. Nejspíš to udělám tak, že koupím ještě jeden motor. Ten v klidu zgenerálkuju a pak ho jen přehodím zpátky do auta a bude.
www.jfperformance.cz
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepl
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Volně přeloženo: dej mu za uši ať víš co vydrží 

" www.autowerks.cz "
Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Jinak někde může být prasklina. Studený to "fouká" a po ohřevu se to roztáhne a začne těsnit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"