Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od LJay »

Jelikož plánuju přeplňování svýho motoru (D16Z5), tak sem si na něm teď nechával změřit tlaky, abych věděl jak na tom je.

Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.

Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?

Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od Libor12 »

no ona výměna kroužků bez vybrusu na motoru co má za sebou 200000km je oprava spíš na prodloužení posledního tažení.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od JRD McLAREN »

no bolo by dobre vedet, kolko ma ten motor "nabruseneeee"...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od LJay »

Podle tachometru, pokud nekecá, tak 150 000km.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od Libor12 »

zapomeň na přeplňovani dej motor do 200% kondice pořádnou GO s tím že ho na to turbo připraviš. Tím že ho tam daš teď jen urychlís jeho konec.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od LJay »

Libor12: jj s přeplňováním motoru v tomhle stavu sem se po dnešku už rozloučil, protože by to bylo uplně k ničemu a jen bych ten motor dřív odpálil. Nejspíš to udělám tak, že koupím ještě jeden motor. Ten v klidu zgenerálkuju a pak ho jen přehodím zpátky do auta a bude.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepl

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od tholis »

Volně přeloženo: dej mu za uši ať víš co vydrží :D
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Příspěvek od Beaver »

Jinak někde může být prasklina. Studený to "fouká" a po ohřevu se to roztáhne a začne těsnit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“