no..ono ja netvrdim ze by sa mali montovat len do upravenych aut...
ale z celeho som mal dojem.. ze vseci sp ekuluju...
a nenajde sa jeden odvazny, co by si ich kupil a namontoval...
ja zase napr. mam upraveny motor, a v pohode facham na seriovych NGK....
pokial by som zistil ze mam nejake tie misfire, ci sa mi nadmerne skoro odpaluju kontakty..
tak az potom by som zacal patrat po inych svieckach...
..alebo teda ak mam prebytok penazi, tak nemudrujem, kupim vyskusam, uvidim..
(ale spravim to s vedomim, ze zlepsim zapalovanie, a nie ze pridam vykon)
neako podobne tomu tak bolo v mojom pripade s olejom, vyrobcom predpisany 10w40 bol po prvej ostrejsej
jazde tak zohriaty, ze na volnobehu poblikovala kontrolka oleja, a aj napriek tomu ze olej bol "novy"
tak bolo rozhodnute ze pojde von, a nasledovala patracka po nejakom xW50 ....
..tu su ludia schopny viest o tomto siahodlhe debaty na 13 stran...(v podstate o nicom..)
jeden clovek "na olej doplatil", zvisil vykon svojho Z16LET, olej nechal 5w30...
a po vylete po serpentinach po talianskych alpach skoncil s pridretym piestom a doskrabanym valcom ..(cize relativne dobre)
..potom mi dal za pravdu, ze ten olej 5w40 co som mu radil by bol asi lepsi..
takze take su moje skusenosti s SK tuning-for
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No vyber si. Hliník je lehčí, ale měď by měla mít lepší schopnost přenosu tepla. Však se mrkni do počítačů, tam je spousta kvalitních chladičů zrovna z mědi.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
nebudu zakládat zbytečně nové téma. potřeboval bych jinak rozměrově upravit chladič a zajímalo by mne jestli se dá někde koupit chladičove jádro prostě výplň. Neví někdo? Kdyžtak nějaký odkaz. Díky
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
dostal jsem nějaké reference na firmu co je dělá dle přání zákazníka tak to asi tak udelam. Kvůli tomu elektrickému čerpadlu a chladiči oleje bych potřeboval jinak upravit vývody,trochu ho zmenšit a udělat na něj i nějaké držaky se závitem. Mám možnost al svařování tak jsem si myslel to udělat sám.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
já si zrovna radiátor nechávám dělat, koupil jsem si ale jiný celkem přesný celohliník, s co největší plockou kterou potřebuji, a do té jedné části ze strany jsem si nechal vevařit průchod na trubku od IC , vypadá to šíleně, ale mohl jsem použít chladič o 8cm širší než by byl normálně, možná těch 8cm je k ničemu, ale pro jistotu, čím větší, tím klidnější spánek
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
vym že jde o chlazeni vzduchu ale mam problem nacpat IC pod naraznik budu muset asi řiznout krapitek do naraznikove vystuhy ktera je přivařena na aute muže to nejak narušit pevnost auta?nechci ji uplne uřiznout ale jen do polovičky