vačka a ventilové průžiny schrick

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

vačka a ventilové průžiny schrick

Příspěvek od tom28 »

Ahoj potřeboval bych trochu poradit popřípadě vyvětlit jak je to s ventilovýma pružinama. Uvažuji o koupi vačky 288/288 od firmy schrick a k tomu nabízí ventilové průžiny. Problém nastává v tom, že "jestli jsem to pochopil dobře doporučují buď průžiny single, nebo je tam i varianta vnitřních a vnějších průžin. Tato varianta je samozřejmě dražší. nevím v čem je systém dvou pružin lepší, nebo proč je tam m,ožnost obou variant.... díky
motor BMW M20B25 a tady je ten katalog http://www.schrick.com/dat/MK/Schrick2007E.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
BoboCali
Příspěvky: 117
Registrován: 12 zář 2008 21:00
Bydliště: okr.Mladá Boleslav

Re: vačka a ventilové průžiny schrick

Příspěvek od BoboCali »

Když to řeknu co nejjednodušeji tak jednoduchý pružiny to budou stíhat,ale dvojitý pružiny budou mít rychlejší reakci zpětné vazby a jsou tvrdší.Možná bych přece jen zvolil ty dvojité.Jde především o rozsah vysokých otáček-kapiš? A to buď rád že ti k tomu nedoporučují ještě AL misky.
Opel Calibra -zatím převrtaná C20XE-in progress: stavba kopie DTM. cca 400PS

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Re: vačka a ventilové průžiny schrick

Příspěvek od tom28 »

Možná z toho důvodu mi to přide divný...... proč tam nabízejí to i to...... vačkou je jasně stanoveno kolik to bude točit, tak kdyby ty single nestasčili proč by to nabízeli?????

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: vačka a ventilové průžiny schrick

Příspěvek od JRD McLAREN »

Pozri este v tom katalogu, ...
u akej "ostrejsej vacke" su este v ponuke oboje sady pruzin,
a k akej ostrej vacke su v ponuke uz len tie "Dual-Spring-Set" ..

EDITED:
skratene ..
Dual-spring-set budes moct pouzit aj v pripade, ze sa rozhodnes v buducnosti pre ostrejsiu vacku..
kde by ti potom uz nasledne single-spring-set nemusel stacit ...
(iste mozno bude pri dualkach treba kupit aj podlozky aj hlavicky pre struny)

nevyhovoval by napr. kvoli maximalnemu moznemu zdvihu, ci nizkej sile pruziny pri vysokych otackach,,
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“