tak jsi o půl roku staršíTaboo píše:NeLibor12 píše:Já tipoval emigraci v roce 1948. Doufám že Tě neurazilo že jsem z tebe udělal dědu. Pro mne je neci vek jen nepodstatne cislo a vetsinou ani nevim, co je za den, natoz pak, ktery se pise rok...
progrese tlaku ve válcích
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: progrese tlaku ve válcích
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
jo co je dnes zaden jsem zjistil až když me přitulkine zastavyla před odchodem do prace on už je dnes vejkend:-)
asi by me hodne překvapilo zadat firme v americe upravu auta a ty name začit česky a velice dobře česky a když
vidim jak pišeš klobouk dolu ja jsem čech a muj pravopis jen plače
asi by me hodne překvapilo zadat firme v americe upravu auta a ty name začit česky a velice dobře česky a když
vidim jak pišeš klobouk dolu ja jsem čech a muj pravopis jen plače
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
asi se budu muset taky začit učit nejakej jazyk abych nebyl jak trotl
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
kua to ja viem len trochu anglicky ..to este k tomu takto mizerne http://www.youtube.com/watch?v=Pe2vJx_Szcw..
co to rozumiem po nemecky, a inaaac som vprdeli...
co to rozumiem po nemecky, a inaaac som vprdeli...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
it is my favourite band, not my own...
they have one song in italian also ... http://www.youtube.com/watch?v=JiMEJtgx1Pc
so don't try to understand it...
they have one song in italian also ... http://www.youtube.com/watch?v=JiMEJtgx1Pc
so don't try to understand it...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: progrese tlaku ve válcích
samej kytarista koukám, a šachy hrajete taky jo 

IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
to ja neee...
tak maximalne slovensku hadzanu ...sem-tam ...
alebo slovny PING-PONG mi este celkom ide...
BTW: k tym tlakom vo valcoch... nejaky merak mi neviesh poradit...na meranie kompresie..
..co a kde kupit....
tak maximalne slovensku hadzanu ...sem-tam ...
alebo slovny PING-PONG mi este celkom ide...
BTW: k tym tlakom vo valcoch... nejaky merak mi neviesh poradit...na meranie kompresie..
..co a kde kupit....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: progrese tlaku ve válcích
kdesi tady jsou odkazy,JRD McLAREN píše:to ja neee...
tak maximalne slovensku hadzanu ...sem-tam ...
alebo slovny PING-PONG mi este celkom ide...
BTW: k tym tlakom vo valcoch... nejaky merak mi neviesh poradit...na meranie kompresie..
..co a kde kupit....
já hrával tak 10 let do třiadvaceti, pak jsem to zabalil, a ted jsem si znova pořídil elektriku a učím se znova sem tam něco co slyším, ale žádnej zázrak
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
mám doma nový nerozbalený od equos,s spoustou redukci. Omylem jsem objednal dva. Nabízel jsem ho v inzerci a nikdo ho nechtěl. Tak jestli máš zájem je tvůj.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
prosím tě napiš mi mail, jak jsi příští týden v práci, že bych se stavil na pokecLibor12 píše:mám doma nový nerozbalený od equos,s spoustou redukci. Omylem jsem objednal dva. Nabízel jsem ho v inzerci a nikdo ho nechtěl. Tak jestli máš zájem je tvůj.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: progrese tlaku ve válcích
k tym automobilkam.
pokial viem, tak velmi neradi kupuju akekolvek patenty.
a druha vec, nevznikol by dost velky problem s produkciou oxidou dusiku?
pokial viem, tak velmi neradi kupuju akekolvek patenty.
a druha vec, nevznikol by dost velky problem s produkciou oxidou dusiku?
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
Určitě to bude působit, jako že tomu nevěřím a ani nechci věřit, ale ptám se jen proto, že o tom nevím zdaleka tolik co vy a chci to trochu víc pochopit.
Pár krát jsem si to přečetl a vycházi mi tedy z toho spalování "chudé směsi" v malém spalovacím prostoru a motoru o vysokém kompresním poměru.......
Rychlost spalování, malo vznikajícího tepla apod je mi jasné. Ale jako zákon zachování energie a teorie o "perpetum mobile" nebo jak se to píše mi prostě připadá, že když je na vstupu malé množství paliva bude taky produkovat malé množství energie..... i když se změní tlak ve kterém se to odehrává. Už tím že motor bude mít vysoký kompresní poměr musí mít zákonite nekolikrát vetší zvihový oběm než je spalovací prostor. Když vemu v uvahu zapálení chudé směsi a pak naslednou "malou expolzi paliva" z dúvodu malého množství paliva vyjde mi že při pohybu pístu do dolní uvrati se prostor pro vyprodukovanou explozi natolik zvětší, že výsledný tlak bude pouze pokrývat ztráty způsobené třením. Navíc pro vytvoření takových kompresních tlaků bude spotřebováno taky velké množství energie........ prostě mi vychází že když kůň jede tak žere.....
Proto mi také přijde že turbomotory mají jiné vačky, časování........ protože turbo motor má malou statickou komresi tudíš velký spalovací prostor a nasledná expolze vytváří nemalé tlaky na dno pístu ještě před dolní uvratí...... oproti u NA motoru který svými vysokými otáčkami a zvýšenou kompresí začíná výplach poměrně brzo před dolní uvratí......... proto nechápů tu převratnou myšlenku........
jedině že by vačky byli natolik odlišné a docházelo k tak včasnému vyplachu a vlastně i sání že si to ani neumím představit.......
Pár krát jsem si to přečetl a vycházi mi tedy z toho spalování "chudé směsi" v malém spalovacím prostoru a motoru o vysokém kompresním poměru.......
Rychlost spalování, malo vznikajícího tepla apod je mi jasné. Ale jako zákon zachování energie a teorie o "perpetum mobile" nebo jak se to píše mi prostě připadá, že když je na vstupu malé množství paliva bude taky produkovat malé množství energie..... i když se změní tlak ve kterém se to odehrává. Už tím že motor bude mít vysoký kompresní poměr musí mít zákonite nekolikrát vetší zvihový oběm než je spalovací prostor. Když vemu v uvahu zapálení chudé směsi a pak naslednou "malou expolzi paliva" z dúvodu malého množství paliva vyjde mi že při pohybu pístu do dolní uvrati se prostor pro vyprodukovanou explozi natolik zvětší, že výsledný tlak bude pouze pokrývat ztráty způsobené třením. Navíc pro vytvoření takových kompresních tlaků bude spotřebováno taky velké množství energie........ prostě mi vychází že když kůň jede tak žere.....
Proto mi také přijde že turbomotory mají jiné vačky, časování........ protože turbo motor má malou statickou komresi tudíš velký spalovací prostor a nasledná expolze vytváří nemalé tlaky na dno pístu ještě před dolní uvratí...... oproti u NA motoru který svými vysokými otáčkami a zvýšenou kompresí začíná výplach poměrně brzo před dolní uvratí......... proto nechápů tu převratnou myšlenku........
jedině že by vačky byli natolik odlišné a docházelo k tak včasnému vyplachu a vlastně i sání že si to ani neumím představit.......
Re: progrese tlaku ve válcích
tak právě to co si neumíš představit si zkus představit a jsi skoro doma
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 11:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
...aj keby ten vykon mal byt z pociatku mensi, nez bol povodne, tak za usetrenie polovice mnozstva paliva by to urcite stalo ....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 12:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
To by zakonite znamenalo, ze kompresni pomer a nasledovny kompresni tlak nemaji na vykon motoru zadny vliv - a naopak, cim nizsi kompresni tlak a proto nizsi parazitni ztraty BTDC, tim lepe, protoze vsechna energie tlacici pist dolu prichazi pouze z paliva, takze nejucinejsi motor by mel mit compresi 1:1 a kompresni tlak 0 PSI
Ne v tom jsi mě nepochopil........ Je jasné že komprese má zasadní vliv na učinnost "výkon" motoru. Jen jsem tím chtěl říci že i když bude motor pracovat s chudou směsí bude prostě produkovat malé množství energie a je vlastně jedno jestli má motor takovou či onakou kompresi. prostě že určité množství paliva prostě vyprodukuje jen určité množství energie a nikdy vyžší. A to že když motor ma vyprodukovat třeba dvoujnásobně vyšší kompresní tlak "spotřebuje taky zákonitě více energie z předchozí exploze k dosažení tak velkého kopresního tlaku. tak nějak jsem to myslel.
Ale asi už chápu co je tím vším myšleno...... to že čím vyžší kompresní poměr motor má tím i vetší vlastní efektivitu. takže motor s vyžším kompresním motorem se muže rovnat vykonnostně motoru s bežnou kompresí ale s podstatně menší spotřebou paliva......
No jo no hold někdy to nepochopím hned
Ne v tom jsi mě nepochopil........ Je jasné že komprese má zasadní vliv na učinnost "výkon" motoru. Jen jsem tím chtěl říci že i když bude motor pracovat s chudou směsí bude prostě produkovat malé množství energie a je vlastně jedno jestli má motor takovou či onakou kompresi. prostě že určité množství paliva prostě vyprodukuje jen určité množství energie a nikdy vyžší. A to že když motor ma vyprodukovat třeba dvoujnásobně vyšší kompresní tlak "spotřebuje taky zákonitě více energie z předchozí exploze k dosažení tak velkého kopresního tlaku. tak nějak jsem to myslel.
Ale asi už chápu co je tím vším myšleno...... to že čím vyžší kompresní poměr motor má tím i vetší vlastní efektivitu. takže motor s vyžším kompresním motorem se muže rovnat vykonnostně motoru s bežnou kompresí ale s podstatně menší spotřebou paliva......
No jo no hold někdy to nepochopím hned

Re: progrese tlaku ve válcích
takže už teď chápu proč Tě to moc nezajímalo...
nejsi člověk který vytváří usporné a ekonomické motory 


- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
není to o ničem jiném než o zvýšení účinnosti motoru. V současné době i ty nejlepší benzínové motory pracují někde kolem 35%. Diesely jsou na tom trochu lépe cca 42%. Jde prostě o to jak co nejvíce energie vzniklé hořením převést na energií mechanickou. V současné době ji kolem 60% odchází v podobě tepla výfukem a chlazením .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 12:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
teď řeknu asi hroznou kravinu.... ale někde jsem četl že při detonačním hoření se čelo plamene šíří nekolika násobně rychleji než při bežném spalování. vysledný nárůst tlaku není píst schopen zpracovat a končí to tak jak to končí.......pokud je to tak, byla by preci cesta zkonstruovat motor, který by byl schopen toto super rychlé hoření využít ne????? Preci sílá která dokáze zničit behem nekolika cyklů celý motor je fakt Síla s velkým S..........
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
od toho se to jmenuje spalovací motor. Držíš pod kontrolou hoření a tlak plynule vzrůstá a klesá. Detonace je zkrátka výbuch s nekontrolovatelným nárůstem tlaku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: progrese tlaku ve válcích
jasně já vím.......... nemyslel jsme to ve vztahu s bežným motorem........ ale to už je moc velky ufo.....
to jen že když už tady došlo na tu efektivitu 


Re: progrese tlaku ve válcích
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 12:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: progrese tlaku ve válcích
Zdravim, omluva, ze lehce odbocim od tematu, i kdyz.... Asi Taboo bych se chtel zeptat na zkusenosti s fi Optrand, co se tyce spolehlivosti a duvery
Uz pres 5 tydnu mam u nich objednanu merici svicku se senzorem za skoro 1500USD (puvodni termin dodani 3-4tydny) a zatim se nejak nemaji k moc nicemu, pouze mne minuly tyden po dvou mailech suse napsali, ze nedostali pozadovane dily a ze mne budou zasilku posilat tento tyden. Ovsem opet bez reakce. Lehce se zacinam strachovat o svy dolary..... Diky.

Opel AstraF 2.0t - 270kW
Re: progrese tlaku ve válcích
Se zajimavou myšlenkou přícházejí nové přeplňované motory s přímým vstřikem paliva. Při plném zatížení v nízkých otáčkách motoru používají velké překrytí sacích a výfukových ventilů. To vede při velice efektním přeplňování k dobrému výplachu spalovacího prostoru čistým vzduchem bez paliva. Po zavření výfukového ventilu je pak započato vstřikování paliva. Tohle vše by mělo zaručovat dobrý výkon za slušnou spotřebu palivaTaboo píše:Proste ne vyssiho, ale identickeho vykonu za pouziti nizsiho mnozstvi paliva diky lepsimu vyplachu spalovacich komor, effektivnejsimu plneni valcu, effektivnejsimu spaleni nasate smese a zvysenim kompresnich tlaku, coz by se dalo v oblasti dnesnich spalovacich motoru pokladat za pomerne vyznamne a zpusob, kterym toho bylo dosazeno za velice neorthodoxni.

Každopádně tohle téma me velice zaujalo a skláním se před před tvými znalostmi Taboo, jak technickými tak i jazykovými

323 GTX BG
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
Tak aby jsme oživili trochu téma.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP