Kde je chyba? Rádio jsem zapojil na ty standardní konektory ( jeden pro repráky, druhý pro napájení/baterku/anténu/zem ), barvy kabelů i označení na těch konektorech souhlasilo s tím co jde z auta i s tím co jde z rádia. A vůbec žádná reakce. Rádio se ani nezaplo (ani při nastartovaném autě, ani z baterky), přitom dle pozdějších jiskřiček (kdy kabel antény lehce škrtl o kovový rámeček) do něj proud jistě šel Jak říkám - byly tam již minimálně 2 předchozí neorigo rádia se kterými problém nebyl (krom toho že byly staré nebo soc Blaupunkt/Sencor). Proto mne zajímá kde může být problém?
Pojistka na rádiu (10A) je ok, na pojistku v autě jsem pravda nekoukal, ale nové rádio jsem instaloval hned po demontáži toho předchozího, tak kdy by měla pojistka vyskočit?
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Hele, taky mám tohle rádio a zrovna jsem koukal, že nějak moc hřeje. Za 5 min. je ten zadní chladič pěkně horký. Mám ještě Pioneera, ten to nedělá. Mohl bys to zkusit, jak ti to "topí", pls?
(montoval jsem ho do jinýho auta a zkoušel jsem co líp hraje, tak proto to náhodou vím).
Jo, aspoň to moje taky pěkně žere i když je vyplý (skoro 0,1A), takže jestli ho nemáš připojený přes ACC, tak bacha ať ti nevycucne baterku.