Civic 6G jsem měl v 1.4iS a auto vydrželo neskutečné věci. Ale žádný extra žihadlo to není. V 1.5 VTEC je to až neuvěřitelně úsporné. Dlouhé trasy za cca 5/100 a když se na to šláplo, tak to docela jelo. Pak jsem ještě chvíli jezdil v 1.8VTEC 124kw a ten jel moc pěkně. Ale do 3D a 4D se nedával. A angličana bych nekupoval.
Na 1.6 vti 118kw asi cenově nedosáhneš, ale ta 1.5i VTEC je příjemná, úsporná a s tunovým autem i trochu jedoucí.
ad Clio RS: To jsem ještě před nedávnem měl. Rozhodně nebylo za 70 a rozhodně bych ho už nechtěl provozovat jako daily driver a servisovat ho. Znám se s minulým, i současným majitelem a to auto stálo za 30tkm cca 200 litrů víceméně na spotřebáku
zatím mám jako favorita hondu prelude (z tech obrázků co tu jsou je to ta modrá), a nebo civica 6g asi s tim vtec motorem, zitra se kouknu na kolik vychazeji díly a uvidí se
co se týče těch preludů okolo roku 1993, nevím jaké je to generace, trpí ty auta něčím? to samý prelude okolo roku 1999 jaký motor by byl nej? myslím si že 2.0 by mi stačil, ale jestli je něco spolehlivějčího tak se možná nechám ukecat
dál to samý u civiku 6generace ať už sedan nabo hatchback, nej motor? trpí na něco? atd. nevím o hondách vůbec nic nikdy jsem se o ně nezajímal, tak díky za reakce
Ad Civic: Motory jsou spolehlivé všechny. 1.4i bez VTECu snad ani zničit nejde, 1.5 VTEC vydrží hodně, ale je otázka, v jakém stavu bude po 15 letech provozu. 1.6vti je asi nejzajímavější volba, točivý, výkonný, hravý... Všeobecně by neměl být motor vůbec problém. Koukej hlavně na korozi a stav auta. Je jen velmi málo Civiců, které nebyly zbořeny...
ad Prelude: Auto jako takové je výborné. 4g (široká světla) a 5g vysoká světla. Opět by auto nemělo mít zásadní problém kromě koroze. U silnějších motorů 2.2i a 2.3i u 4g a 2.2i u 5g byla zadní náprava natáčecí. Jak u 4g nevím, ale u 5g s tím byly ze začátku výroby trochu potíže. To by Tě ale trápit nemělo, protože to vyřešil první majitel a pak už to fungovalo. Otázkou opět je, v jakém je to stavu po 15 - 20 letech.
Kdybych si měl vybrat, tak rozhodně sáhnu po 5g s 2.2VTEC. V té jsem něco najezdil a to auto umí opravdu hodně a díky zadní nápravě umí být pekelně rychlé v zatáčkách a přitom velmi komfortní při delších přesunech. A vůči 2.0i je úspornější, charakternější, výkonnější a vybavenější.
Jen pozor na ceny náhradních dílů. Vůči Civicu, na který je levných dílů 3 (_!_), je to horší. Někdy o dost.
díky moc ještě jsem na internetu narazil na fiat coupe 2.0 20v turbo, to bude asi hezke svezeni, ale co díly a ostatní věci okolo, má ho někdo? zkušenosti?
Bud sehnat zachovalou P10, nebo jit uz do novejsi P11. Oba vozy maji temer shodne motory (2.0i 16v 110kw) a perfektni podvozky.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Bud sehnat zachovalou P10, nebo jit uz do novejsi P11. Oba vozy maji temer shodne motory (2.0i 16v 110kw) a perfektni podvozky.
ahoj, mas nejake osobni zkusenosti s tou primerou gt p11? cetl jsem nejake recenze a zda se jako spolehlive a rychle auto. Prosim o vic info a nejvetsich chybach tech primer, dekuji
Bud sehnat zachovalou P10, nebo jit uz do novejsi P11. Oba vozy maji temer shodne motory (2.0i 16v 110kw) a perfektni podvozky.
ahoj, mas nejake osobni zkusenosti s tou primerou gt p11? cetl jsem nejake recenze a zda se jako spolehlive a rychle auto. Prosim o vic info a nejvetsich chybach tech primer, dekuji
Osobni zkusenost s P11 sice mam, ale kratkou na to abych mohl hodnotit. S P10 jezdim ted druhou nebo treti sezonu. Pouzivam to jako auto na bezne jezdeni k SX. Kazdy den do prace + vikendy jizdy na vysocinu. Nikde me nenechalo, podvozkove perfektni.
Mezi klady bych pripocetl velky vnitrni prostor, velky kufr a vzhledem k rozmerum auta nizkou vahu (cca 1250-1300kg). P11 je bezpecnejsi, ale take o 100kg tezsi. Vzhledem k tomu ze SX stavim uz asi 4 roky, potreboval jsem neco co mi vynahradi aspon trosku svezeni a v tom jsem s primerou spokojeny. Kdyz potrebuju neco odvezt, tak odvezu a kdyz se chci povozit, dokaze to na okreskach potrapit i mnohem mladsi auta podobne tridy.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98