Dejv píše:
jako dlouholéteho uživatele T4řek, by mě zajímalo jak je možný, nedát olej do diferenciálu ve skříni,kde se to zvlášť nenalejvá? tzn prostě naleju olej do převodovky a na měrce buď je správná hladina,nebo špatná a do diffu to musí dotéct...nebo automat má diferenciál oddělený simeriingem a olej se v něm mění zvlášť?
automat ma dve naplne
Rudi píše:
zvooky píše:Opačne...ja klasiku TDI 102 PS a V12 VR6 automatku...
bože, kdo mu to vnutil? to muselo bejt za babku pomalu ne? mám 150PS a možná by i tý VR6 natřela, kor když to má v automatu, tam může bejt jediná výhoda zvouček, ale spolehlivost ta tam...
tak ja nako nejsem naftovej...tohle je v plynu a spotreba do 20l/100km a to jsem ho jeste nestihl seridit....ja mel spoustu automatovych aut a nikdy zadny problem....
F.l.a.n.e.l. píše:
to je tim, ze jsem si to nechal delat jsem zvedav jak se postavi ten co ji repasoval k tomu, ze tam nedal olej do difu a cela prevodovka vydrzela cca. 500km
NO TAK TADY SNAD SE NEDÁ UVAŽOVAT JAK SE K TOMU POSTAVÍ ALE ŽE TO OPRAVÍ NEBO VYMĚNÍ NE?[/quote]
Mno z toho ja mam prave obavy, ze to nedopadne nijak...pac to je jeste pres jednoho typa
Mitsu moc pěkné, u tohodle auta mi sedí i ty barvy. Jen bych pouvažoval o bočních lištách - lakované hrany na náraznících na ně moc nenavazují. Jinak pěkné
Ilegal: Tome tak Audina je moc moc pekna a je s LPG vsechno OK? Cetl jsem na audiklubu nektere komplikace,a le asi je to o tom kdo to montuje a jak kvalitni
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Berry píše:Nas soused ho mel ve 4.7 V8 automat vybava Limited (krasna tmava-vinova metaliza) a musim rict, ze na takovy kolos to vubec nejelo spatne
A za kolik s tim, tak jezdi tata s tou 3.1TD?
Asi +/- za 11/100km. Taky máme Limited na výbavu se nedá stěžovat u tohohle auta
Dejv: Záleží na prvním majiteli jak se k autu choval a pak to tak vypadá. Tak že taky Jeepař
Tak to kdyz si vezmes, ze prumer u toho 4.7 V8 je nejaky +/- 14L, nekdo rika vic nekdo min, asi zalezi na stavu auta a na stylu jizdy, a ten motor je myslim spolehlivejsi, tak pak asi rozhodovani to nekdy pomuze a nebo to hodi do GASu i kdyz toho ja zastance nejsem
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Stanley píše:creater: nový z ABS plastu (lamino néé) E39 M5 necelých 6k.
jj, jí vím, na aukru je novej, se všema plastama a lištama za 5 z ABS plastu ale nevím jak pasuje, to bude nějaká čína asik http://auto.aukro.cz/predni-naraznik-bm ... 12481.html" onclick="window.open(this.href);return false;
za 8 mi ho nabízeli na bmw klubu použitej originál...
"Hledám dívku do 25 let na anální sex, časem možná něco víc"
Iinfo pro Ilegala: Tome ty mas Audi A8 D2 před FL, tudiz ti to pujde zmenit vyska pres diagnostiku! ALE u Audi A8 D2 po FL jiz pres diagnostiku nelze zmenit svetlou vysku na takove minimum, tam se to resi jinak, muzu dat info po SZ, ale jelikoz nemas po FL, tak neni co resit
Přílohy
Obraz05021.jpg (72.49 KiB) Zobrazeno 1487 x
Obraz05031.jpg (70.22 KiB) Zobrazeno 1487 x
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange