Piesty pre C20XE - CR11.6

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od JRD McLAREN »

ludia mam dotaz hlavne na tych co maju atmo (NA) motory..
kedze je tu dost velka pravdepodobnost, ze ma caka za vybrus,
rozmyslam nad kupov kovanych piestov z vyssim kompresnym pomerom...

chcem sa spytat, ze jak by to bolo s "pouzitelnosotu" motora v beznej prevadzke,
a tiez aj pripadnym ladenim motora pri pouziti piestov s CR 11.6

sa mi celkom zapacili piesty Accralite "race-top" http://www.accralite.com/accralite/Sear ... t=1284xc87" onclick="window.open(this.href);return false;
(narozdiel od Woessnerov, JP, ktore maju udany CR12.5 ..)

pripadne ma Accretile aj piesty s CR 11.0 http://www.accralite.com/accralite/Sear ... t=1283xc87" onclick="window.open(this.href);return false;

tak ze ktore by ste mi tak doporucili ..??

EDITED: seriove CR je 10.5
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od Libor12 »

moje 4ag má cr 14.2:1 a nemám s tím vůbec žádný problém. Problémem byla teplota motoru - vyšší tlak vyšší teplota ale to už je vyřešeno upgrade chlazení. Doporučují nechat si udělat pisty od CP. Vynikající poměr kvalita cena.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od JRD McLAREN »

cena tychto je cca 90lib za kus..
kolko stali CP ..?? (klidne sz)

tieto maju o cca 2.53mm hlbsie zapuste na ventily, co sa mi tiez hodi..
a v UK su dost popularne, skoro ako Omega Pistons..
pokial budem muset robit vybrus, tak uz kupim kovane piesty, kedze cenovy rozdiel
neni az taky velky (KS ci MAHLE su asi o 1/4 ci 1/3 lacnejsie)

chladenie mi zatial postacovalo aj zo seriovym chladicom,
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od JRD McLAREN »

taaaak a este jedna otazka...

jako to je s detonaciami ...??
ze ked tam natankujem 95ku benal.. podari sa mi prejst aspon po prvu zatacku ..??

som dneska bol dohadovat pripadnu brzdu a pod..
a bolo mi povedane, na to ako mam ja upraveny motor,
a na co ho pouzivam, nebudem potrebovat piesty z vysokou kompresiou...
a ze cca 11.0 : 1 mi bude bohate stacit...

(kua to vzdy tak dopadne, ked si idem niekomu po rady :zapomel: )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od honza 2.0 16v »

řeknu ti to takhle...


angláni na můj typ motoru používaj KP od 9-11:1 (2l NA 8v.. dle použitý vačky) a 10,5:1 což je serie až 13:1 pro TOP 2L 16v motory... běžně ale jedou 10,5-11,6:1 a už s tím 11,6 dosahujou motory výkonů přes 260PS... dle použité vačky, výfuku, sacího potrubí, úpravy hlavy...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Piesty pre C20XE - CR11.6

Příspěvek od JRD McLAREN »

jj.. anglani..
tam som toho dost nacital, tiez bezne pouzivaju KP 12.5 s Omega Pistons od SBD ci QED

takze zostavam pri mojom vybere Accralite KP11.6, a ako ma dneska ujistil vyrobca,
tak HIGH-DOME piest je mozne neskor kedykolvek zrovnat na FLAT-TYPE
takze KP bude okolo 11:1, co nieje potom oproti serii 10.5:1 az taky velky rozdiel..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“