Zkušenost s brzdama Hart Sport

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Kluci nemáte někdo zkušenost s brzdama Hart? Pry jsou to polaci a dělají to dost precizně a hlavně levně což nejde moc dohromady. Kdyby někdo měl, znal, věděl....cokoliv tak pište

Chcu to na O1 RS - nejsem zavodnik (sem tam to samozřejmě protáhnu), ale nerad bych je po 2000km měnil (zvlnění). Jinak jdu do vrtanych Zimmermann.
Přílohy
hart sport.jpg
hart sport.jpg (76.96 KiB) Zobrazeno 6795 x
hart sport2.jpg
hart sport2.jpg (88.94 KiB) Zobrazeno 6795 x
hart sport3.jpg
hart sport3.jpg (82.25 KiB) Zobrazeno 6795 x
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od barry »

Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

barry píše:Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?
Proc ne Zimmermann? Spatna zkusenost? Mel jsem a spokojenost a koutoc 312mm vyjde na 1790,- coz neni zle na to kolik to stalo kdysi.
Cenu Hart budu vedet behem tydne, ale klasika 256 a 280 je tusim pod tisic kc jestli jsem to dobre pochopil, kdyz jsem se bavil s mechosem (mam od nej slevy).

Dva lidi je maji na GIII (256 nebo 280) a spoko, ale nejsou to zavodnici, jinak vypadaji velice slusne na zivo tak me zajima jestli se s nimi nekdo setkal. Kdyby vydrzely treba 30tis km tak mi to staci to mam na 3-4roky s mym jezdenim a za tu dobu auto mit ani nebudu, spise mi jde o to, aby hned nezvadly a nezkroutily se...
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Beaver »

Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Beaver píše:Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.
Proč? protože popraskaji kolem děr? Zimmermanny už jsem měl a neměl jsem problem. S8, Porsche atd maji vrtane kotouče a sposta dalších aut taky tak kde je problem?
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Jord »

sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby
...

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Berry »

F.l.a.n.e.l. píše:no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D
Jak pise flanel, jukni i na rozdil klidne A4 a S4 take RS4, to je proste jina liga, ten material proste je cenove znat :wink:
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

awaj12
Příspěvky: 788
Registrován: 17 říj 2007 07:04

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od awaj12 »

Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

awaj12 píše:Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...
Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Jord píše:sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby
Nepotrebuju vicepistky ani vetsi kotouc, myslim, ze 312mm bohate postacuje. Nove brzdy jsou potreba, ale kotouce a desky budou stacit bohate :-) verim, ze brzdy z cupry budou brzdit o neco lepe, ale jejich potencial zatim nepotrebuju, mel jsem plany dostat RS na 250-260ps, ale za ty prachy mi tech 50koni nestoji. To lepsi prodat RS a pridat prachy a koupit neco co ma treba 260-300ps...
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Butcher »

Praskaji i na Porsche a kdekoliv jinde...vrtany kotouce maji smysl jen na zavodnim aute ktery lita po okruhu a ma za sebou sponzory, kteri si muzou dovolit hned po objeveni prasklin(coz muze byt pekne brzo), nasadit kotouce novy...ani WRC nemaji derovany kotouce :?: ...ani ja ne :lol:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 18:18, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Beaver »

G3-Lower píše:Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...
200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Beaver píše:
G3-Lower píše:Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...
200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.
Vubec se nechcu hadat o vykonech aut, RS neni raketa to uz jsem psal. Ano vrtane kotouce chcu i kvuli vzhledu jako vetsina lidi co je ma, protoze to vypada hypersupersportovne i na aute se 75ps :D

Najedu autem tak 8-10tis km rocne max. Na zimu mam druhe auto takze kdybych po 30tis km (cca 3roky) menil desky nebo i kotouce tak me to moc nese*e. Mam to auto pro radost na jezdeni do prace a zpet a sem tam nejaky vylet. Nezivi me.

Chtel jsem zjiskat zkusenosti s kotouci HART SPORT a dostal jsem sadu, ze vrtane je na h*vno, ze obyc ATE je nejlepsi takze jsem se toho moc nedozvedel.
Slo mi o to jestli nekdo Hart sport jezdil at nejsem testovaci manicka :D Jak rekl kolega flanel: Brzdit bude vse a je to jen o tom jak se k brzdam chovas (brzdeni 200 - 20km/h atp) a verim, ze v tomdle ma pravdu a zkrouti se kdejake kotouce, kdyz dostanou cocku z nejakych serpentin atd.
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

TomGTI
Příspěvky: 43
Registrován: 12 lis 2009 15:19

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od TomGTI »

Ty kotouče Hart Sport jsme dostali na vyzkoušení,máme je na autě s kterým jezdíme závody,i při opakovaném plném brždění na letištní ploše z maximální rychlosti na nulu pří zkoušení auta,či na erzetě se zatím neprojevilo nějáké pokroucení,párkrát hrály všema barvama,jediná vada na kráse je jak už tu padlo to že klasicky popraskají u toho kde jsou navrtané.Myslím si ale že na běžné a občasné svižné ježdění plně dostačující pokud se ti líbí i jejich vzhled.

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

TomGTI: díky za info! Konečně názor od někoho kdo je má na autě ne od "jedna paní povídala" že jedině brembo atd :D
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

TomGTI
Příspěvky: 43
Registrován: 12 lis 2009 15:19

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od TomGTI »

Ještě jsem zapoměl dodat že za tu cenu je to podlě mě dobrá koupě.Naopak špatnou zkušenost mám s kotouči Brembo Max,nevím jestli je k nim potřeba závodní desky ale měl jsem na nich desky od tří výrobců a brzdný účinek byl nula ani jsem nezablokoval kola,podlě mě by ale měly fungova i s obyčejnýma deskama,vím že je jezdí několik lidí a všichni jsou velice spokojení ale jezdí je na sportovních či závodních deskách,tak nevím,možná jsem měl nějáký špatný kus a rezaví stejně jako obyč.kotouč i přes jejich High-tech černou barvu :D

LowBoost
Příspěvky: 30
Registrován: 12 bře 2011 01:35

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od LowBoost »

mužete hodit info kdo je prodává, případne kdo je importuje do čech ?
Díly na JPN , korea a nově i EU vozy - emial Idaho(at)dicompracing.com nebo SZ zde na foru.
Montáž zakoupených dílů za zvýhodněné ceny na naší dílně.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od JRD McLAREN »

BTW: po 10tkm a par okruhoch, slalomoch, sprintoch.

Obrázek

na IMAGE su dobre...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 18:18, celkem upraveno 1 x.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od blázen »

ty na té fotce jsou teda pěkně domrdaný.. to jsi brzdil čím?
já mám sjetý na superbu a drží v pohodě.. nic neprasklý.. jsou to tuším bremba

možná by pomohlo kotouče nechat zmrazit..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Beaver »

Ehhhh, ty otvory vrtání takhle blízko vnitřní hrany... to prostě musí prasknout už z principu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Eon
Příspěvky: 112
Registrován: 13 zář 2008 21:55
Bydliště: Zlín

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Eon »

Beaver: Taky si říkám, že výrobce asi moc nepřemýšlel :D
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od xciba »

ja mam taky derovane od te doby co se auto koupilo a zatim zadnej problem zadne praskliny jsou fakt dobre vzhledove ale opravdu to zere desky:D
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od JRD McLAREN »

G3-Lower píše:Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...
budem rad, ked sem casom das nejake info ci fotky tych tvojich kotucov..

tie moje jaksik po tych skoro dvoch rokoch a jazdeni po kdejakych "hobby-racingoch" dopadli tak jak dopadli...
je tam vidiet tepelna unava materialu, dosticky som zodral hadam aj stvore.. ..
ked boli nove, tak oproti povodnym to brzdilo super.... ale...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od elviiis »

Tak popraskaly by i kvalitni kotouce o tom zadne ze jsou tohle sracky o tom take zadna... ze jsou designove v hajzlu o tom take zadna ta dira zasahujici vnitrniho radiusu to je engenering jak prase :lol: kdyz uz tak drazkovane ale ne derovane... totiz vseci mimo jine zapominate na to ze ty ferrari apd maji diry stejneho prumeru ale kotouc o 100mm v prumeru vetsi... ty brzdy maji pri zahrati tak velkou teplotu ze plocha navic kterou ziskas odvrtanim neni schopna vyvazit uber materialu natoz tak prispet k schlazeni... ja ma na sve toyote brzdy o prumeru 325mm a 4pistky od wilvood a svete div se mam hladky kotouc bez drazek a direk :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Takze Hart Sport jsem v 312x25 5x100 nesehnal takze jsem objednal Zimmermann + textar desky tak uvidime...
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Beaver »

Komu není rady, až se ucho utrhne... :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“