Zapojil jsem tedy mozkovnu a jako jediný možný řešení mi vyvstalo tohle.
Otázkou je, zda to bude mít smysl se do toho pouštět. Zadek ten je jednoduchej, stočí se ta čelní hrana, masa je tam vcelku dost, nějakejch 16mm, takže když bych vzal dolu 6, 10mm by tam zbylo. Předek rozměřenej nemám ale počítám, že by to tam mohlo vycházet podobně. Nicméně by s touhle úpravou bych musel řešit i podložku pod držák třmenu ve stejný tloušťce, o kolik bych ubral na náboji, abych zachoval souosost kotouče a třmenu. Jedinej větší zádrhel očekávám na předních kotoučích, že se pravděpodobně budou dotýkat těhlice (vyznačeno kroužkem). Nestudoval jsem to ještě, takže si nejsem jistej, kolik tam je místa a jestli by se to dalo nějak ubrat na něhlici. Třetí částí jsou kola - tam je masa cca 10mm, takže kdybych ubral 4 mm, mohlo by to bejt ještě bezpečný...??
Těmahle korekcema bych se dostal na et 25 a už by to snížení mohlo bejt funkční podle mejch představ.....
A nebo je to celý blbost a nemá smysl se do toho pouštět?
