Nastavení Gizzmo IBC

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
hasa
Příspěvky: 225
Registrován: 25 zář 2008 15:56
Bydliště: Praha

Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od hasa »

Ahoj, prosím zkušenější o radu - potřeboval bych poradit s nastavením boost controlleru od Gizzma. Ano, mám manuál zde:

http://www.gizzmoelectronics.com/pdf/IB ... uction.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

a ano, mám i návod pro blbečky :lol: zde: http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=231510" onclick="window.open(this.href);return false;

Je to na Celica GT4 ST205. Dle návodu chápu, jak navolit různé tlaky pod level 1-4, ale nerozumím té stupnici "GAIN" a "DUTY". V návodu se píše o stupnici 10-90 u DUTY, což jsou pravděpodobně procenta, ale netuším, v jaké stupnici/měřítku se pohybujeme.

Jinými slovy, chci se dostat do fáze, kdy mám na IBC nastaveny pod 1 max. tlak, který je někde těsně pod 1.1 bar (ten využívat výjimečně), pod 2 mít méně, třeba 0,95 bar, pod 3 0,9 a pod 4 0.85 na běžné ježdění. Zkoušel jsem různé nastavení, ale na takovéto hodnoty jsem se nedostal...

Chápu to ale tak, že pokud mi IBC ukázal "referenční tlak" řekněme 0,8b, měl bych nastavit duty na 35, abych se dostal na 1.08 (0,8x1,35=1,08)? Je to tak? Kolik pak GAIN? Pod 10? Nerad bych to přefoukl...

Nemáte někdo tento IBC, resp. nenastavoval to někdo?

Moc děkuju, případně rád se za někým šikovným z Prahy a okolí vydám osobně.

Háša
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205

Uživatelský avatar
hasa
Příspěvky: 225
Registrován: 25 zář 2008 15:56
Bydliště: Praha

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od hasa »

Tak chlapy, nikdo nic? Neříkejte mi, že nikdo nemá tenhle IBC v autě...
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205

Al3x
Příspěvky: 39
Registrován: 28 říj 2006 17:23

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od Al3x »

smazáno
Naposledy upravil(a) Al3x dne 15 bře 2012 18:17, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hasa
Příspěvky: 225
Registrován: 25 zář 2008 15:56
Bydliště: Praha

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od hasa »

Díky za reakci. Mě jde právě o ty poměry. Pochopil jsem, že Duty je v % čas aktivace solenoidu aby držel zavřenou WG. Tím zhruba nastavíš plnící tlak a gain je na doladení maximalního plnícího tlaku tak aby ti ecu neskocila do fuel cut.

Dokážeš ale poradit s konkrétním nastavením, nebo je to zkrátka pokus omyl? Když mám referenční tlak 0.8 bar a chci se dostat pod nastavením "1" na řekněme 1 bar, odpovídá duty 25%? Tj. 0.8 x 1.25 = 1? Nějaké přesné doporočení ke Gainu? Ano, četl jsem, že má být pod 10 a samozřejmě vždy nižsí než duty.

Může to být takto?

1 - 1 bar - duty 25, gain 6
2 - 0,9 bar - duty 15, gain 5
3 - 0,8 bar - duty 5, gain 4

Jde mi o to, zda v % čas aktivace solenoidu odpovídá reálným procentům viz výše...

Děkuju za odpověď...
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205

Al3x
Příspěvky: 39
Registrován: 28 říj 2006 17:23

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od Al3x »

smazáno
Naposledy upravil(a) Al3x dne 15 bře 2012 18:17, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hasa
Příspěvky: 225
Registrován: 25 zář 2008 15:56
Bydliště: Praha

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od hasa »

Dobře, díky, jen se právě bojím, abych to nepřefouk :lol:
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205

Al3x
Příspěvky: 39
Registrován: 28 říj 2006 17:23

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od Al3x »

smazáno
Naposledy upravil(a) Al3x dne 15 bře 2012 18:18, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hasa
Příspěvky: 225
Registrován: 25 zář 2008 15:56
Bydliště: Praha

Re: Nastavení Gizzmo IBC

Příspěvek od hasa »

díky, jj, na budíky samozřejmě koukat budu...

Díky, tvůj stroj je taky pecka 8)
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“