progrese tlaku ve válcích

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od JRD McLAREN »

pekne si to zeditoval..

BTW: celkom pekne vysledky...
uz teda len poriesit to EGT.....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: progrese tlaku ve válcích

Příspěvek od Libor12 »

editoval jsem to proto,že údaje spotřeby nebyly přesné. Nicméně důležité jsou dva fakty. Tu chudou směs je nejlépe zapálit naráz v co největší ploše což by bez plazmoveho modulu nebylo možné,při jeho vypnutí prostě klasická jiskra nestačí. Důvod bych viděl možná ve špatně promisene směsi nebo její soustředění mimo elektrodu svíčky. Jediné co se nepotvrdilo je to egt. I když rychleji shori tak za většího tlaku a i tak tu teplotu stačí předat okolí. Ještě mne napadlo předělat časování výfuku a otevírat ventily o něco dříve. Jenže ani to pravděpodobně nebude dostatečně efektivní v hi rpm.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“