pekne si to zeditoval..
BTW: celkom pekne vysledky...
uz teda len poriesit to EGT.....
progrese tlaku ve válcích
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: progrese tlaku ve válcích
editoval jsem to proto,že údaje spotřeby nebyly přesné. Nicméně důležité jsou dva fakty. Tu chudou směs je nejlépe zapálit naráz v co největší ploše což by bez plazmoveho modulu nebylo možné,při jeho vypnutí prostě klasická jiskra nestačí. Důvod bych viděl možná ve špatně promisene směsi nebo její soustředění mimo elektrodu svíčky. Jediné co se nepotvrdilo je to egt. I když rychleji shori tak za většího tlaku a i tak tu teplotu stačí předat okolí. Ještě mne napadlo předělat časování výfuku a otevírat ventily o něco dříve. Jenže ani to pravděpodobně nebude dostatečně efektivní v hi rpm.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP