Pokud je to do takto starsiho model, tak rozhodne rotacka a ono vlastne ani nic jineho tam nejde, pak pokud by byl GIV, Bora, Passik B5/5,5, nebo A4 B5, tak tam uz jsou jine a taky pozor treba na prvni TDI PD, tedy TDI se sdruzenym vstrikovacem, ty prvni byly verze AJM a AHK, myslim ze te prvni odchazely ty vstriky, ale tak je to koncern a dily na to jsou s prehledem sehnatelne a za rozumnou cenu.
U rotacek se neda zas tak sahnout vedle rozdil mezi 66Kw a 81Kw obecne vzato - jine vstriky, turbo (lopatky v nem a reguluje je ventil N75 - obcas odejde a lidi vystrasi, ze turbo je KO,ale neni

VAG pozna), vnitrnosti by mely byt stejne a smaozrejme jina ECU motru. Sam jsem mel 81Kw verzi v Audi a pohoda. V 66Kw jsem nikdy nejel, ale slyselod uzivatelu, jaky je to drzak, ono je o tom i hodne napsano.
Kdyz jsme u tech TDI PD, tak jsem mel ATD - TDI PD 74Kw a byl jsem nadmiru spokojen, jen u tech TDI PD uz byva dvouhmota, coz u rotacek myslim, ze neni, a trosku drazsi dily jako turbo, vstriky.
Mega obloukem se vyhnout 2.5TDI pokud nebude mit hotove vacky a cerpadlo, pak bych se takove nebal, ale lide, co do toho tech cca 50tis investuji, uz se jich pak nezbavuji, pak slouzi velmi dobre a spolehlive, aspon u audi to tak je
