5-ti kanálový provoz asi bude tak, že kanály 1,2,3,4 budou pro přední a zadní repráky a můstek 5-6 pak pro subwoofer, 3 kanálový asi tak, že budou zapojeny můstky 1-2, 3-4, 5-6. Nevím co myslí tím 2 kanálovým provozem. Snad něco zůstane odpojené. Ten zesík bych pro subwoofer nepoužíval a nepoužíval bych ho ani pro pohon ostatních reproduktorů v můstcích. To s tou výhradou, že nevím nic o reproduktorech. Taky nevím, které plusy se kterými mínusy použít. To by mělo být nakreslené na zesíku. Asi by stačilo vidět lepší fotku schémat zapojení dole pod terminálem. O ničem dalším bych asi neuvažoval.
Woofer je dvoucívka 2x 4 Ohmy s RMS zatížitelností 700 W (některé zdroje uvádí 800 W RMS) a citlivostí 93 dB (nevím při jakých parametrech ale to až tak nevadí). Použil bych paralelní zapojení cívek čímž bych získal zatěžovací impedanci 2 Ohmy. Hledal bych mono zesilovač s výkonem 500 až 1000 W RMS/2 Ohmy.
Sám můžu nabídnout použitý mono zesilovač Zapco REF1100.1 (
http://www.zapco.com/Reference.html" onclick="window.open(this.href);return false;), který ten woofer zvládne levou zadní. Je to ale zesík naprosto jiné kategorie. Jak cenové tak i kvalitativní. Původní cena je 1429 USD a nechám ho za 9000,- Kč. Je to ale zesilovač wooferu naprosto nepřiměřený.
Cenou přiměřený kompromis by mohl být třeba Axton A1390 -
http://autoaudio.wsc.cz/Amps/fr0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Celkový zvuk ale není jen otázka přiměřeného zesilovače ale také správně postavené ozvučnice subwooferu. Musí být těsná a musí mít objem vhodný pro daný woofer.