Hele, tak abych tady v těch radách všech odborníků udělal trošičku pořádek

. Je to poměrně jednoduchý, pokud chceš Pumu, tak si kup 1.7, protože Tigra je při stejném objemu vždycky lepší, ať už na spotřebu, zrychlení, maximálku.. Ale dával bych si sakra pozor, měl jsem známýho, kterýmu při jízdě Puma po týdnu od koupi začala hořet, měl štěstí, že stihl vylízt

.. Jinak u Tigry zase dost pozor na korozi no.. Je to sice Němec, takže se nemusíš bát, že by se ti sralo něco kolem techniky, ale každopádně si při koupi pohlídej podvozek, prahy a dost taky hnijou zadní blatníky. O Saxu mluvit nebudu.. nic moc o něm nevím, jenom, že se daj sehnat po důchodcích v pěkným stavu za malý peníz, ale pokud chceš pěkný auto, který svižně pojede, tak bych Saxo radši úplně vynechal, navíc je to francouz.. Jak už tady někdo psal, všechno od F je tragédie. Jedna z mála věcí co není je Ford Puma 1.7, protože je to okopírovaná Tigra s motorem od Suzuki

. Takže motor šlape, ale když to tak srovnám, tak posezení je lepší v Opelu, sedačky v Pumě jsou tragédie a po pár kilometrech si můžeš jít pro kosmodisk. Přece jenom Ford už byl tuším v období Pumy pod francouzama, takže bych se bál elektroniky.. a jak u Opelu, tak i tady bych se bál koroze. Antikorozní ochranu nemá ani jedno z aut. Nevím co u Pumy, ale Oplácká 1.4 si drží výkon i po dlouhý době a velkým množství najetých kiláků. Podvozek u Tigry nepatří mezi technologický skvosty, ale za 3, 4 litry si můžeš koupit nějaký sranda sportovní a s tím už je to zase o něčem jiným.. No, když to sečtu a podtrhnu, já za sebe bych bral Tigru.. líbí se mně vzhledově líp, kvalitou výroby je na tom taky líp, rychlost, maximálka, spotřeba.. nevím no.. Pumu máš zase dělanou i s 1.7 motorem, ale tam už je i vysoká spotřeba a výkon zas až takový ani ne. Za mě Tigru, ale rozhodni se sám
