poslal bych dalsi fotky ale neni moc co fotit. ted se kituje a brousi. co jsme si poridili psa tak mam na auto jeste min casu. raci si ani nedavam terminy co do kdy mam stihnout
nn prahy jsem nicim nenatiral ani nevim zeby se to delalo. jsou vystrikane voskem a nez to doskladam po laku tak to vysplicham jeste jednou poradne a koroze nema sanci
boci, kroci dik
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
to je tak kdyz ma nekdo stary gumy a zkousi nesmysle.... acka mam na aute vic nez dva roky, jezdim denne xx kilometru a gumy drzi. pohodicka. tohle se stane kdyz si tou bocnici skrtnes o nejakou hranu nebo diru a pak se to roztrhne, takze proste musis davat bacha
zrovna brousim tu strukturu na narazniku a narazil jsem na problemek. na jedne strane je decanko promackly ale urco by to bylo videt. jak myslite ze to mam opravit? kitovat to at uz skelnakem si myslim ze neni dobry napad aby to neprasklo ne? nebo je to ok? viz foto. ( snad je ten odkaz ok pisu z mobilu) jo a horkovzdusku uz nemam... http://www.uloz.to/9903191/2011-08-07-12-36-11-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
druha vec je ze nechce nastartovat nevim proc. zalil jsem filtr i hadicky naftou a stejne ani skyt. premyslel jsem jestli to nemuze byt tou "naftou" co jsem tam dal pred pul rokem. natankoval jsem tam tu smesnou co se prodava riznuta olejem myslim a auto uz mozna pul roku stoji.
co vy nato?
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
u startování bych to řešil od nejjednodušší cesty -> palivo, novej filtr.....
OpenWine.cz - jedinečná vína z Chille, Argentiny a Uruguaye dodávaná přímo od výrobce. V případě většího odběru využijte množstevní slevy. Kontaktujte mne prostřednictvím soukromých zpráv.
a čmoutí ti to když startuješ? určitě vyměn palivový filtr, povol trubky ke vstřikům a startuj do tý doby než ti z nich potteče nafta, pak utáhnout a je to.
na tu prohluběn je třeba dát pjužnej kit na plasty, nebo aspon pod kit dát změkčovač na plasty.(já to vždycky namočil do ředidla aby to změklo a na to sem fláknul obyčejný kit) mě to nikdy nic neudělalo. ale když to necháš na lakovně tak si s tím poradí jedna dvě.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Dejv píše:a čmoutí ti to když startuješ? určitě vyměn palivový filtr, povol trubky ke vstřikům a startuj do tý doby než ti z nich potteče nafta, pak utáhnout a je to.
na tu prohluběn je třeba dát pjužnej kit na plasty, nebo aspon pod kit dát změkčovač na plasty.(já to vždycky namočil do ředidla aby to změklo a na to sem fláknul obyčejný kit) mě to nikdy nic neudělalo. ale když to necháš na lakovně tak si s tím poradí jedna dvě.
nečadí, nejspíš tam vubec nejde nafta. s těma vstřikama dobrý nápad díky. i ten kit jen doufám že ho u nás seženu.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
rikal si ze je to obyc TD? mechanika? hele s tim startovanim nevim jestli ti to uz jde me se stalo totez ale u 1,6GTD golfa II ale prepokladám ze to je to same akorat mensi a udelal jsem vse co ti radi kluci a porad nic, povolene vstriky a nafta nikde :/ ..... moje reseni: do cerpadla jsou 2 hadicky , jedna privod druha odvod zpatky do nadrze- nejprve jsem odpojil tu na odvod a profoukl ji smerem do nadrze (asi byla ucpana pac mi nejdriv vypadli oci a az pak zabublala nafta v nadrzi) mno a pak jsem si zapojil kousek hadicky na cerpadlo tam kde byla tato a sal a sal a tim zalil cele čerpadlo, napojil prepad a .......vrrrrmmmm
tak dneska jsem zalil čerpadlo naftou co to jen šlo, odpojil vstřiky, ten ventil na čerpadle cvakne kdyže otočím klíčem takže taky ok ale můžu točit jak chcu a nic. bublinka v hadičce se ani nehne. sundal jsem kryt na řemen a čerpadlo se točí ale naftu prostě nebere...
jinak jsem dneska sehnal ještě nějaké harampádí
2011-08-11 19.52.51.jpg (246.69 KiB) Zobrazeno 3940 x
2011-08-11 19.53.03.jpg (218.97 KiB) Zobrazeno 3940 x
v úterý bude ještě komplet svody, turbo a sání takže se může trochu experimentovat
A ještě jsem našel na vrakáči stahovací střechu z twinga tak přemýšlím.... co myslíte?
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
kam na ty poklady chodíš? kdybys tu střechu se rozhodl nepoužít, tak se hlásím jako zájemce
OpenWine.cz - jedinečná vína z Chille, Argentiny a Uruguaye dodávaná přímo od výrobce. V případě většího odběru využijte množstevní slevy. Kontaktujte mne prostřednictvím soukromých zpráv.
deywis píše:kam na ty poklady chodíš? kdybys tu střechu se rozhodl nepoužít, tak se hlásím jako zájemce
tyjo doted jsem vsechno sehnal temer zadarmo posledni "nakup" je z golfa co se odveze do srotu tak neberto
no ale za tu strechu co jsem nasel chce 2litry tak docela vaham...
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
Pokud za to chce 2 litry a je se vším všudy a ve slušném stavu, tak je to v pohodě cena. Já jsem sháněl na Feldu to samé ( origo z Blue sky) a za porvanou chtěli taky 2 tis.
momentálně se mi taky golf léčí u karosáře... ale když už taková dlouhá a nákladná cesta, tak lakuj v lakovně. já taky nemám na zaplacení profi celolaku, ale kamarád dělá lakýrníka a je ochotný mi to za pár šupů nalakovat (s tím, že si někde půjčíme box, který zaplatím). Za ten výsledek to stojí. takže zkus se v okolí poptat na pronájem boxů, třeba na neděli, kdy většina lakoven nemá pracovní dobu
zase když to dobře připravíš a nemáš na plniči rýhy , dobře to nastříkáš a dáš hodně laku tak to 3M 2000 smirglem krásně přebrousíš a pak to rozleštíš pastama a je to jako za lakovny...teda pokud ti na to nesedli zrovna nějaký masařky... ...
Aladin ja tehda jak sem lakoval feldu sem si pronajimal box v Dolni Lutyni, myslim ze to vyslo na cca 2 tis .. lakovat cele auto tak bych znovu urcite sel zase do boxu, ale jinak jak uz tu bylo psano, zalestit se da taky hodne
tak aby jste neřekli že se flákám (jakože jo ) tak aspoň nějaká fotka. Auto už je v plniči a ještě trochu broušení a jde do lakovny a mezitím jsem naplničoval nárazníky. Radost dělat ze strukturovaného nárazníku nárazník pro částečný lak
jinak fotky nemám, není na tom co vidět, rozebraný golf v plniči v garáži....
Jo a dneska jsem něco přikoupil bliknu až to bude na autě
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
ručně by ses z toho pos*al, dělám to tak že namíchám hodně tuhý plnič poliju to třeba 2-3mm vrstva a pak vezmu tuhle brusku 240-320 to krásně uhladí pak jen přejedeš pod vodou 800 a můžeš lakovat.
a na hůře dostupné místa je zas dobre tohle: http://www.gepardo.cz/product_info.php? ... elova.html.." onclick="window.open(this.href);return false;. nabijí se to 15minut a brousí asi 40...
stroje sou super ručně nikdyyyyy
ručně by ses z toho pos*al, dělám to tak že namíchám hodně tuhý plnič poliju to třeba 2-3mm vrstva a pak vezmu tuhle brusku 240-320 to krásně uhladí pak jen přejedeš pod vodou 800 a můžeš lakovat.
a na hůře dostupné místa je zas dobre tohle: http://www.gepardo.cz/product_info.php? ... elova.html.." onclick="window.open(this.href);return false;. nabijí se to 15minut a brousí asi 40...
stroje sou super ručně nikdyyyyy
tyjo já mám klasickou vibračku kostku taky boschu a na to že má tak 10 let tak je pořád super jen se občas vymění ten molitan ale je to dobré jen na rovné plochy takže všechno ostatní pěkně poctivě ručně
akorát jsem teda musel plničovat 2x pač jsem poprvé obrousil tu strukturu plastu a když jsem to stříkl poprvé tak vylezly všechny ty "chlupy", ty se obrousily a napodruhé super
Jo taky mi pistole nezvládala stříkat supertuhý plnič takže byl tak normál
jinak nářadí super to musí byt jedna radost něco dělat
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII