Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Napadlo mě dát dohromady ženské prvky při provozování aut. Některé z nich sedí i na jiné řidiče. A některé jsou typicky ženské.
Také netvrdím, že všechny řidičky jsou špatné. Ale jak to tak na silnicíh vidím:
Jízda:
Plynulá jízda je všeobecně přeceňovaná. Jedu podle toho na co se aktuálně soustředím. Takže když se zakecám s kámoškou ani si neuvědomím, že jsem z 90km/h zpomalila na 60km/h.
Co na tom, že šestý auto v koloně za mnou už brzdí na 20km/h.
Občas nesvítím. Pokud mě někdo problikne ať si rozsvítím, nikdy na to zásadně nereaguji. Jedu dál po tmě.
Pokud mě někdo pustí z vedlejší neděkuji. Za co?
Rychlejšímu vozidlu přijíždějícímu po hlavní to tam klidně pošlu. Když už jsem na hlavní nemusím akcelerovat rychleji abych se pohla. On si přibrzdí.
Řízení vozu je co do priorit asi třetí až čtvrtá věc na kterou se soustředím. Není nutné se na jízdu soustředit jak tvrdí muži.
Jsem pozorná a bdělá, ale i přes to se některé zatáčky záhadně mění v prudší než vypadají. Když potom musím plně na brzdy a přitom prudce zatočit, směji se, jak to pěkně vyšlo.
Zpětná zrcátka využiju 2x až 3x během jízdy. Převážně však na pohled na sebe. Co je za mnou mě nezajímá.
Na rychlostní komunikaci klidně jedu v levém v poklidu. Ale přeci nepojedu v koloně s kamionama. Těch se bojím.
Klidně zaparkuji natěsno vedle stojícího auta a jdu zezadu rvát ven dítě nebo psa. Přičemž nehledím na škody způsobené vedle stojícímu vozu.
Při vycouvání v kolmého stání hledím vzad. Že mi nadbíhá předek a přibližuje se k sousednímu autu vůbec nevnímám. Náraz už ano.
Při vyjíždění z úzké ulice nemám problém přejet zadním kolem ostrý obrubník. Novou pryž mi můj miláček rád zaplatí.
Auto:
Sedačku vyladím do horní polohy, abych viděla kraj kapoty. To je důležitý.
Dále posunu sedadlo co nejblíže k volantu. Ze stejného důvodu. Co na tom, že mi airbag vyletí pří do hrudníku.
Zrcátko mám nastavené na pohled na sebe. Event. na dítě vzadu. Stejně sem ho vůbec nepoužívala. Motorkáři sou stejně hovada, lepší je nevidět.
Ve voze mám bordel. Pytlíky od Mc Donaldu, kelímky od Coca Coly, rozpité lahve od minerální vody.
Vyčistit např. okna pro lepší výhled to je absolutní zbytečnost.
V kufru mám boty na přezutí, pak na zumbu a taky na fitbox.
Psí chlupy mi nevadí. Přece můj miláček nebude jezdit vzadu.
Provozní kapaliny nedoplňuji ani nehlídám. Takže když můj přítel zrovna někam jede a potřebuje očistit přední sklo, stěrače jen na sucho rozetírají tu špínu po okně. Nerozumím jeho rozčílení.
Nové zvuky na vozidle mě nezajímají. Ani ty kovové. okudto jede, tak to jede.
Tlak v pneumatikách mě nezajímá. Klidně rozjezdím zánovní pneumatiku, když mi to ten můj není schopnej dofoukat.
S nesvítícím světlem taky klidně budu jezdit měsíc.
Přihrádka u spolujezdce slouží k odkládání všech kravin, který zrovna nepotřebuju.
Bude toho asi víc…
Napadlo mě dát dohromady ženské prvky při provozování aut. Některé z nich sedí i na jiné řidiče. A některé jsou typicky ženské.
Také netvrdím, že všechny řidičky jsou špatné. Ale jak to tak na silnicíh vidím:
Jízda:
Plynulá jízda je všeobecně přeceňovaná. Jedu podle toho na co se aktuálně soustředím. Takže když se zakecám s kámoškou ani si neuvědomím, že jsem z 90km/h zpomalila na 60km/h.
Co na tom, že šestý auto v koloně za mnou už brzdí na 20km/h.
Občas nesvítím. Pokud mě někdo problikne ať si rozsvítím, nikdy na to zásadně nereaguji. Jedu dál po tmě.
Pokud mě někdo pustí z vedlejší neděkuji. Za co?
Rychlejšímu vozidlu přijíždějícímu po hlavní to tam klidně pošlu. Když už jsem na hlavní nemusím akcelerovat rychleji abych se pohla. On si přibrzdí.
Řízení vozu je co do priorit asi třetí až čtvrtá věc na kterou se soustředím. Není nutné se na jízdu soustředit jak tvrdí muži.
Jsem pozorná a bdělá, ale i přes to se některé zatáčky záhadně mění v prudší než vypadají. Když potom musím plně na brzdy a přitom prudce zatočit, směji se, jak to pěkně vyšlo.
Zpětná zrcátka využiju 2x až 3x během jízdy. Převážně však na pohled na sebe. Co je za mnou mě nezajímá.
Na rychlostní komunikaci klidně jedu v levém v poklidu. Ale přeci nepojedu v koloně s kamionama. Těch se bojím.
Klidně zaparkuji natěsno vedle stojícího auta a jdu zezadu rvát ven dítě nebo psa. Přičemž nehledím na škody způsobené vedle stojícímu vozu.
Při vycouvání v kolmého stání hledím vzad. Že mi nadbíhá předek a přibližuje se k sousednímu autu vůbec nevnímám. Náraz už ano.
Při vyjíždění z úzké ulice nemám problém přejet zadním kolem ostrý obrubník. Novou pryž mi můj miláček rád zaplatí.
Auto:
Sedačku vyladím do horní polohy, abych viděla kraj kapoty. To je důležitý.
Dále posunu sedadlo co nejblíže k volantu. Ze stejného důvodu. Co na tom, že mi airbag vyletí pří do hrudníku.
Zrcátko mám nastavené na pohled na sebe. Event. na dítě vzadu. Stejně sem ho vůbec nepoužívala. Motorkáři sou stejně hovada, lepší je nevidět.
Ve voze mám bordel. Pytlíky od Mc Donaldu, kelímky od Coca Coly, rozpité lahve od minerální vody.
Vyčistit např. okna pro lepší výhled to je absolutní zbytečnost.
V kufru mám boty na přezutí, pak na zumbu a taky na fitbox.
Psí chlupy mi nevadí. Přece můj miláček nebude jezdit vzadu.
Provozní kapaliny nedoplňuji ani nehlídám. Takže když můj přítel zrovna někam jede a potřebuje očistit přední sklo, stěrače jen na sucho rozetírají tu špínu po okně. Nerozumím jeho rozčílení.
Nové zvuky na vozidle mě nezajímají. Ani ty kovové. okudto jede, tak to jede.
Tlak v pneumatikách mě nezajímá. Klidně rozjezdím zánovní pneumatiku, když mi to ten můj není schopnej dofoukat.
S nesvítícím světlem taky klidně budu jezdit měsíc.
Přihrádka u spolujezdce slouží k odkládání všech kravin, který zrovna nepotřebuju.
Bude toho asi víc…
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
eX Corsa C low and slow
Astra H 1.9CDTi
eX Corsa C low and slow
Astra H 1.9CDTi
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Bordel v aute, nezajem o stav hladiny oleje a tlak v gumach je me zene vlastni taky
Zbytek celkem ujde a hlavne jezdi slusne 


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Tohle sedá na každého druhého uživatele auta
mi je vždycky z těch aut pak na blití.
Když jsem si přivezl Asrtu (byla po ženské), tak jsem po sedačkama našel asi 3 poprázdné láhve od minerálky a v kastlíku u spolujezdce samé hovadiny

Když jsem si přivezl Asrtu (byla po ženské), tak jsem po sedačkama našel asi 3 poprázdné láhve od minerálky a v kastlíku u spolujezdce samé hovadiny

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Asi jde o zkusenost kazdeho soudruha s ridickama, ja dnes jel s kolegou kterymu je 45 a to je jeste horsi nez to co popisujete
A tu kapotu musel videt taky

A tu kapotu musel videt taky

- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
asi tak 90% toho je v části "auto" sedí jak na máti, tak na ségru. na druhou stranu můžu o obou říct že říděj nadmíru dobře
Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
je mi z toho zle jen si to predstavim, nedej bože to potkat !
a nektere veci ani neznam, na druhou stranu zrcatka jsou nejvíc povedeny asi, ale pekne jsi to sepsal.
ja bych do jizdy jeste dodala:
- vezu malé dítě tak musím jet 20km/h a všichni mi musí dát přednost a musí se podřídit mojí jízdě nebo i parkovani, protoze on je můj poklad a deti maji dneska vsude prednost.
ALe abysme zenskym jen nekrivdili tak ja mam zkusenost dobrou i v tom, ze hodne poustí před sebe v pripadě zipovani a netlaci se jak jini panove kteri jakoze spechaji.

ja bych do jizdy jeste dodala:
- vezu malé dítě tak musím jet 20km/h a všichni mi musí dát přednost a musí se podřídit mojí jízdě nebo i parkovani, protoze on je můj poklad a deti maji dneska vsude prednost.

ALe abysme zenskym jen nekrivdili tak ja mam zkusenost dobrou i v tom, ze hodne poustí před sebe v pripadě zipovani a netlaci se jak jini panove kteri jakoze spechaji.
moje šPunto, muj život
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Taky přispěju...
"Když odbočuju (například na parkoviště), dojedu až k odbočce, zadupnu brzdu, začnu zatáčet a potom dám blinkr (poslední fáze není nutná)."
"Díry na silnici jsou na pytel, protože je pak musím všechny vymést. Kdo by se jim vyhýbal?"
"Když je na cestě sníh, jedu jako normálně. Pokud nabourám, můžou za to silničáři, protože nedokážou udržet cesty suché."
"Když chci vyjet zasněžený kopec a začnu hrabat, řeším to tím, že přidám plyn. Když kopec nevyjedu, můžou za to silničáři a výrobci auta."
"Retardéry na silnici jsou fajn, autíčko se na nich v rychlostech nad 60km/h moc hezky zhoupne a škrtne bříškem. Manžel mi za to nadává a říká něco o krávě a o vaně. Ta je ale přece v koupelně, nevím co by měla dělat v autě."
"Když odbočuju (například na parkoviště), dojedu až k odbočce, zadupnu brzdu, začnu zatáčet a potom dám blinkr (poslední fáze není nutná)."
"Díry na silnici jsou na pytel, protože je pak musím všechny vymést. Kdo by se jim vyhýbal?"
"Když je na cestě sníh, jedu jako normálně. Pokud nabourám, můžou za to silničáři, protože nedokážou udržet cesty suché."
"Když chci vyjet zasněžený kopec a začnu hrabat, řeším to tím, že přidám plyn. Když kopec nevyjedu, můžou za to silničáři a výrobci auta."
"Retardéry na silnici jsou fajn, autíčko se na nich v rychlostech nad 60km/h moc hezky zhoupne a škrtne bříškem. Manžel mi za to nadává a říká něco o krávě a o vaně. Ta je ale přece v koupelně, nevím co by měla dělat v autě."
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
2kane: za ten prvni poznatek sto bodu
:D:D a diry taky.

moje šPunto, muj život
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Tak na mojí mámu toho zrovna moc neplatí, i když si sama kola nedofouká a olej nezkontroluje, když přijedu je to to první co po mě chce, takže na to myslí
. Chybí mi tam hlavně, že i po tolika letech co řídí, nedokáže jezdit ekonomicky - řazení, příklad na dvojku konstatní jízda 40km/h aniž by v dohledné době měla měnit rychlost jízdy, to samé 1-čka aniž by zastavila tak ji tam práskne přesto, že jede stále 20km/h , strašně mě to nervuje
a taky, nepochopiteln přehmatávání volantu 



Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Seznam je to pěknej, ale pořád si myslím, že kdyby se napsal podobnej seznam pro chlapy, tak by z toho bylo na blití asi více lidem než z toho ženského. Nemám strach, že mě někde sestřelí ženská za volantem, ale nějakej kretén, kterýmu se zdá jízda devadesátkou po městě málo, protože "to má v ruce" 

Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
s těma kapalinama jsem si vzpoměl jak jsme nedávno jeli s kámošem ven.Hned po nastartování nás pozdravilo hladový oko.V tu chvíli se začal hrozně rozčilovat a důvod?Přítelkyně se prej vysloveně bojí tankování takže radši auto jakymkoli způsobem dotlačí domu a spoléhá se na svýho milýho,že si s tim pak nějak poradí.Před Vánocema dokonce zavraždila čerpadlo 

Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Bodejť, dyť ty pumpy sou přece strašně nebezpečný, tam sou ty výpary z nafty a benzínu a může to tam kdykoli bouchnout.
Ještě doplním další často ženskou vlastnost a jedno ženské dogma.
Vlastnost:
- kdykoli stojím ve městě na křižovatce, zásadně ignoruju ty žlutý kříže na zemi a jedu do křižovatky i když za ní stojí kolona. Pak se divím že na mne ti hloupí řidiči troubí a divoce gestikulují když oni jedou z vedlejší a já přece měla zelenou!!!
Časté ženské dogma:
- Pomalu = bezpečně
Ještě doplním další často ženskou vlastnost a jedno ženské dogma.
Vlastnost:
- kdykoli stojím ve městě na křižovatce, zásadně ignoruju ty žlutý kříže na zemi a jedu do křižovatky i když za ní stojí kolona. Pak se divím že na mne ti hloupí řidiči troubí a divoce gestikulují když oni jedou z vedlejší a já přece měla zelenou!!!
Časté ženské dogma:
- Pomalu = bezpečně
Pětka f kombajnu
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
No jo, ale proč tam ty řidiči z vedlejší vjíždí a divně gestikulují, když tu křižovatku nemůžou projet? Přece když vidím, že je křižovatka ucpaná a nemůžu jí projet, nesmím do ní vjet i když mám zelenou. Proč teda ta paní dělá něco špatně a ty řidiči potom už ne? Evidentně tohle není jen špatná ženská vlastnost...
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
tjn to sedi na oboje:Dale taky casto na hodne stare lidi
ale nejlepsi co sem zatim potkal jeste jsou obe sklopene zrcatka a slecna se pak divila kde sem se tam vzal kdyz na me skoro najela

ale nejlepsi co sem zatim potkal jeste jsou obe sklopene zrcatka a slecna se pak divila kde sem se tam vzal kdyz na me skoro najela

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Asi to vypadá, že se tu ženskejch zastávám, ale je fakt, že většina jich jezdí prostě divně. Neřekl bych vyloženě špatně, ale divně. Například moje žena jezdí velice dobře a občas jí řízení moc rád přenechám (třeba když mě vyzvedává v noci v hospodě, protože jsem línej jít na bus
) Ale musel jsem jí třeba odnaučit podřazovat při dojíždění na semafory. Z trojky na dvojku a na poslední chvíli ještě z dvojky na jedničku. Ta jednička tam teda moc nejde...A samozřejmě jedničku nechat zařazenou po celou dobu co svítí červená a pěkně přitom vymáčklou spojku. Jenže takhle jí to naučili v autoškole. A pochybuju, že jí to učila ženská. Dnes už naštěstí jezdí docela agresivně jako pořádnej chlap
Ale jízda s mojí matkou je pořádnej zážizek. Toyota s digitálním tachometrem je pro ní nevhodný auto. Když je na tacháči 48, tak přidá a jak to vylítne na 52, tak ubere plyn. Když sedím vedle ní, připadám si jak na rockovým koncertě


Ale jízda s mojí matkou je pořádnej zážizek. Toyota s digitálním tachometrem je pro ní nevhodný auto. Když je na tacháči 48, tak přidá a jak to vylítne na 52, tak ubere plyn. Když sedím vedle ní, připadám si jak na rockovým koncertě

Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
myslim ze me neprebijete... moje matka couvala na kruhaku protoze prejela odbocku..... a at mi upadne jestli kecam.. tohle se bohuzel doopravdy stalo..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: 09 lis 2009 21:33
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Jsem se jaksi nemohla nepřihlásit.
Berry, seš pičus
A ne, nemám papíry, nejezdím, vím o tom hovno a stejně tohle můžu říct. Proč? Protože je to konkrétní informace vztahující se k Tvojí osobě na základě mojí zkušenosti s Tebou, zatímco ty sem házíš tyhle omezený cancoidní klišé...to by jeden brečel. Elišku Junkovou na Tebe
Berry, seš pičus

A ne, nemám papíry, nejezdím, vím o tom hovno a stejně tohle můžu říct. Proč? Protože je to konkrétní informace vztahující se k Tvojí osobě na základě mojí zkušenosti s Tebou, zatímco ty sem házíš tyhle omezený cancoidní klišé...to by jeden brečel. Elišku Junkovou na Tebe

Out of order.
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Vše co jsem napsal sem viděl na vlastní oči. To není klišé.
Zároveň uvádím, že ne na všechny ženy to sedí. Na tebe určitě ne..
Zároveň uvádím, že ne na všechny ženy to sedí. Na tebe určitě ne..
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
eX Corsa C low and slow
Astra H 1.9CDTi
eX Corsa C low and slow
Astra H 1.9CDTi
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
croc:jo tohle sem videl na chodove na kruhaci frajer tam zacal couvat no ja myslel ze mi jebne 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
crocjirka:mám podobnej zážitek,ale na klasický křižovatce.byla neděle a máti si nevšimla,že svítí semafor,lekla se, jak jsem jí upozornil a začla couvat.Další katastrofa,páč ženskejm nejde zaboha couvat.Osobně jsem nejel s žádnou, co by dovedla používat zrcátka.Couvání vždy alá jedeme dozadu a motáme a jakože koukáme.A ještě švica jednou rozmlátila předek na autě, když jela nakoupit a ni si toho nevšimla.Dojela dom, zaparkovala, vyložila nákup a až jsem došel z práce,tak jsem myslel, že mě mrdne.A já o ničem enevííím.A tomu nic není....
Další nešvar, ženský neumijou řadit.Nedovedu pochopit,jak baba může jet na trojku 80km/h.V malý 1.4i není slyšet ani vlastní myšlenky.Když jim taktně oznámíš,že tam jsou ještě další dva kvalty,tak tě zmrdaj,že budou odbočovat za chvíli-tj. 2km....Vrchol všeho bylo, když moje máti byla vystresovaná z automatu.Zaboha se s tím nedovedla sžít
Zas ale nechápu,že baby maj takový štěstí.Viz třeba v zimě bez ABS na sněhu tvrdý brzdy a divijou se,že jim to furt jede a můžeš to říkát stokrát,řezání zatáček nadsvětelnou rychlostí.Jak už tu někdo psal,tak klasika vyméct každej rygol.Když ne pomalu, tak letět jak prase.......kdybych si ale třeba v zimě při jízdě z kopce dovolil to, co spousta ženskejch v mým okolí,tak je auto v první zatáčce na hadry,páč já takovýho anděla strážnýho nemám
a ještě další necpochopitelnej nešvar u bab-podávání volantu.To je ta nejzkurvenější činnost, kerý se kdokoliv s řidičákem musí dopustit...

Další nešvar, ženský neumijou řadit.Nedovedu pochopit,jak baba může jet na trojku 80km/h.V malý 1.4i není slyšet ani vlastní myšlenky.Když jim taktně oznámíš,že tam jsou ještě další dva kvalty,tak tě zmrdaj,že budou odbočovat za chvíli-tj. 2km....Vrchol všeho bylo, když moje máti byla vystresovaná z automatu.Zaboha se s tím nedovedla sžít
Zas ale nechápu,že baby maj takový štěstí.Viz třeba v zimě bez ABS na sněhu tvrdý brzdy a divijou se,že jim to furt jede a můžeš to říkát stokrát,řezání zatáček nadsvětelnou rychlostí.Jak už tu někdo psal,tak klasika vyméct každej rygol.Když ne pomalu, tak letět jak prase.......kdybych si ale třeba v zimě při jízdě z kopce dovolil to, co spousta ženskejch v mým okolí,tak je auto v první zatáčce na hadry,páč já takovýho anděla strážnýho nemám

a ještě další necpochopitelnej nešvar u bab-podávání volantu.To je ta nejzkurvenější činnost, kerý se kdokoliv s řidičákem musí dopustit...
svět dospělých je pro mne záhadou......
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: 09 lis 2009 21:33
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Jak chceš, jen podotýkám, že přesně tyhle stereotypy a přístup dost kurvěj mezilidský vztahy. O Vás se dá taky říct spousta univerzálních pravd, jak a v čem jste typičtí chlapi, který Ti poví skoro každá holka...a taky jsou to sračky.
Navíc by mě zajímalo u kolika žen jsi ty svoje praktiky viděl? U svý starý, u svý mámy? Tak to normálně řekni jim, ne? Ať nejsou za nány a někdo je nesejme...třeba oplátkou poraděj zas oni tobě, abys nebyl za debila. Ale házet všechny řidičky do jednoho hrnce je tak omezený, až to bolí.
Asi to má být prdel a zbytečně to prožívám, ale mám dojem, že přesně tyhle postoje dělaj z holek blbý zlatokopky a z chlapů omezený šovinisty.
Jo a mě nebraň, já bych určitě za volantem kurvila první poslední
, mně jde o princip ne o řízení.
Ed. ne, to nemá cenu, sry:D, vagíny neuměj řídit, řadit, obsluhovat zdvihací vozíky, močit zestoje atd.
Navíc by mě zajímalo u kolika žen jsi ty svoje praktiky viděl? U svý starý, u svý mámy? Tak to normálně řekni jim, ne? Ať nejsou za nány a někdo je nesejme...třeba oplátkou poraděj zas oni tobě, abys nebyl za debila. Ale házet všechny řidičky do jednoho hrnce je tak omezený, až to bolí.
Asi to má být prdel a zbytečně to prožívám, ale mám dojem, že přesně tyhle postoje dělaj z holek blbý zlatokopky a z chlapů omezený šovinisty.
Jo a mě nebraň, já bych určitě za volantem kurvila první poslední

Ed. ne, to nemá cenu, sry:D, vagíny neuměj řídit, řadit, obsluhovat zdvihací vozíky, močit zestoje atd.
Naposledy upravil(a) *madrfaKING víla* dne 16 led 2012 15:11, celkem upraveno 1 x.
Out of order.
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
*madrfaKING víla* píše:Jsem se jaksi nemohla nepřihlásit.
Berry, seš pičus![]()
A ne, nemám papíry, nejezdím, vím o tom hovno a stejně tohle můžu říct. Proč? Protože je to konkrétní informace vztahující se k Tvojí osobě na základě mojí zkušenosti s Tebou, zatímco ty sem házíš tyhle omezený cancoidní klišé...to by jeden brečel. Elišku Junkovou na Tebe
maj recht, je spousta mizerjnech řidiček, ale i řidiček, co kdekoho strčijou do kapsy

ale víš jak, jak maj chlapi svoje nešvary za volantem,tak i ženský.
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
nemůžu si pomoct, ale na *madrfaKING vílu* sedí jedno pořekadlo: Potrefená husa se vždycky ozve.
Nic osobního *madrfaKING vílo*
Chlapy jsou paka
Proto nás máte tak rádi 
Nic osobního *madrfaKING vílo*




Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Připomnělo mi to jednu známou, která ve svojí Fabii automaticky z kopce vyřazovala. Nebylo mi dobře, když jsme jeli v zimě z hor, ona tam řízla neutrál a před vracečkou se sympatickým srázem dupla na brzdu... Nicméně, potvrdila se tvoje myšlenka se štěstím, protože jinak bych tohle (možná) psal napojenej na hadičkovej systém.Breakthru píše:....Zas ale nechápu,že baby maj takový štěstí.Viz třeba v zimě bez ABS na sněhu tvrdý brzdy a divijou se,že jim to furt jede a můžeš to říkát stokrát,řezání zatáček nadsvětelnou rychlostí.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: 09 lis 2009 21:33
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Jsou no, obzvlášť když lezou s tvrdým tam, kde nemá co dělatX-Ray píše:nemůžu si pomoct, ale na *madrfaKING vílu* sedí jedno pořekadlo: Potrefená husa se vždycky ozve.
Nic osobního *madrfaKING vílo*![]()
Chlapy jsou paka
Proto nás máte tak rádi

Out of order.
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
tam se to staloxciba píše:croc:jo tohle sem videl na chodove na kruhaci frajer tam zacal couvat no ja myslel ze mi jebne






ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
Když nebudu brát v potaz pohlaví, protože může bejt špatnej řidič i řidička, tak mi obecně smysl vyřazování nějak uniká. Taky se už několikrát stalo, že jsem s někým jel, a na rovince nebo i z kopce si prostě na nějakou dobu vyřadil a když se rychlost značně zpomalila, zařadil a přidal. To má bejt jako rádoby ekonomický či jak?
KEHO rennsport
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
to mi připomnělo kámošku, měla teda asi 14dní papíry, z kopce jela 80 na trojku, tak jí říkám, dej pětku anebo vyřaď, tak vyřadila o pár set metrů dál už dojíždděla jenom cca 60, tak se rozhodla zařadit a zkusila tam loupnout jedničkuKane13 píše:Připomnělo mi to jednu známou, která ve svojí Fabii automaticky z kopce vyřazovala. Nebylo mi dobře, když jsme jeli v zimě z hor, ona tam řízla neutrál a před vracečkou se sympatickým srázem dupla na brzdu... Nicméně, potvrdila se tvoje myšlenka se štěstím, protože jinak bych tohle (možná) psal napojenej na hadičkovej systém.Breakthru píše:....Zas ale nechápu,že baby maj takový štěstí.Viz třeba v zimě bez ABS na sněhu tvrdý brzdy a divijou se,že jim to furt jede a můžeš to říkát stokrát,řezání zatáček nadsvětelnou rychlostí.


Nicméně aby jsme nenadávali jenom na ženský, tak ona se i valná část vztahuje na důchodce a i chlapům se někdy nedaří, viz třeba tady ve videu couvání s vlekem


http://www.youtube.com/watch?v=QddOaBabyvM" onclick="window.open(this.href);return false;
Další kapitolou jsou Vietnamci a ideálně na sněhu, stojí na tom jak na rejči, auto řve, hrabe, ale z místa se nepohne a on se jenom diví

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
tohle si pamatuju od kolegy z práce. Měl nějakou starší 525ku a jednou když nasněžilo, tak jsem zaním stál v mírném kopci a koukal jak beznadějně hrabe. Nakonec zaparkoval pod kopcem a do práce jsem ho svezl Rapidem. V autě mi říká: "Ty vole já měl na tacháči 250 a ani se to nehlo..."
V té době mu mohlo být tak kolem pětadvaceti. BMW nakonec prodal a kopil nějakej předohrab. Myslím, že pořád žije 


Re: Ženské prvky v provozování motorových vozidel.
asi přežitek ze starých škocen z toho kopce kdy vypnutí motoru a vyřazení to nic nežralo, na rovince je to pikačovina..
mě točí moje tím že cokoliv vypije, sežere nebo má někde bordel tak to hodí za sedačky se slovy stejně tam už máš bordel (lékarna, trojuhelník, klíče a kurty) ta trocha navíc tě nezabije. Minulý týden sem z tama vysával slupky a pecky od liči.
Řidičák naštěstí nemá

mě točí moje tím že cokoliv vypije, sežere nebo má někde bordel tak to hodí za sedačky se slovy stejně tam už máš bordel (lékarna, trojuhelník, klíče a kurty) ta trocha navíc tě nezabije. Minulý týden sem z tama vysával slupky a pecky od liči.
Řidičák naštěstí nemá
