V Grandovy 2 roky nová baterka a nastartoval tak na třetí nažhavení... Orion při tech stejných podmínkách to bylo -17 tak úplně v pohodě na brnk a to máme v něm baterku co má tak 6let To cca obě auta tak 5dní nejela
Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETECCabrio- Project Graphite Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec Ford Orion 1,8 77kw 1992 Mondeo TDCI 96kw Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Proč jsem se vlastně ptal - měl jsem ji doma, před měsícem jsem ji dobíjel, ale i tak otáčela startérem asi 15s (s přestávkama) než to chytlo, přitom to dělalo dost divný zvuky. Nevím ale, jestli je to baterkou nebo autem... může nějak přimrznout motor či co? Je teda fakt, že jsem zapojil baterku a hned startoval, ani jsem nenechal "protočit" budíky, tak nevím jestli CPU neměl s tímhle problém.
Auto mám nově první zimu (Focus benzín 1.6/2002; baterka origo:-) )
Další start, asi po 15km, byl jako v létě.
Taková ta blbost, jak ti všechny budíky vyjedou na max. při druhý poloze klíčku a pak hned zpět. Dělá to jen před prvním startem po znovu připojení baterie (byla-li odpojena). Ale asi to je jen na efekt.
To není na efekt, ale funguje to jako check, jestli budíky fungují U koncernu se to vyvolává VAGem, ale nevěděl jsem, že u Forda to dělá po znovuzapojení baterky
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
U mě naprosto bez problému.... tak Ford, že jo I když jsem startoval o víkendu ve tři ráno na brigádu, Escort stál venku, tak start max 2 vteřiny. Prostě paráda
V -15 baterku vyndavat nebudu, jen at si zvyka. i30 ted stala tri dny a skrtla napoprve. Btw, jednomu bazaru u dalnice dneska zamrzly vsechny uzitkovy vozy (zhruba 80-100), po pul dni se podarilo horkovzduskou zprovoznit Tranzity (diky pristupnymu palivaku), Sprinterum nezabzucelo ani cerpadlo. Ve vsech je nafta z jednoho soukromyho podniku, co ma udajne naftu Shell.
u mojeho Venta TD okolo -10 baterka pohoda,ale ted poslední dva dny měla holka dost,asi neni už uplně v kondici Tak jsem ji v praci dobil a každej den ji beru domu do tepla a pohodička Při tankování tam ještě drcnu do nafty trošku naturalu a nikdy nezamrzne
4 venku - mrtvá. kompletně nabito a v pohodě. teďka stálo 2 dny a zase ani neškytne..navíc dneska jedu do školy a auto bude doma 3 týdny stát..takže na to prozatím seru
Taky dávám benzín do nafty a vše je OK Starty v tom mraze uplně super. Soused bral naftu a nelije tam nic a zamrzla mu nafta. Oni na těch benzínkách na to serou aby tam něco přidávali. Jistota je jistota
Ona ta filtrovatelnost do -20 ma zhruba podobnej efekt jao nemrznouci smes ostrikovacu do -20, proste kolem -15 az -15 je to zmrzly. U ty nafty za to mozna muzou i bioslozky, ktery meni jeji konzistenci. Nevim, jsem rad, ze uz naftaka nemam.
fakie vw píše:Taky dávám benzín do nafty a vše je OK Starty v tom mraze uplně super. Soused bral naftu a nelije tam nic a zamrzla mu nafta. Oni na těch benzínkách na to serou aby tam něco přidávali. Jistota je jistota
Podle mě je to nejlepší,neučinější a nejlevnější řešení aby nafta nezamrzla Já těm aditivum moc nevěřim,kort když v telce říkaj že kolem -30 už to i s aditivem zamrzá Když sem viděl že chtěj kolem 40kč za litr nafty už s namíchaným aditivem,tak se mi protočily panenky
laguna dci baterka 55 a 4roky stará po týdnu z problémy ale chytla zvuk multikáry a dímu na rozdávání
laguna v6 po 5dnech nová baterka chytla na brnk ale startér chvilku zustal vyset a lcd panel byl totálně zamrzlí až cca po 5km si všiml že u jedem
No naftáky maji problém vždycky v mrazu. Já to na jaře prodávám a beru stejně plyn. Ty ceny nafty jsou v prdeli ikdyž to žere 5l na 100km. Tak plyn je plyn
Nevyndávám, musel bych pak znovu nastavovat radio Jinak baterku mám starou dva roky a nastartuju na 2s po 4dnech stání. Ale palubák je vždycky prvních 5min ve slowmo režimu
Vyndavám baterku jak klesne teplota pod +10°C. Jen pro jistotu. A z mobilu raději taky....
Ale vážně. V Acco mám batrku šest let a startuje po dvou sekundách. Teď když to čtyři dny stálo v -16°C, tak to trvalo asi pět sekund. Kdybych jezdil denně, nebyl by rozdíl mezi letním a zimním startováním.
Já zouvám pneumatiky a vyndavám voňavej stromeček
I při -20ti chytne na první drc, holt KIA, korejská kvalita, to nejni jako to fauvé a podobný mérdky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Fáboš píše:já byl tejden pryč, auto stálo bez hnutí v těch nejvetších mrazech. Diesel chytnul na první nažhavení
KIA??
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku