Aluz1 píše:brisky sem koupil jednou a asi po 5minutach provozu leteli do kose
kup densa pripaden ngk estli checs neco echt
pokud ches jen vymenit svicky kup podle specifikace auta nejaky obyc jednu tak za 8 petek
brisky vazne ne !!!! obvzlast jednali se o japonce !!!!
Já jsem měl Brisky LGS a teď mám Denso Iridium. Rozdíl mezi jsem nepoznal. Ani po změření výkonu. Obojí se ale kladně podepsali na chování motoru.
Takže výhoda lepších svíček je jen v tom, že ti při maximálním namáhání nesníží výkon.(turbo, vysoký kompresní poměr, atd.)
hm..... mozna je to ted jinak
ale pred 3 rokama sem tam ty brisky mel jak sem psal a rikam letelo to do kose a jeste ted mi je z nich blbe co to vyvadelo
mozna sou ted lepsi ale duveru k nim rozhodne nemam, do japonce japonsky svice
jediny cim muze brisk lakat je tak cena, co u nich ted stoji ty lgska ?
Ono taky muzou byt svicky nove a stoji za hovno.Jezdil sem na brisky,pak mi jedna odesla tak jsem koupil nove vsechny 4 uplne stejne a vubec to s nima nechtelo jet.Tak jsem nahodil Boschky a jede to zas v pohode.
no tusim BRISKy su zatial jedine, co mali aku taku zivotnost na tom LJayovom plazmovom zapalovani..
ja som "nasucho" skusal na cievke Brisky PLATINUM LGS/ZC a tie iskrili paradne....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
právě proto to zjišťuju, přece jen poslední zmínka o Brisku je tu z roku 2007 a během toho jsem o Brisku četl dost pozitivního a v neposlední řadě o něm byla zmínka právě i od LJaye, takže bych si to před nákupem rád trochu urovnal
brisk můžu jen doporučit. Za těch pár let udělali ve vývoji neuvěřitelný pokrok. Jezdím v současné době lgs a bez problému. A jak bylo zmíněno slitina z které jsou vyráběné dokáže nejdéle vzdorovat plazmovemu oblouku. Pokud zvolís správnou tepelnou hodnotu nebudeš mít problém.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Bože, to zase debata. Kdo nezná konstrukci svíček, je otrokem bab, co povidaly. Lidi, to vážně dáte na "kámoš tam má Svíci a je velespokojenej, tak já ji tam dám taky."? Každý motor má trochu jiné požadavky i s ohledem na možnosti nastavení ECU. Ta slavná Iridia třeba na italských motorech neodpovídají potřebám svými parametry, jakkoli jinak vypadají jako superúčinné a supertrvanlivé. Každý motor se liší spalovacím prostorem a polohou svíček (ano, třeba twinspark u Alf) v něm. Proto nelze tvrdit "tahle svíčka se mi osvědčila na Accordu, pro tvoji ochcávku bude taky skvělá", hondy a škody prostě mají jiné motory s jinými spalovacími prostory a jinou mapou ECU.
Petr164 píše:Bože, to zase debata. Kdo nezná konstrukci svíček, je otrokem bab, co povidaly. Lidi, to vážně dáte na "kámoš tam má Svíci a je velespokojenej, tak já ji tam dám taky."? Každý motor má trochu jiné požadavky i s ohledem na možnosti nastavení ECU. Ta slavná Iridia třeba na italských motorech neodpovídají potřebám svými parametry, jakkoli jinak vypadají jako superúčinné a supertrvanlivé. Každý motor se liší spalovacím prostorem a polohou svíček (ano, třeba twinspark u Alf) v něm. Proto nelze tvrdit "tahle svíčka se mi osvědčila na Accordu, pro tvoji ochcávku bude taky skvělá", hondy a škody prostě mají jiné motory s jinými spalovacími prostory a jinou mapou ECU.
Reagovat na minimálně 4 roky staré příspěvky mi moc jako debata nepřijde ty vemeno
co by si mi doporucil, ake pouzit sviecky ked:
- som zmenil system zapalovania
- som zmenil spalovaci piestor
- som zmenil tvar (vrchu) piestu
...
alebo ked experimentujem:
- hrajem sa s chudobnou zmesou
- pouzivam CDI
- hrajem sa s plazmovym zapalovanim
- pouzivam vrstvene vstrekovanie
- miesam si vlastne palivo
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/